wordt het wel stuk dragelijker van iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik OUD modden. Dan gaan alle topics met de woorden die me rillingen geven dicht. "dreumes", "kindje", "draagdoek", "papadag"....
Je vergeet "kolven"quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik OUD modden. Dan gaan alle topics met de woorden die me rillingen geven dicht. "dreumes", "kindje", "draagdoek", "papadag"....
quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dan blijft er weinig overquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
That's cold, manquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:48 schreef Joene het volgende:
[..]
van die mensen die op het randje staan en dat ik dan zeg Spring dan Pussy!
Bonken. Slierken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
ow....quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is sowieso off-limit, want slecht, een doek moet het zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:35 schreef probeer het volgende:
Copycat en motorbloempje, afgezien van een sporadisch tikje op mijn vingers om een ietswat te pessimistische post hebben we volgens mij nooit echt samen diepgaande dialogen of verhitte (maar respectvolle) discussies gedeeld, en zodoende zal mijn username waarschijnlijk niet veel belletjes doen rinkelen.
Maar toch wil ik jullie beiden ontzettend bedanken voor alle tijd en moeite die jullie in je taak als moderator gestoken hebben.
Mede dankzij jullie bestaat er in R&P een (grotendeels) veilige omgeving waarin mensen hun meest persoonlijke problemen met totaal onbekenden durven delen, en dat is toch erg bijzonder, en vrij uniek zelfs binnen dit forum.
Ik voel me thuis hier, en daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken.
Dit! Ik ken haar als mod sinds (ongeveer) begin der tijdenquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:27 schreef Dven het volgende:
Weer een nieuwe favoriete mod moeten gaan zoeken nu
quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:37 schreef probeer het volgende:
Crosspost uit cc's topic (maar denk niet dat ik jou minder mag)..
[..]
Sorry. Je bent misselijk nu he? Kan het me voorstellen. Vooral Renesite maakte het te bontquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |