wordt het wel stuk dragelijker van iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik OUD modden. Dan gaan alle topics met de woorden die me rillingen geven dicht. "dreumes", "kindje", "draagdoek", "papadag"....
Je vergeet "kolven"quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik OUD modden. Dan gaan alle topics met de woorden die me rillingen geven dicht. "dreumes", "kindje", "draagdoek", "papadag"....
quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dan blijft er weinig overquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
That's cold, manquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
van die mensen die op het randje staan en dat ik dan zeg Spring dan Pussy!
Bonken. Slierken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
ow....quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is sowieso off-limit, want slecht, een doek moet het zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:35 schreef probeer het volgende:
Copycat en motorbloempje, afgezien van een sporadisch tikje op mijn vingers om een ietswat te pessimistische post hebben we volgens mij nooit echt samen diepgaande dialogen of verhitte (maar respectvolle) discussies gedeeld, en zodoende zal mijn username waarschijnlijk niet veel belletjes doen rinkelen.
Maar toch wil ik jullie beiden ontzettend bedanken voor alle tijd en moeite die jullie in je taak als moderator gestoken hebben.
Mede dankzij jullie bestaat er in R&P een (grotendeels) veilige omgeving waarin mensen hun meest persoonlijke problemen met totaal onbekenden durven delen, en dat is toch erg bijzonder, en vrij uniek zelfs binnen dit forum.
Ik voel me thuis hier, en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken.
Dit! Ik ken haar als mod sinds (ongeveer) begin der tijdenquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:27 schreef Dven het volgende:
Weer een nieuwe favoriete mod moeten gaan zoeken nu
quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:37 schreef probeer het volgende:
Crosspost uit cc's topic (maar denk niet dat ik jou minder mag)..
[..]
Sorry. Je bent misselijk nu he? Kan het me voorstellen. Vooral Renesite maakte het te bontquote:
ik heb nu bier om mijn verdriet te verdrinken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry. Je bent misselijk nu he? Kan het me voorstellen. Vooral Renesite maakte het te bont
Maar het komt er op neer-denk ik-dat we je zeer gaan missen als mod.
Dat is mooi! Is Fogel even een fust komen brengen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nu bier om mijn verdriet te verdrinken.
Zelf gemaakt toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi! Is Fogel even een fust komen brengen?
kokkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry. Je bent misselijk nu he? Kan het me voorstellen. Vooral Renesite maakte het te bont
Maar het komt er op neer-denk ik-dat we je zeer gaan missen als mod.
Ik vind dat jij vaak wijze woorden spreektquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:07 schreef APK het volgende:
Ik zou waarschijnlijk wel -tijdelijk- een beetje bitter zijn hoor, is menselijk als je een 'keuze moet maken'.
Serieus, binnenkort sta je misschien zelfs juichend op vanwege de nieuwe situatie (okay, dat is gechargeerd) en zie je dat de mods en alle andere vrijwilligers die de boel hier op de rails houden precies de complimenten verdienen die jullie nu krijgen voor jullie jarenlange inzet.
Daar zou ik dan misschien wel durven posten mocht ik ooit kinderen krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Toch ook even deze voor je crossposten danquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Boehoe.
FOK! Is na 16 jaar meer dan wat lol. Ik heb geweldig leuke mensen leren kennen, en ook de crew en FAs zijn voor een groot deel geen namen op een scherm. Regelmatig biertjes gedronken, lol gehad, lief en leed gedeeld, zelfs een hele stalkepisode overleefd waar iemand me via FOK op mijn werk ontslagen probeerde te krijgen.
En dat is jammer dat het stuk loopt, na bijna 8 jaar vrijwilligen voor iets waar je in gelooft. Dat jij dat niet begrijpt is prima, dat doen er wel meer niet. En dat moet men zelf weten. Ik baal hier van. Als een stekker. Deal with it.
En geen zorgen, ik zal niet je opvolger zijnquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi gezegd![]()
Bedankt voor het R&P waar ik ruim 7 jaar met veel plezier heb gelurkt en soms ook effe lekker gediscussieerd, Re&Moblo&Cc!
Zege ende repsetc.
Als professioneel persoon moet dat niks uit maken. Dan behoor je je gewoon professioneel te gedragen en geen TT's gaan lopen veranderen zonder dat daar om gevraagd is, maar omdat ze dat wel leuk vond (om mij te jennen).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die bijdragen van jou heb je geen recht van spreken.
Dat het in jouw perspectief allemaal zo persoonlijk was zegt misschien meer over jou dan over moblo.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als professioneel persoon moet dat niks uit maken. Dan behoor je je gewoon professioneel te gedragen en geen TT's gaan lopen veranderen zonder dat daar om gevraagd is, maar omdat ze dat wel leuk vond (om mij te jennen).
Als mod behoor je je niet te leiden door gevoelens. Vraag voor de grap eens aan moblo of ze mij mag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het in jouw perspectief allemaal zo persoonlijk was zegt misschien meer over jou dan over moblo.
Het moet ook altijd over jou gaan. Zelf in het afscheidstopic van iemand anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als mod behoor je je niet te leiden door gevoelens. Vraag voor de grap eens aan moblo of ze mij mag.
Het is inderdaad persoonlijk omdat ze mij niet mag en het daarom deed. Dat vind ik (mijn mening he) geen goede mod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |