quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Het BBC commentaar had het er net over dat je in Nederland gewoon Fucking op tv kan zeggen enzo. "I'm moving to the Netherlands!" zei een van de commentatoren daarna.
En dat zonder BBCquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Het BBC commentaar had het er net over dat je in Nederland gewoon Fucking op tv kan zeggen enzo. "I'm moving to the Netherlands!" zei een van de commentatoren daarna.
Volgens BBC Weather wel. http://www.bbc.com/weather/2993458?day=3quote:
BBC radio commentaar bestaat nog steeds!quote:
Damnquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
BBC radio commentaar bestaat nog steeds!
yep.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Moeten ze voor Monaco ook weer per se 2 verschillende type compounds gebruiken in de race?
Zou weer een stomme restrictie blijken... meerdere stops met steeds ultra soft lijkt me ook wel kicken
Ging zeker over Olav commentaar in de laatste ronde van gp van Spanjequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
Zelfs dan zouden ze nog voor 1 stop gaan omdat het zo moeilijk is om in te halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Moeten ze voor Monaco ook weer per se 2 verschillende type compounds gebruiken in de race?
Zou weer een stomme restrictie blijken... meerdere stops met steeds ultra soft lijkt me ook wel kicken
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ging zeker over Olav commentaar in de laatste ronde van gp van Spanje
neequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef KingRadler het volgende:
als het regent geld dan het banden reglement nog
Ja, zo lang ze niet op de regenbanden rijden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef KingRadler het volgende:
als het regent geld dan het banden reglement nog
Ik denk niet dat de Ultrasofts zo lang mee kunnen ondanks dat het Monaco is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zelfs dan zouden ze nog voor 1 stop gaan omdat het zo moeilijk is om in te halen.
De softs kunnen de complete race mee. Zal wel meevallen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Ultrasofts zo lang mee kunnen ondanks dat het Monaco is.
Ze zullen voor Ultrasoft -> Soft gaan. De softs houden het wel 60 ronden vol als het per se moet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Ultrasofts zo lang mee kunnen ondanks dat het Monaco is.
Ja de softs wel, maar we hadden het over de hypothetische situatie dat er alleen op US gereden zou worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze zullen voor Ultrasoft -> Soft gaan. De softs houden het wel 60 ronden vol als het per se moet.
Dat kan toch niet aangezien je 2 verschillende banden gereden moet hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja de softs wel, maar we hadden het over de hypothetische situatie dat er alleen op US gereden zou worden.
Ideaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze zullen voor Ultrasoft -> Soft gaan. De softs houden het wel 60 ronden vol als het per se moet.
Vandaar ook 'hypothetisch'quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet aangezien je 2 verschillende banden gereden moet hebben.
'quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan toch niet aangezien je 2 verschillende banden gereden moet hebben.
werkt deze?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Eén ding is wel kut, mijn Android emulator werkt niet meer. Dus ook geen geweldige live timing
Je suggestie was om niet de restrictie te hebben van twee verschillende compounds moeten races. Mijn antworod was dat ze dan alsnog twee verschillende zouden gebruiken. Ze zei niet dat ze maar 1 soort mochten gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja de softs wel, maar we hadden het over de hypothetische situatie dat er alleen op US gereden zou worden.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Freudie het volgende:
Voor iedereen met ziggo: tv kanalen 404, 405, 406 staan open voor iedereen. (Indien niet gemeld)
Dat woord kom ik elke dag tegen, maar ja ik doe ook een studie toegepaste wiskundequote:
Die is bagger tov de officiele app.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
werkt deze?
http://www.livesportstreaming24.com/
Max undercut iedereen en gaat na 8 ronden de pits al in en rijdt vervolgens 70 rondjes op z'n banden en wint ineens weer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ideaal.
0-14 (Ultra Softs), 15-78 (Softs)
Max weer op het podium.
loopt die een ronde achter ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is bagger tov de officiele app.
Niet voor mij, maar zit wel bij ziggo.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Freudie het volgende:
Voor iedereen met ziggo: tv kanalen 404, 405, 406 staan open voor iedereen. (Indien niet gemeld)
Thx!quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Freudie het volgende:
Klopt, maar ging ook even over hoe lang de US mee zouden kunnen gaan, ivm als coureurs van strategie willen afwijken dan door wel alleen op US te rijden vs degenen die met 1 stop met Soft of Super Soft doen. Dus mijn punt dat je zonder restrictie ook gokjes gaat krijgen met 2x stoppen en steeds US rijden bv. wat het interessanter maakt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je suggestie was om niet de restrictie te hebben van twee verschillende compounds moeten races. Mijn antworod was dat ze dan alsnog twee verschillende zouden gebruiken. Ze zei niet dat ze maar 1 soort mochten gebruiken.
Max is hot, dus een mooie manier van reclame maken zo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Thx!
Hoezo doen ze dat? Speciaal voor Max?
Driveability zou ook beter zijn, whatever that means.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:42 schreef THEFXR het volgende:
toch vreemd dat die nieuwe Renault motor toch nog veel verschil maakt op Monaco.
17 rondenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:43 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist tot nu toe, maar hoe lang houden die ultrasofts het zo ongeveer vol hier?
ja, max en Monaco, goeie reclame denk ik. Max veel in beeld na 2 weken geleden e.d.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Thx!
Hoezo doen ze dat? Speciaal voor Max?
zlggo heeft een field day met Max en de NOS is een bejaarden zenderquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:44 schreef Freudie het volgende:
[..]
ja, max en Monaco, goeie reclame denk ik. Max veel in beeld na 2 weken geleden e.d.
mwah, als een betere motor ook betekent sneller optrekken, sneller op je Max zitten, dan kan dat ook op een circuit als Monaco helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:42 schreef THEFXR het volgende:
toch vreemd dat die nieuwe Renault motor toch nog veel verschil maakt op Monaco.
De top 8 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q3 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even voor zekerheid
Je moet toch starten met banden van Q2.
Lijkt me dat je dan toch die banden gebruikt tot rondetijden echt naar beneden gaan en dan overstappen naar soft en uitrijden
Ja, er was nu maar 1 beschikbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen krijgt zo'n motor volgende race toch? Even checken dat ik het nog wel goed in m'n geheugen heb
klopt. Dat wordt in Canada een 1-2 voor Red Bullquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen krijgt zo'n motor volgende race toch? Even checken dat ik het nog wel goed in m'n geheugen heb
Yup. Max krijgt 'm in Canada.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Drivers who make it through to Q3 must hand back the set of the softer compound tyres nominated for Q3, and start the race on the tyres with which they set their fastest time in Q2. All other drivers will be able to use the set that is saved for Q3 during the race.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 8 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q3 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.
Top 10 zelfs, nu we weer de normale quali hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 8 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q3 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.
Speciaal voor zijn grote fan Jacques Villeneuve krijgt 'ie 'm in Canada ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Perezquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:48 schreef VacaLoca het volgende:
Oke welke coureur heeft nog geen fout gemaakt?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De top 810 moet starten op de banden waarmee ze hun snelste tijd hebben genoteerd in Q32 en de rest heeft vrije keuze dacht ik.
Zolang ze maar geen inlap aan het analyseren zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:51 schreef VacaLoca het volgende:
Niet door hebben dat ie niet met snel rondje bezig is(Ziggo)
Wat is een makkelijke manier om in Nederland BBC5 te luisteren? Mijn zenderpakket gaat tot radio 4.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:30 schreef Wolve000 het volgende:
internetquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:52 schreef Seß het volgende:
[..]
Wat is een makkelijke manier om in Nederland BBC5 te luisteren? Mijn zenderpakket gaat tot radio 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |