Het was een FA die het deed, dus ik wist al dat het niets zou opleveren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, dus als je wat dat betreft iets dwars zit, kun je beter contact opnemen met een (F)A.
Uiteraard was het een FA die het deed, een mod kan niet bannen. Dus als je onduidelijkheden hebt, contacteer een FAquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:56 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het was een FA die het deed, dus ik wist al dat het niets zou opleveren.
Met andere woorden: BOA werk (en dan nog vrijwillig ook).quote:
Heeft geen zin meer, die account heb ik meteen door de mangel gehaald. M'n eerste en enige account opgeheven, uit frustratie. Ik wilde eigenlijk nooit meer terugkeren, maar het vlees is zwak.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard was het een FA die het deed, een mod kan niet bannen. Dus als je onduidelijkheden hebt, contacteer een FA.
Boy don't I know itquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:00 schreef Kamina het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer, die account heb ik meteen door de mangel gehaald. M'n eerste en enige account opgeheven, uit frustratie. Ik wilde eigenlijk nooit meer terugkeren, maar het vlees is zwak.
Ik snap best dat mensen het af en toe niet kunnen laten om toch te reageren (heb ik zelf ook wel eens (gehad)), maar aan mensen zoals Bananenpap die Deezertje maar blijven voeden en voeden erger ik mij onderhand bijna net zo erg als aan Deezertje zelf (met het enige verschil dat Bananenpap -op zich- wel humor heeft, ik kan niet anders zeggen).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies, ze vinden het alleen maar mooi. En veel users ook want die zien er entertainment in. Ik noem even een Bananenpap die een obsessie heeft ontwikkeld voor Deezertje en begon met de liveblogs. Als hij nou eens stopte met reageren zou t al een stuk beter gaan denk ik.
Laat ik dan toch maar een keertje reageren. Deze discussie heb je al vaker gevoerd. Het antwoord bevalt niet, en de discussie begint opnieuw. Mijns bescheiden inziens voer je de discussie met de verkeerde personen. Je praat met uitvoerders, niet met bepalers.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze dit al niet of nauwelijks doen (al dan niet selectief), dan gaat het toch elders al mis?
In andere subfora lopt dit beleid verder toch wel prima? (of zeg maar in elk geval een end beter)
edit: Vaak werd er (al dan niet) selectief niet ingegrepen onder het mom van "het is geen aanval, maar gewoon een beetje kritisch en dat moet gewoon kunnen".
Maar waar leg je eigenlijk die grens?
Ja, idealiter zou dat zo werken, maar feit is nou éénmaal dat de tijd heeft bewezen dat dat maar niet gebeurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:48 schreef S95Sedan het volgende:
Er hoeft toch niet gereageerd te worden op die users, als iemand constant hetzelfde verkondigt of niets doet met advies dan houdt het toch op.
Uhh er zijn geen modjes hier, dus is het wel zo slim om dit soort discussies met allemaal namen te gaan voeren?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen het af en toe niet kunnen laten om toch te reageren (heb ik zelf ook wel eens (gehad)), maar aan mensen zoals Bananenpap die Deezertje maar blijven voeden en voeden erger ik mij onderhand bijna net zo erg als aan Deezertje zelf (met het enige verschil dat Bananenpap -op zich- wel humor heeft, ik kan niet anders zeggen).
Sidenote: ik geloof overigens dat mijn visie op één punt wel verschilt met die van de meesten, want waar ik vind dat Deezertje veels te zacht wordt aangepakt, vind ik (ondanks de zeker wel aanwezige overeenkomsten tussen die twee) dat Syndroom juist nog wel eens te hard wordt aangepakt...
Die namen vielen eerder al een paar keer (waaronder in de post waar dit een reactie op was) en daar ging ik op door, maar je hebt gelijk. Moblo heeft dat idd gezegd, dus zal het vanaf nu niet meer op de man spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh er zijn geen modjes hier, dus is het wel zo slim om dit soort discussies met allemaal namen te gaan voeren?
Moblo heeft al aangegeven dat het om veel meer ging dan alleen een patroon van enkele users.
Oh vond het prima binnen de fatsoensnormen passen, maar over beleid gaan users toch niet en dan krijgen we weer het verwijt dat men ons geen verantwoording schuldig is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die namen vielen eerder al een paar keer (waaronder in de post waar dit een reactie op was) en daar ging ik op door, maar je hebt gelijk. Moblo heeft dat idd gezegd, dus zal het vanaf nu niet meer op de man spelen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef Forbry het volgende:
Moblo heeft dat idd gezegd, dus zal het vanaf nu niet meer op de man spelen.
Dit. Zie alleen maar flarden van een verhaal. Hebben Deezertje en syndroom de mods serieus overspannen gekregen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:47 schreef Pulzzar het volgende:
Hm. Kan iemand mij een samenvatting geven van het gebeuren? Het is mij wel duidelijk dat ze alledrie het niet met een beleid eens waren. En ook iets met een paar users die de sfeer hebben verziekt.
Ik verwacht in ieder geval geen rijen dik.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh vond het prima binnen de fatsoensnormen passen, maar over beleid gaan users toch niet en dan krijgen we weer het verwijt dat men ons geen verantwoording schuldig is.
De komende tijd wordt het sws afwachten of er nog niets van beleid gevoerd gaat worden totdat er moderators bereid gevonden zijn. Ook met een nieuw beleid is R&P modden een flink takenpakket lijkt me, dus niet iets wat FA's er makkelijk naast kunnen doen.
Waarom geeft iedereen ze zoveel eer? Denken jullie echt dat MoBlo, cc en Re zich enkel daardoor de kop gek zouden laten maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit. Zie alleen maar flarden van een verhaal. Hebben Deezertje en syndroom de mods serieus overspannen gekregen?
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ik weet namelijk dat 1 van de users die als irritant word ervaren echt wel dingen heeft gedaan waar je iets mee kunt. Als je dat zou willen. Maar de grote bazen van fok wilden niet. Dat is super kut voor de mods ook lijkt me. En de usersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is inderdaad het 'probleem'. Want in principe dóet een Deezertje niks dat niet mag, om het zo maar te zeggen. Hij wordt gewoon als irritant ervaren. Maar irritant zijn an sich is geen reden om iemand te bannen, wat dat betreft. Wel een bron van heel veel (al dan niet terechte) frustratie.
Ik zie geen andere aanleiding, aangezien zij er altijd bij worden gehaald.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom geeft iedereen ze zoveel eer? Denken jullie echt dat MoBlo, cc en Re zich enkel daardoor de kop gek zouden laten maken?
Meningsverschil over het beleid waar de mods niet met de fa's uit hebben kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zie geen andere aanleiding, aangezien zij er altijd bij worden gehaald.Wat is dan het verhaal?
Dit geldt ook voor Moblo en re.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:58 schreef yvonne het volgende:
Copycat heeft de crew verlaten en loopt weer in het zwart rond.
Het niet eens kunnen worden over de nieuwe koers is een van de redenen van vertrek.
Ik wil je enorm bedanken, je tijd, je inbreng, je humor, alles wordt enorm op prijs gesteld.
Enorm jammer dat het zo gelopen is.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Laten we ze niet de illusie geven dat het aan een handvol users lag dat we zijn gestopt. Er wordt dan wel verder gewoon niet over uitgewijd, en dat is altijd al zo geweest en dat is dan dus ook in dit geval prima, maar het was natuurlijk niet alleen dat. Of zeker niet alleen dat.
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Kan moblo dat blauw niet terugkrijgen?
Ik heb haar als blauw leren kennen. M'n FOK!autisme kan dit niet handelen.
Dat is zo'n stomme verklaring.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Meningsverschil over het beleid waar de mods niet met de fa's uit hebben kunnen komen.
[..]
Dit geldt ook voor Moblo en re.
Lees gewoon dit topic luiwammes. Opa B. heeft iets gepost over het nieuwe beleid en users hebben aannames gedaan over welke meningsverschillen er over de koers wellicht waren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.Re ook.
[..]
Dat is zo'n stomme verklaring.Ik wil de sappige details horen.
Welke koers en waarom niet?
Ik heb het anders helemaal doorgelezen en ik heb nog steeds geen helder verhaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees gewoon dit topic luiwammes. Opa B. heeft iets gepost over het nieuwe beleid en users hebben aannames gedaan over welke meningsverschillen er over de koers wellicht waren.
Dat is het. Allemaal weinig specifiek, want voor onwetende users is dat puur gissen.
Er zijn ook periodes geweest waarin minder werd gereageerd, maar denk dat velen hebben geconcludeerd dat geen enkele strategie vruchten af zal werpen. Als er actief gereageerd wordt in individuele topics worden er iig minder reeksen verneukt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:50 schreef schrijfveer het volgende:
Ik moet mijn hand in eigen boezem stekken en zeggen dat ik op de laatste topics van Deeezertje en Bananenpap heb gereageerdLaat toch zien dat het negeerbeleid van Fok niet werkt (en ik ben deze user al heel lang uit de weg gegaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |