Top 10 zelfs, nu we weer de normale quali hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 8 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q3 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.
Speciaal voor zijn grote fan Jacques Villeneuve krijgt 'ie 'm in Canada ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen krijgt zo'n motor volgende race toch? Even checken dat ik het nog wel goed in m'n geheugen heb
Perezquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:48 schreef VacaLoca het volgende:
Oke welke coureur heeft nog geen fout gemaakt?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 810 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q32 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.
Zolang ze maar geen inlap aan het analyseren zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:51 schreef VacaLoca het volgende:
Niet door hebben dat ie niet met snel rondje bezig is(Ziggo)
Wat is een makkelijke manier om in Nederland BBC5 te luisteren? Mijn zenderpakket gaat tot radio 4.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Het BBC commentaar had het er net over dat je in Nederland gewoon Fucking op tv kan zeggen enzo. "I'm moving to the Netherlands!" zei een van de commentatoren daarna.
internetquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:52 schreef Seß het volgende:
[..]
Wat is een makkelijke manier om in Nederland BBC5 te luisteren? Mijn zenderpakket gaat tot radio 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |