Rechten die ook zijn gekocht, dat is juist de grap, waarom rechten kopen van Roland Garros, als je de rechten van de Formule 1 en de Giro laat gaan. NOS had toch kunnen weten, waar het Nederlands succes zit, in ieder geval zit dat niet bij het tennis.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze wel de rechten van.
Over de F1 gaan we het niet eens hebben...quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Rechten die ook zijn gekocht, dat is juist de grap, waarom rechten kopen van Roland Garros, als je de rechten van de Formule 1 en de Giro laat gaan. NOS had toch kunnen weten, waar het Nederlands succes zit, in ieder geval zit dat niet bij het tennis.
Ik denk dat Bertens het nog zwaar gaat krijgen, los van de prima prestatie in Neurenberg en op de overwinning van de nummer 3 op Roland Garros ben die naam even kwijt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:14 schreef Floriz87 het volgende:
Alhoewel ik moet zeggen dat het realistischer is dat een Nederlander hoog scoort in de Giro dan op Roland Garros. Nog even afwachten wat Bertens gaat doen natuurlijk, wellicht wordt dit hét sportjaar voor NL sporters.
Niet hele etappesquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
De rechten van de Giro hebben ze wel toch?
Veel wieleranalisten hadden kruijswijk als kanshebber ingeschat samen met nibali, dus erg onverwacht is dit niet. Kruijswijk is namelijk al heel lang erg in vorm. zeker een top 5 waard.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de F1 gaan we het niet eens hebben...
Maar wie had verwacht dat er bij de Giro een Nederlandse kanshebber zou zijn?
Wat doen we hier dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Over de F1 gaan we het niet eens hebben...
Hebben ze niet gedaan hoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:24 schreef MakkieR het volgende:
NOS als gierige Hollander koopt alleen uitzendrechten Formule 1 als er geen Nederlanders meedoen voor een goedkoop prijsje
Ik denk dat de NOS sportliefhebbers probeert te bedienen, niet de mensen die inhaken op elke hype. Als je telkens achter eventueel Nederlands succes gaat aanhollen dan heb je geen een sport fatsoenlijk in beeld, en als er dan een keer een Nederlands succes is, heb je dat ook nog maar half.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Rechten die ook zijn gekocht, dat is juist de grap, waarom rechten kopen van Roland Garros, als je de rechten van de Formule 1 en de Giro laat gaan. NOS had toch kunnen weten, waar het Nederlands succes zit, in ieder geval zit dat niet bij het tennis.
De NOS moet überhaupt kappen met dure rechten kopen en focussen op de kleinere sporten en die een impuls geven. Iets met handbal en Ziggo Sport.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS sportliefhebbers probeert te bedienen, niet de mensen die inhaken op elke hype. Als je telkens achter eventueel Nederlands succes gaat aanhollen dan heb je geen een sport fatsoenlijk in beeld, en als er dan een keer een Nederlands succes is, heb je dat ook nog maar half.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS sportliefhebbers probeert te bedienen
quote:After two seasons of poor results Red Bull Racing announced the team will use TAG Heuer branded Renault engines starting from the 2016 season.
Precies, als je als coureur ook zou willen dat het je makkelijker wordt gemaakt hoor je ook niet in de F1 thuis. Welke idioot heeft besloten de baan aan te passen?quote:Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat de bocht bij het zwembad iets ruimer geworden is, maar het blijft prima om daar te rijden. Al was de uitdaging vorig jaar, en ook in 2014, nog een stukje groter."
Dat er gewoon Renault motoren in de RB liggen maar dat ze niet zo genoemd mogen worden en de naam Tag Heuer dragen. Dit is ivm het afkraken van de motor vorig jaar door RB na alle problemen.quote:
Ach kom, als er een Nederlander ook maar ergens iets presteert is er opeens volop aandacht voor die sport. Alleen al de disproportionele aandacht voor het in de rest van de wereld volstrekt marginale langebaanschaatsen benadrukt dat nog eens extra. Daarnaast pakken ze ook flink uit bij de grote evenementen zoals de Tour, terwijl andere wielerrondes veel minder prominent worden belicht. Totdat er weer eens een Nederlander iets presteert uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS sportliefhebbers probeert te bedienen, niet de mensen die inhaken op elke hype. Als je telkens achter eventueel Nederlands succes gaat aanhollen dan heb je geen een sport fatsoenlijk in beeld, en als er dan een keer een Nederlands succes is, heb je dat ook nog maar half.
Mensen houden ook van een bepaalde sport, daar kijken ze jaar in jaar uit naar. Dan is het vaak leuk voor hen en groot nieuws wanneer een Nederlander het goed doet, maar dat is wat anders dan ineens uitgebreid verslag van een sport gaan doen wanneer een Nederlander er een keer iets in presteert. Toen die Verkerk ineens verraste op Roland Garros was dat een extraatje, maar je hebt tennispubliek en je houdt tennispubliek door het te laten zien ongeacht de kansen van Nederlanders.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
De NOS probeert vooral gewoon voor jou en mij te beslissen wat wij leuk vinden en doet al jaren precies hetzelfde, zonder om zich heen te kijken wat er gebeurt.
Wie trapt daar nou in? Tag Heuer maakt horloges en sieraden geen motoren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat er gewoon Renault motoren in de RB liggen maar dat ze niet zo genoemd mogen worden en de naam Tag Heuer dragen. Dit is ivm het afkraken van de motor vorig jaar door RB na alle problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |