Ze was aan het bellen met een vriendin, waarschijnlijk vermoedde hij dat ze affaire met haar had door de paranoide van de drugs/alcohol. Aan het einde smeekte ze de vriendin om 911 te bellen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef Lovechild het volgende:
Misschien heeft hij haar wel gemept en zit de angel in het niet met zijn moeder overweg kunnen (en vice versa) en diens overlijden? Dat ze iets zei als: "Blij dat dat ouwe lijk nu echt dood is"?
Ik kan me in sommige gevallen voorstellen dat je uithaalt als man zijnde hoor. Hoorde ooit een ruzie tussen buren en wat zij allemaal tegen hem zei...man, man, dat ik zelf haast moeite moest doen om niet mn voordeur, daar stonden ze voor, open te rukken en haar een knal te verkopen.
Zoveel slechter is de carriere van Rihanna er anders niet door geworden hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:59 schreef MidnightB00m het volgende:
Daarnaast zet Amber - net als Kesha- haar carriere volledig op het spel door er voor uit te komen en actie te ondernemen.
Ja, je zou bijna vermoeden dat ze allebei centen hebben gehad. Zou me van Vanessa heel erg tegenvallen, overigens. Dacht ook dat zij in Frankrijk woonde en niet in LA. Weer wat geleerdquote:Op zondag 29 mei 2016 12:08 schreef Mula het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat er ooit roddels over geweld en relatieproblemen zijn geweest tijdens zijn tijd met Vanessa. Maar aan de andere kant: sinds hij met Amber is, ziet er wel uit als iemand die geregeld aan de drugs/drank zit. En tijdens Vanessa niet.
Wel apart trouwens dat beide exvrouwen ineens brieven gaan schrijven.
Ze was niet aan het bellen met die vriendin. Hij werd paranoid en toen wou hij dat ze samen die vriendin gingen bellen om 'dingen op te helderen'. Tijdens het gesprek vloog de vlam verder in de pan. Klinkt inderdaad of hij een beetje een probleem met die vriendin had.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:09 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ze was aan het bellen met een vriendin, waarschijnlijk vermoedde hij dat ze affaire met haar had door de paranoide van de drugs/alcohol. Aan het einde smeekte ze de vriendin om 911 te bellen.
This is messy as fuck.
Shit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:27 schreef Mula het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ear-Johnny-Depp.html
Een verslag van wat er volgens Amber die avond is gebeurd.
die foto's van gebroken glas etc. maken het verhaal mijns inziens alleen nog maar moeilijker te geloven, aangezien de politie zei dat er geen enkel bewijs werd aangetroffen. Het lijkt me toch sterk dat ze eerst foto's gemaakt heeft, toen de rotzooi heeft opgeruimd en daarna de politie heeft gebeld. Nu kun je natuurlijk zeggen dat Johnny de politie om heeft gekocht, maar dat lijkt me dan toch weer wat vergezocht.quote:
vraag blijft waarom de politie blijkbaar geen enkel bewijs aantrof wat haar verhaal ondersteunt.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:10 schreef Mula het volgende:
Misschien dat niet alle fotos gelekt zijn, maar als je het verhaal hoort, lijkt een gebroken fotolijstje met wat glas op de vloer niet helemaal passen.
Wie zegt dat die fotos op die dag gemaakt zijn? Het zijn toch geen officiele politiefoto's (toch?)quote:Op zondag 29 mei 2016 17:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
vraag blijft waarom de politie blijkbaar geen enkel bewijs aantrof wat haar verhaal ondersteunt.
nee, het zijn foto's van Amber, maar het verhaal is van die dag, dus als het er zo aan toe ging zoals zij verteld had dat toch zichtbaar moeten zijn toen de politie kwam? De foto's werden gebruikt bij haar aanvraag voor een straatverbodquote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Mula het volgende:
[..]
Wie zegt dat die fotos op die dag gemaakt zijn? Het zijn toch geen officiele politiefoto's (toch?)
quote:We obtained this pic ... showing Amber with a bruise around her eye, which she says Depp inflicted Saturday night. Heard claims the pic was taken shortly after she was allegedly struck.
Het zegt wel hoe hij is als hij high en dronken is. Wellicht dronk hij minder en gebruikte hij minder in zijn tijd met Vanessa.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat incident is dik twintig jaar geleden, dat vind ik zo weinig zeggen over nu.
Als de politie weggaat, kan je zelf ook even een fotolijstje van de muur rossen hoor. Dat kan zelfs een dag later nog. Als het foto's van een week geleden zijn, komt niemand daar achter... Het zijn fotos van Amber, zij zegt dat ze van die dag zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nee, het zijn foto's van Amber, maar het verhaal is van die dag, dus als het er zo aan toe ging zoals zij verteld had dat toch zichtbaar moeten zijn toen de politie kwam? De foto's werden gebruikt bij haar aanvraag voor een straatverbod
Ja, ik bedoelde dan ook te zeggen dat ik die foto's nogal ongeloofwaardig vind, ze zegt zelf dat ze van die dag zijn, de politie zegt dat er geen enkel bewijs was, dat is op zijn minst opmerkelijk en maakt het hele verhaal mijns inziens nogal twijfelachtigquote:Op zondag 29 mei 2016 18:37 schreef Mula het volgende:
[..]
Als de politie weggaat, kan je zelf ook even een fotolijstje van de muur rossen hoor. Dat kan zelfs een dag later nog. Als het foto's van een week geleden zijn, komt niemand daar achter... Het zijn fotos van Amber, zij zegt dat ze van die dag zijn.
Tja, en zo zijn er ook mensen die Johnny meteen voor van alles en nog wat uitmaken, dat is net zo jammer.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef ntm het volgende:
Zoals gewoonlijk zie je genoeg mensen oordelen op social media over de situatie alsof ze er zelf allemaal bij zijn geweest. Ik vind het vooral erg als Amber voor leugenaar wordt uitgemaakt, sommigen verdedigen johnny kosten wat het kost. Jammer hoor.
Nou, het is natuurlijk niet onmogelijk, maar het is wel vreemd dat een dergelijk verhaal voor t eerst naar buiten komt.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef ntm het volgende:
Zoals gewoonlijk zie je genoeg mensen oordelen op social media over de situatie alsof ze er zelf allemaal bij zijn geweest. Ik vind het vooral erg als Amber voor leugenaar wordt uitgemaakt, sommigen verdedigen johnny kosten wat het kost. Jammer hoor.
Gelukkig oordelen we in SHO nooit.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef ntm het volgende:
Zoals gewoonlijk zie je genoeg mensen oordelen op social media over de situatie alsof ze er zelf allemaal bij zijn geweest.
yeah!quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
http://www.thewrap.com/jo(...)i-know-guest-column/
Wow.....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
de vuile was hangt uit ...de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
quote:
nee, dat niet, maar goed, onschuldig tot schuld bewezen is lijkt me ook hier wel te geldenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]. Dus nu denkt iedereen dat zij liegt en hij onschuldig is? Door dat artikel van een vriend van hem?
Niet alleen op grond daarvan natuurlijk, ook op basis van de verklaring van de politie dat ze geen sporen van geweld aangetroffen hadden toen ze daar aankwamen, en als zij werkelijk een plek op haar gezicht had gehad dan had de politie er sowieso een zaak van gemaakt, ook als zij geen aangifte wilde doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]. Dus nu denkt iedereen dat zij liegt en hij onschuldig is? Door dat artikel van een vriend van hem?
Misschien keek Johnny wel gewoon één van z'n Pirates films.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hoe verklaren jullie de plekken op haar gezicht? De meerdere getuigen (2 volgens mij) die verklaren dat ze een tierende Johnny hoorden? En al die kapot geslagen dingen?
Dat je iemand hoort tieren betekent natuurlijk niet dat het halve huis afgebroken wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hoe verklaren jullie de plekken op haar gezicht? De meerdere getuigen (2 volgens mij) die verklaren dat ze een tierende Johnny hoorden? En al die kapot geslagen dingen?
Maar al die kapot geslagen dingen waren er blijkbaar niet toen de politie kwam. Zo moeilijk is het natuurlijk niet om zelf even een wijnfles te laten vallen en een fotolijst kapot te gooien. En die "getuigen" waren toch gewoon goede vrienden van Amber? Bovendien zit er nog een aardig verschil tussen schreeuwen tegen iemand tijdens een ruzie, of iemand mishandelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Waar zijn die foto's te zien? Kan niks vindenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Copycat het volgende:
De meest recente foto's van haar waar ze met enorm veel plezier op straat loopt, na een bezoek aan haar advocaat, deden mijn wenkbrauwen ook fronzen.
Dit vind ik lastig. Aan de ene kant denk ik tja, dat is raar, maar aan de andere kant heb ik iemand gekend die met huiselijk geweld te maken had en dat was een voor de buitenwereld erg vrolijke meid. Waarvan ik dus achteraf te weten kwam dat een heel aantal keer dat ze die vrolijke stuiterbal was ze de vorige dag te pakken was genomen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Copycat het volgende:
De meest recente foto's van haar waar ze met enorm veel plezier op straat loopt, na een bezoek aan haar advocaat, deden mijn wenkbrauwen ook fronzen.
Daar zeg je een waar woord. Structurele mishandelaars weten wel hoe ze moeten meppen zonder dat dat voor de buitenwereld zichtbaar is.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig. Aan de ene kant denk ik tja, dat is raar, maar aan de andere kant heb ik iemand gekend die met huiselijk geweld te maken had en dat was een voor de buitenwereld erg vrolijke meid. Waarvan ik dus achteraf te weten kwam dat een heel aantal keer dat ze die vrolijke stuiterbal was ze de vorige dag te pakken was genomen.
Had dat nooit verwacht tot ik de blauwe plekken op haar lijf zag. Voor haar was het een soort van overlevingsmechanisme, schud het af en ga door, vooral niet toegeven aan de geestelijke pijn want dan zou ze helemaal in elkaar donderen.
Achteraf vielen er wel wat zaken op hun plaats, maar dat alleen omdat je in gaat vullen met wat je weet, op die momenten is het echt helemaal niemand in haar kring opgevallen.
Dus geen idee wie in dit verhaal gelijk heeft, alle kanten zijn mogelijk.
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen en of Johnny nog iets gaat zeggen.
Als zij bekent dat ze heeft gelogen, geloof je het dan wel?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Wimperkruller het volgende:
Als hij het gaat bekennen, geloven jullie het dan wel?
Heb je die video laatst gezien toen ze excuses boden aan australie? Dat wijf is geschift.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Wimperkruller het volgende:
Als hij het gaat bekennen, geloven jullie het dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |