de vuile was hangt uit ...de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
http://www.thewrap.com/jo(...)i-know-guest-column/
quote:
nee, dat niet, maar goed, onschuldig tot schuld bewezen is lijkt me ook hier wel te geldenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]. Dus nu denkt iedereen dat zij liegt en hij onschuldig is? Door dat artikel van een vriend van hem?
Niet alleen op grond daarvan natuurlijk, ook op basis van de verklaring van de politie dat ze geen sporen van geweld aangetroffen hadden toen ze daar aankwamen, en als zij werkelijk een plek op haar gezicht had gehad dan had de politie er sowieso een zaak van gemaakt, ook als zij geen aangifte wilde doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]. Dus nu denkt iedereen dat zij liegt en hij onschuldig is? Door dat artikel van een vriend van hem?
Misschien keek Johnny wel gewoon één van z'n Pirates films.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hoe verklaren jullie de plekken op haar gezicht? De meerdere getuigen (2 volgens mij) die verklaren dat ze een tierende Johnny hoorden? En al die kapot geslagen dingen?
Dat je iemand hoort tieren betekent natuurlijk niet dat het halve huis afgebroken wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar hoe verklaren jullie de plekken op haar gezicht? De meerdere getuigen (2 volgens mij) die verklaren dat ze een tierende Johnny hoorden? En al die kapot geslagen dingen?
Maar al die kapot geslagen dingen waren er blijkbaar niet toen de politie kwam. Zo moeilijk is het natuurlijk niet om zelf even een wijnfles te laten vallen en een fotolijst kapot te gooien. En die "getuigen" waren toch gewoon goede vrienden van Amber? Bovendien zit er nog een aardig verschil tussen schreeuwen tegen iemand tijdens een ruzie, of iemand mishandelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Wimperkruller het volgende:
Waar zijn die foto's te zien? Kan niks vindenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Copycat het volgende:
De meest recente foto's van haar waar ze met enorm veel plezier op straat loopt, na een bezoek aan haar advocaat, deden mijn wenkbrauwen ook fronzen.
Dit vind ik lastig. Aan de ene kant denk ik tja, dat is raar, maar aan de andere kant heb ik iemand gekend die met huiselijk geweld te maken had en dat was een voor de buitenwereld erg vrolijke meid. Waarvan ik dus achteraf te weten kwam dat een heel aantal keer dat ze die vrolijke stuiterbal was ze de vorige dag te pakken was genomen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Copycat het volgende:
De meest recente foto's van haar waar ze met enorm veel plezier op straat loopt, na een bezoek aan haar advocaat, deden mijn wenkbrauwen ook fronzen.
Daar zeg je een waar woord. Structurele mishandelaars weten wel hoe ze moeten meppen zonder dat dat voor de buitenwereld zichtbaar is.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig. Aan de ene kant denk ik tja, dat is raar, maar aan de andere kant heb ik iemand gekend die met huiselijk geweld te maken had en dat was een voor de buitenwereld erg vrolijke meid. Waarvan ik dus achteraf te weten kwam dat een heel aantal keer dat ze die vrolijke stuiterbal was ze de vorige dag te pakken was genomen.
Had dat nooit verwacht tot ik de blauwe plekken op haar lijf zag. Voor haar was het een soort van overlevingsmechanisme, schud het af en ga door, vooral niet toegeven aan de geestelijke pijn want dan zou ze helemaal in elkaar donderen.
Achteraf vielen er wel wat zaken op hun plaats, maar dat alleen omdat je in gaat vullen met wat je weet, op die momenten is het echt helemaal niemand in haar kring opgevallen.
Dus geen idee wie in dit verhaal gelijk heeft, alle kanten zijn mogelijk.
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen en of Johnny nog iets gaat zeggen.
Als zij bekent dat ze heeft gelogen, geloof je het dan wel?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Wimperkruller het volgende:
Als hij het gaat bekennen, geloven jullie het dan wel?
Heb je die video laatst gezien toen ze excuses boden aan australie? Dat wijf is geschift.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Wimperkruller het volgende:
Als hij het gaat bekennen, geloven jullie het dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |