Ik zou moeten studeren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weer drie uur niets nuttigs gedaan. Love the F1.
Zegt niks, zit weinig verschil tussen maar misschien rijdt Ric wel met veel meer vleugel dan Max en haalt hij alsnog die snelheid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:30 schreef Floriz87 het volgende:
Kan iemand checken of RIC een hogere topspeed heeft dan VES? (ben wel benieuwd of we daarin het effect van de motor terugzien)
Top zegt ook lang niet alles over de motor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zegt niks, zit weinig verschil tussen maar misschien rijdt Ric wel met veel meer vleugel dan Max en haalt hij alsnog die snelheid.
Of de motorupgrade doet gewoon bizar weinig op dit circuit.
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 26-05-2016 om 09:34:05When you're just 30 minutes from taking the #RB12 for a spin around the #MonacoGP streets... ? #F1 https://t.co/5wbiwfQDjd reageer retweet
Beeld:quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van de krik afgevallen waarbij de krik de neus beschadigde
[..]
Ik ook, maar kan me er niet toe zettenquote:
Ik heb de afgelopen dagen gelukkig al het meeste gedaan, wat resteert is nog een beetje extra spul.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan me er niet toe zetten
Ferrari viel me echt tegen, van Williams weet je inmiddels wel dat ze alleen auto's kunnen maken die hard rechtuit gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef MakkieR het volgende:
Oei Ferrari en Williams liepen vandaag wel heerlijk te klooien zeg, prima dag voor de twee redbull teams. Dat beloofd veel goeds voor aankomende zaterdag en zondag. Btw toch wel weer heel alert gereageerd van Max op de slipper in de bocht van Vettel. Ik had hem allang in zijn bolide gecrasht haha.
Ik heb morgen mijn een na laatste tentamen voor afstuderen dus ik moet nog even paar uurtjes bikkelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen gelukkig al het meeste gedaan, wat resteert is nog een beetje extra spul.
Iets met rechten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:05 schreef MakkieR het volgende:
Typisch NOS, In Monaco is een jonge Nederlandse held bezig historie te schrijven, In Italië is een andere Nederlander bezig historie te schrijven, En dan zet je hem op Studio Sport op NPO1 en wat zie je dan....tennis
Geen complete rechten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
De rechten van de Giro hebben ze wel toch?
Maar daar hebben ze wel de rechten van.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja en? Roland Garros is toch ook niet gratis om uit te zenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |