kijkcijfers zullen wel tegenvallen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo snel gaan. Volgende week finale?
Echt hoor. Hier zouden ze no way voor draaien bij VOH.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:02 schreef Pheno het volgende:
Dit is de halve finale van wat? Valszingen?
nina is helaas geen idol.. ze had mee moeten doen aan hgt ofzo..quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:03 schreef loezzzje het volgende:
ben benieuwd wat Nina weer gaat zingen. zeker weer een ballad waar ze op 1 vierkante meter blijft staan.
Jepquote:
zijn zus zou ik doen volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:03 schreef Blue_note het volgende:
Wat een ontzettende rotkop heeft die pisnicht zeg
Moet ze ook lekker doen. Zou nergens op slaan om haar ineens te laten dansen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:03 schreef loezzzje het volgende:
ben benieuwd wat Nina weer gaat zingen. zeker weer een ballad waar ze op 1 vierkante meter blijft staan.
slechter..quote:
ze heeft wel dikke tietenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:04 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu Eva voor het weet deze avond. Ik ben geschokt
Ze heeft wel gelijk. Hij kan er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
Eva weer zeiken over de styling.
Ze mist de sex
met dat haar zal ze weinig aan haar trkken komenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
Eva weer zeiken over de styling.
Ze mist de sex
zal ik je aan haar voorstellen?quote:
Maar hij kan zelf niet veel doen aan de styling. Zo'n jong doet braaf aan wat de styliste geeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Hij kan er gewoon niks mee.
omgewaaid ja, dat is het goede woordquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ben het eens met Eva, hij heeft een boerenkiel aan. En zij een omgewaaide suikerspin op haar hoofd
ze zingt wel goed, no arguments there. maar ze is gewoon geen idol. veel te awkward.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nina is helaas geen idol.. ze had mee moeten doen aan hgt ofzo..
tegenwoordig zijn ze toch al 12 bij de eerste keer?quote:
die heeft ie aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |