dank man, het is zo raar om in drieenhalve week van de huisarts naar doodvonnis te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:58 schreef golfer het volgende:
Jeetje. Ik zat net even met brok in de keel het hele verhaal na te lezen AZ.
Kwam al jaren niet meer in Hools, maar kan nu niet anders dan jou en jouw gezin de komende tijd heel veel sterkte toe te wensen.
Wat een klotezooi.
nu weer een fase van gelatenheid. Practische dingen doen. Hoe doet mijn vrouw altijd de was? Ik doe dat nooit...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:05 schreef tong80 het volgende:
Ik word steeds kwader AZ
Toch een goeiemorgen
Kennis, met overleden vrouw, gooide alle wasgoed in de machine. Op de hoogste graad. Ha ha ha. Daar ga je straks ook met een glimlach aan terugdenken AZ.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu weer een fase van gelatenheid. Practische dingen doen. Hoe doet mijn vrouw altijd de was? Ik doe dat nooit...
Schilderwerk buiten, dat ga ik dus definitief niet zelf doen.
Allemaal van dat soort dingen.
Hij zou hier over de dam vliegen. Dat is hier natuurlijk hemelsbreed vlakbij, Rest van de route over de stad was mij niet duidelijkquote:
Eat that one Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij zou hier over de dam vliegen. Dat is hier natuurlijk hemelsbreed vlakbij, Rest van de route over de stad was mij niet duidelijk
quote:
Heeft z'n Kuit al verschoten in A'dam.quote:
thanks matequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:54 schreef Bjoro het volgende:
even zwaaien en dan snel weer weg. Knuffels voor de Koninkjes !!
Het is en & en natuurlijk. En ook wij vergeten jouw kroost uiteraard nietquote:Op maandag 6 juni 2016 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is wel fantastisch gezegd rubber, het leven gaat door, dus gewoon naar zwemles. Roel vindt het leuk, maar vermoeiend.
dat is jullie wel geluktquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
thanks mate
Vanochtend in de AH kwam ik de bewoonster van ons vorige huis tegen. Ze had een heeeeel klein babietje bij haarleuk dat ze dat nog gelukt is, ze hadden ons huis toch wel een beetje op de groei gekocht, net als wij destijds trouwens
quote:Maar ja, dan komt natuurlijk de vraag: hoe gaat het? Ik haar het verhaal verteld. Barst in tranen uit bij het horen. Verontschuldigt zich dat het ook door de hormonen komt,maar zij heeft bijna exact 5 jaar geleden haar vorige man verloren, ook aan endeldarmkanker.....
Idem hier.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Ik blijf jullie verhaal hier volgen, AZ ! Denk aan jou/jullie 👍🏼
En wij niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
tong, vanaf morgen gaat er iets tofs lopen op de FP, dat ga jij ook leuk vinden
Ben benieuwdquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
tong, vanaf morgen gaat er iets tofs lopen op de FP, dat ga jij ook leuk vinden
geen nieuws is dan een keertje 'goed' nieuwsquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:53 schreef Againzender het volgende:
Weinig nieuws hier. Mama gaat goed, denk dat ze dinsdag de chemo wel aankan.
yup!quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen nieuws is dan een keertje 'goed' nieuws
alle wedstrijden komen online met een verslagquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
yup!
Dat EK 88 ding, man wat heb ik daar herinneringen aan, tot het concert van Bruce een paar dagen daarna in de Kuip. Magische tijd
weet niet zo goed wat te posten soms. Maar AZ heeft hier wel een uitlaatklep en dat is heel mooi! Alle sterkte van mij en ik volg allesquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is een uitlaatklep voor mij. Maar ik heb meer kleppen. Op het werk, school, BSO, gisteren in de AH, buren, FOK!-ers, Ingress spelers, ik laat het maar lopen zo nu en dan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:59 schreef Ole het volgende:
[..]
weet niet zo goed wat te posten soms. Maar AZ heeft hier wel een uitlaatklep en dat is heel mooi! Alle sterkte van mij en ik volg alles
Leukquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook voor jou
[..]
Herbeleef het EK 1988 op FOK!
M'n ouders waren daar ook. M'n ma heeft het nog steeds over het heen en weer schudden van die oude Kuip doordat iedereen nog altijd uitzinnig van vreugde was na het EK.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
yup!
Dat EK 88 ding, man wat heb ik daar herinneringen aan, tot het concert van Bruce een paar dagen daarna in de Kuip. Magische tijd
Ik was er in 85. Stond op de grasmat. Voelde het toen al bewegen en schudden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
M'n ouders waren daar ook. M'n ma heeft het nog steeds over het heen en weer schudden van die oude Kuip doordat iedereen nog altijd uitzinnig van vreugde was na het EK.
in de Kuip zit een alarmsysteem om te waarschuwen voor extreme trillingen. Ik hoorde van iemand begin jaren 90 dat het alleen een keer tijdens een concert van Bruce is afgegaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
M'n ouders waren daar ook. M'n ma heeft het nog steeds over het heen en weer schudden van die oude Kuip doordat iedereen nog altijd uitzinnig van vreugde was na het EK.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de Kuip zit een alarmsysteem om te waarschuwen voor extreme trillingen. Ik hoorde van iemand begin jaren 90 dat het alleen een keer tijdens een concert van Bruce is afgegaan
dndiek post al jaren niet meer op FOK!. Daarvoor moet je op dat andere forum zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Oh en heeft dndiek nog een nostradamus dit EK ???
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:53 schreef Againzender het volgende:
Weinig nieuws hier. Mama gaat goed, denk dat ze dinsdag de chemo wel aankan.
EK / EK Nostradamusquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Bjoro het volgende:
Oh en heeft dndiek nog een nostradamus dit EK ???
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:45 schreef Againzender het volgende:
Door met de chemo. Je wilt iets doen.
Vanmiddag op het plein kwam ik onze oude buurman tegen, Hij storte helemaal in toen hij het hoorde.
Je bent iedereen aan het steunen man. Denk aan jezelf brother.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:45 schreef Againzender het volgende:
Door met de chemo. Je wilt iets doen.
Vanmiddag op het plein kwam ik onze oude buurman tegen, Hij storte helemaal in toen hij het hoorde.
Het is toch wat he met die man..quote:
Helaas niet op schappelijke tijden voor Europeanenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:25 schreef popolon het volgende:
Als het EK stopt op tv begint de Copa America. Voetbal all over the place. COL - CRC gisteren was heel vermakelijk.
quote:Op maandag 13 juni 2016 17:00 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend heeft mijn vrouw bloed laten afnemen om te kijken of de waardes goed genoeg zijn voor de kuur van de komende dagen.
Vanmiddag de uitslag: zeer goede bloedwaardes! De chemo lijkt al een klap uitgedeeld te hebben naar de tumoren. Overleven zal ze het niet, maar hopelijk kunnen we de zaak nog een tijdje rekken
De keepers zaten er wel een paar keer goed naast, voor de rest wordt er wel gewoon goed (en leuk) gespeeldquote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef popolon het volgende:
't Blijft wel behelpen met de goals. niveau is aardig maar echt niet meer dan dat tot nu toe.
dat is fijn nieuws om deze week te beginnen, hoe trekt ze zich er doorheen?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:00 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend heeft mijn vrouw bloed laten afnemen om te kijken of de waardes goed genoeg zijn voor de kuur van de komende dagen.
Vanmiddag de uitslag: zeer goede bloedwaardes! De chemo lijkt al een klap uitgedeeld te hebben naar de tumoren. Overleven zal ze het niet, maar hopelijk kunnen we de zaak nog een tijdje rekken
dat van het bloed helpt natuurlijk enorm, want we weten nu hoe zwaar die kuur is, dus dan heb je het gevoel dat het niet voor niets is.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is fijn nieuws om deze week te beginnen, hoe trekt ze zich er doorheen?
wat een krachtige vrouw heb je AZquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:54 schreef Againzender het volgende:
Beetje zoals ik haar ken van de bevallingen: maakt niet uit hoe naar het is, we doen het gewoon.
volgens mij is elke moeder dat.quote:
Dat heb ik vandaag wel weer gezien met eigen ogen. Ben namelijk een paar uurtjes geleden vader geworden.quote:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Bjoro het volgende:
Dat heb ik vandaag wel weer gezien met eigen ogen. Ben namelijk een paar uurtjes geleden vader geworden.
Voor de FB-vrindjes en dinnetjes ..... Morgen zetten wij het op FB, dus als je het daar nog een dagje kunt ophouden, graag 😉
quote:
Gefeliciteerdquote:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag wel weer gezien met eigen ogen. Ben namelijk een paar uurtjes geleden vader geworden.
Voor de FB-vrindjes en dinnetjes ..... Morgen zetten wij het op FB, dus als je het daar nog een dagje kunt ophouden, graag 😉
Jip nam lekker de tijdquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:40 schreef Bjoro het volgende:
1 juni was de datum.
Thanks, Bos, AZ en Eendje
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kleine lichtpuntjes geven soms veel lichtquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:17 schreef Againzender het volgende:
Kanker update van vandaag:
Atropine werkt niet helemaal tegen de specifieke bijwerkingen van eenmiddel, maar dat is opgelost door de dokters.
Vrouw had verhoging vanochtend, en het liep op, maar krijg net een bericht dat het weer daalt, dus dat is goed
De oncoloog kwam even langs vanmiddag, dat hadden we niet verwacht. Hij kwam even zeggen dat hij zeer blij is met de bloedwaarden, dat de afname van die tumor primer echt fors is.
Klein lichtpuntje.
Axel in het ziekenhuis: Kut!! 2-1 Engeland, ik had 1-1 gezegd op schoolquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:54 schreef Againzender het volgende:
Axel in het ziekenhuis: Kut!! 2-1 Engeland, ik had 1-1 gezegd op school
en zo gaat het leven doorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel in het ziekenhuis: Kut!! 2-1 Engeland, ik had 1-1 gezegd op school
op zich is het wel mooi met de kinderen in het ziekenhuis. Je komt overal mee weg, zeker als Roel z'n charmes erin gooit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooi, mijn pool werd er juist beter van
Die is nog even op vakantiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:19 schreef Bolasie het volgende:
Wat spookt Tong de laatste dagen toch uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |