niet alleen R&P, heel FOK! ... mijn inziens zijn ze een voorbeeld zoals het zou moeten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:46 schreef Tayu het volgende:
Ik ben hier pas vorige week weer eens binnen komen waaien (ik ben zo'n user die soms voor korte of langere tijd uit beeld verdwijnt), maar door alle jaren heen heb ik jullie werk altijd enorm gewaardeerd.
Het zal geen makkelijke beslissing zijn geweest. Maar ik vind het mooi en sterk om te zien dat jullie elkaar als team blijven steunen. Tot het bittere eind. Helaas.
Daar verliest R&P dan wel wat mee, met een dergelijk solidair modteam!
Maar dat zeg je ook alleen om stennis te schoppen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:48 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
niet alleen R&P, heel FOK! ... mijn inziens zijn ze een voorbeeld zoals het zou moeten.
Mooie woorden. Ware woorden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:46 schreef Tayu het volgende:
Ik ben hier pas vorige week weer eens binnen komen waaien (ik ben zo'n user die soms voor korte of langere tijd uit beeld verdwijnt), maar door alle jaren heen heb ik jullie werk altijd enorm gewaardeerd.
Het zal geen makkelijke beslissing zijn geweest. Maar ik vind het mooi en sterk om te zien dat jullie elkaar als team blijven steunen. Tot het bittere eind. Helaas.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:52 schreef RM-rf het volgende:
R&P / De kunst van het loslaten van je R&P-moderatieteam #1
Ik ben wel eens bang dat FOK! op een totaal onverwacht moment uit de lucht gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:03 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Is dit het begin van het einde?
Mooi gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:46 schreef Tayu het volgende:
In mededelingen stond alleen dat ze het niet eens waren over de nieuwe koers. Wat dat inhoudt moet je me niet vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:09 schreef Robuustheid het volgende:
Wat is er gebeurd, dat alle R&P mods afzwaaien? Heeft Danny weer iets deingerends gezegd over de vrijwilligers, waardoor-ie niet meer hoeft te werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |