SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat gejank van de F-Side weer over Peter Bosz.
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 26-05-2016 08:31:14 ]Uitvinder van de biersmiley.![]()
voeldquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voeld om bij de beste club van Nederland te werken.
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.![]()
PSV is een provinciaal kut-clubjequote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.Zo blijft het.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
nog 1 te gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Komt dit van de Barcelonasuccessupporter Firefox, of ben je nu ineens weer voor Ajax?quote:
En waar is mijn 100¤![]()
Ik sta er elke thuiswedstrijd met plezier, maar de statements van de harde kern zijn om te huilen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Over de laatste 25 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.Zo blijft het.
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
![]()
Zooooooo KOEKOEKquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zou nog 26 zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johMaar dacht dat het niet nodig was.
Ook een leuker lijstje. Dan zie je Feyenoord ook nog een keer staan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh
Nostalgie![]()
![]()
Dus gebruikt hij ajax als opstapje?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.![]()
Fixed that for ya!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga er toch niet op in, maak van beste grootste MUIL en je bent klaar![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou nog 26 zeggen.Maar dacht dat het niet nodig was.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou nog 26 zeggen.Maar dacht dat het niet nodig was.
PSV 16
AJAX 11![]()
laatste 6 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:
PSV 16
AJAX 11
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nee popje of je kijkt over lange tijd terug (30 jaar) of je kijkt over korte tijd terug (2 jaar)quote:
trek je eigen conclusie maar![]()
ik vind het sowieso onzinnig om het erover te hebben, mijn reactie was meer om de onbenulligheid aan te tonen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee popje of je kijkt over lange tijd terug (30 jaar) of je kijkt over korte tijd terug (2 jaar)
trek je eigen conclusie maar
Lekker boeiend allemaal, gaat nu weer om volgend seizoen.
op dit moment is psv de beste van nederland, tot de laatste speeldag van aankomend seizoen.
grootste club is nog steeds ajax, maar psv is daar lekker mee bezig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ach ja zo kunnen we aan de gang blijven en ik ben er wel blij mee hoor dat PSV op deze manier aan de weg timmert, (al vond ik dat na de Graafschap uit uiteraard ook wat minder) anders was het nog een grotere zaadcompetitie geweest dan het al isquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:
PSV 16
AJAX 11![]()
Sinds een jaar of altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey dimm sinds wanneer ben jij ajacied.
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.Oh.![]()
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als eckte Feyenoorder vind ik dit een erg sneue ontwikkeling voor onze vriendschapquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
Oh.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als eckte Feyenoorder vind ik dit een erg sneue ontwikkeling voor onze vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal een beetje te log, alle beslissingen gaan over teveel schijven, aan de andere kant is de controle wel goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.![]()
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.![]()
4-5 keer per 10 jaar vind ik wel redelijk al is de kans op een buitenstaander wel afgenomen, als je ze dan toch verdelen moet liever 6-4.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
Europees wel met je eens hoor maar dan zal je toch je hele beleid moeten aan gaan passen, vooralsnog zie ik wat PSV afgelopen seizoen heeft gepresteerd als een uitzondering.![]()
Hoogste begroting, meeste fans, meeste prijzen, veruit de meeste media aandacht, meeste topspelers voortgebracht in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:36 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.
Maar dit dringt bij jou waarschijnlijk allemaal niet door.Oh.![]()
De grootste is wat anders dan de beste, Ajax is de grootste club van Nederland. Dat is geen mening ofzo. Momenteel is Psv beter, maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:36 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een arrogantie weerquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
![]()
Er is geen enkele periode geweest in de geschiedenis van de eredivisie dat Ajax in 10 jaar 7 keer kampioen is geworden.
6 valt ook nog te betwijfelen, heb geen zin om dat op zekerheid te controleren.![]()
Ja 6-4 is opzich wel redelijk, en dan met een hele goede lichting misschien meer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-5 keer per 10 jaar vind ik wel redelijk al is de kans op een buitenstaander wel afgenomen, als je ze dan toch verdelen moet liever 6-4.
Europees wel met je eens hoor maar dan zal je toch je hele beleid moeten aan gaan passen, vooralsnog zie ik wat PSV afgelopen seizoen heeft gepresteerd als een uitzondering.
Ajax moet het beleid ook wel iets aanpassen. Ze moeten meer ambitie tonen en ook gewoon spelers halen die constant zijn en er meteen staan (leeftijdscategorie 25-30). PSV lukt het ook. Ze hadden dan misschien wel mazzel met hun groep, maar ze hebben het toch maar gewoon gepresteerd. Ik had Ajax niet zover zien komen, zelfs niet in die poule.Oh.![]()
Waarom arrogantie? Ik noem het eerder ambitie, het moet het streven zijn. Als je de hoogste begroting hebt van alle clubs moet je wel vaker kampioen worden in 10 jaar dan de rest. Het zal niet altijd lukken, maar het moet wel je streven zijn imo. En het is niet onrealistisch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer![]()
Er is geen enkele periode geweest in de geschiedenis van de eredivisie dat Ajax in 10 jaar 7 keer kampioen is geworden.
6 valt ook nog te betwijfelen, heb geen zin om dat op zekerheid te controleren.Oh.![]()
mee eens maar als je dan leest dat PSV mochten ze 2e zijn geworden het beleid meteen aan had moeten passen dan is het toch wel heel korte termijn, daar moet je ook wel voor wakenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja 6-4 is opzich wel redelijk, en dan met een hele goede lichting misschien meer.
Ajax moet het beleid ook wel iets aanpassen. Ze moeten meer ambitie tonen en ook gewoon spelers halen die constant zijn en er meteen staan (leeftijdscategorie 25-30). PSV lukt het ook. Ze hadden dan misschien wel mazzel met hun groep, maar ze hebben het toch maar gewoon gepresteerd. Ik had Ajax niet zover zien komen, zelfs niet in die poule.![]()
Er is natuurlijk een verschil tussen vaker kampioen worden dan de rest of vaker kampioen worden dan alle andere titelkandidaten bij elkaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom arrogantie? Ik noem het eerder ambitie, het moet het streven zijn. Als je de hoogste begroting hebt van alle clubs moet je wel vaker kampioen worden in 10 jaar dan de rest. Het zal niet altijd lukken, maar het moet wel je streven zijn imo. En het is niet onrealistisch.![]()
Die verhalen heb ik niet gehoord, maar dat zal wel meevallen toch? En ik zeg ook niet dat je hun beleid moet kopiëren. Je moet Ajax' sterke punt ook gebruiken en dat is jeugdopleiding. Met die grote talenten heb je gewoon kapitaal en als je daartussen dan wat dragende spelers staat in de juiste leeftijdscategorie heb je een goede mix. En als je dan een keer geen kampioen word verkoop je zo'n talent wel. We hebben nu trouwens toch genoeg geld op de bankquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar als je dan leest dat PSV mochten ze 2e zijn geworden het beleid meteen aan had moeten passen dan is het toch wel heel korte termijn, daar moet je ook wel voor waken
Oh.![]()
Maar in Nederland zijn er maar twee titelkandidaten, dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen vaker kampioen worden dan de rest of vaker kampioen worden dan alle andere titelkandidaten bij elkaar.Oh.![]()
gefeliciteerd, je hebt de hoogste begroting bokaal gewonnenquote:Feyenoord argument. Oh en fansquote:meeste fans,lachwekkend dat kutjesvolk
afgelopen 30 jaar, een iets interessantere periode, laat een ander beeld zienquote:meeste prijzen,gek he, de NOS is joods en de meest gelezen krant van Nederland ook.quote:veruit de meeste media aandacht,OK man. Vooral hard blijven roepen in de woestijn, blijft PSV de prijzen pakkenquote:meeste topspelers voortgebracht in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dit dringt bij jou waarschijnlijk allemaal niet door.![]()
Succes ermee HMF.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:45 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt de hoogste begroting bokaal gewonnen
[..]
Feyenoord argument. Oh en fanslachwekkend dat kutjesvolk
[..]
afgelopen 30 jaar, een iets interessantere periode, laat een ander beeld zien
[..]
gek he, de NOS is joods en de meest gelezen krant van Nederland ook.
[..]
OK man. Vooral hard blijven roepen in de woestijn, blijft PSV de prijzen pakkenOh.![]()
Er is in Nederland maar één titelkandidaat. Ajax heeft alle mazzel van de wereld gehad dat ze zo lang mee hebben gedraaid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in Nederland zijn er maar twee titelkandidaten, dus zo gek is dat niet.![]()
De langste periode in de geschiedenis van de eredivisie dat er niemand anders kampioen werd dan Ajax en PSV was 9 jaar, dus ook dat is niet vanzelfsprekendquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in Nederland zijn er maar twee titelkandidaten, dus zo gek is dat niet.![]()
![]()
Huilen om arrogantiequote:Op donderdag 26 mei 2016 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer![]()
6 valt ook nog te betwijfelen, heb geen zin om dat op zekerheid te controleren.Jij bent zeker ook zo'n homo die niet buiten de lijntjes durft te kleuren.
![]()
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken? Of roep je maar weer gewoon wat omdat je iets te zeggen wilt hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Huilen om arrogantieJij bent zeker ook zo'n homo die niet buiten de lijntjes durft te kleuren.
![]()
De tijden zijn wel een beetje veranderd al weet je nooit hoe lang dat gaat duren maar zoals het er nu uitziet, zie ik geen 3e kandidaatquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De langste periode in de geschiedenis van de eredivisie dat er niemand anders kampioen werd dan Ajax en PSV was 9 jaar, dus ook dat is niet vanzelfsprekend![]()
Wie zie jij nu kampioen worden anders dan Ajax of PSV dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De langste periode in de geschiedenis van de eredivisie dat er niemand anders kampioen werd dan Ajax en PSV was 9 jaar, dus ook dat is niet vanzelfsprekendOh.![]()
Het zal bij Feyenoord ook wel weer een keertje goed vallen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijden zijn wel een beetje veranderd al weet je nooit hoe lang dat gaat duren maar zoals het er nu uitziet, zie ik geen 3e kandidaat![]()
Mogen ze eerst de begroting wel omhoog schroeven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het zal bij Feyenoord ook wel weer een keertje goed vallen.Oh.![]()
Haha zelden zo gelachen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het zal bij Feyenoord ook wel weer een keertje goed vallen.![]()
Mwah met een beetje geluk kom je al ver. Toen dat jaar met Pelle of Guidetti kwamen ze al heel dicht bij. In NL heb je soms aan twee ''toppers'' al genoeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze eerst de begroting wel omhoog schroeven.![]()
Omdat je een janksmoel bent.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken? Of roep je maar weer gewoon wat omdat je iets te zeggen wilt hebben?![]()
Wat schiet je hier allemaal mee op? Hoogste begroting is alleen maar een schande als je 0 prijzen pakt, meeste fans is vrij discutabel (het zal wellicht kloppen dat de meeste mensen als ze dan toch moeten kiezen ajax noemen als favoriete club, maar fans in de zin van naar wedstrijden gaan en echt volgen door dik en dun, dan lijkt mij dat Feyenoord nr 1 is), meeste prijzen zegt in dezen vooral iets over het verleden, want momenteel pakt PSV gewoon de meeste prijzen, media aandacht zegt vooral iets over de media (zelfs als ze tweede worden lullen ze nog slap over ajax bij Studio Voetbal), meeste topspelers is wederom vooral iets van het verleden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoogste begroting, meeste fans, meeste prijzen, veruit de meeste media aandacht, meeste topspelers voortgebracht in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dit dringt bij jou waarschijnlijk allemaal niet door.
Het gaat toch gewoon om het hier en nu. En dan geldt dat Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is.![]()
Dichtbij viel ook wel mee hoor, ik had die jaren in elk geval niet het idee dat Feyenoord echt kans maakte op de titel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mwah met een beetje geluk kom je al ver. Toen dat jaar met Pelle of Guidetti kwamen ze al heel dicht bij. In NL heb je soms aan twee ''toppers'' al genoeg.Oh.![]()
De term "voetbalhoofdstad" is echt de meest onzinnige en walgelijke term die ooit bedacht is in de voetballerijquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat schiet je hier allemaal mee op? Hoogste begroting is alleen maar een schande als je 0 prijzen pakt, meeste fans is vrij discutabel (het zal wellicht kloppen dat de meeste mensen als ze dan toch moeten kiezen ajax noemen als favoriete club, maar fans in de zin van naar wedstrijden gaan en echt volgen door dik en dun, dan lijkt mij dat Feyenoord nr 1 is), meeste prijzen zegt in dezen vooral iets over het verleden, want momenteel pakt PSV gewoon de meeste prijzen, media aandacht zegt vooral iets over de media (zelfs als ze tweede worden lullen ze nog slap over ajax bij Studio Voetbal), meeste topspelers is wederom vooral iets van het verleden.
Het gaat toch gewoon om het hier en nu. En dan geldt dat Eindhoven de voetbalhoofdstad van Nederland is.
Oh.![]()
Meeste fans vind ik wel zo'n kul argument. Klopt ook niks van, want het stadion zit zelden tot nooit vol.![]()
Je moeder daarentegenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:09 schreef hafcfan het volgende:
Meeste fans vind ik wel zo'n kul argument. Klopt ook niks van, want het stadion zit zelden tot nooit vol.
Zo, scheer je weg!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax is gewoon de grootste club van Nederland.
De beste verandert van tijd tot tijd. Maar Ajax blijft het grootst.![]()
Goede discussie hier
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
We kunnen het beter over Zahavi hebben, ja.quote:Hij wil zelf wel, zo lijkt.quote:Ajax heeft volgens ONE interesse in Eran Zahavi, maar de 28-jarige aanvaller en aanvoerder van Maccabi Tel Aviv zegt nog van niets te weten. “De geruchten steken ieder jaar weer de kop op. Het is makkelijk om te schrijven dat ik met de coach mee zou kunnen gaan. We hebben inderdaad een goede band met elkaar, maar dat betekent nog niets. Ik weet niet wat zijn plannen zijn en hoe de toekomst er verder uitziet”, reageert de dertigvoudig A-international van Israël.
Het bovengenoemde medium meldde dat Ajax de verrichtingen van Zahavi al circa drie maanden in de gaten houdt, maar dat een transfer door de overstap van Bosz wel eens in een stroomversnelling terecht zou kunnen komen. “Ajax is natuurlijk een van de grootste clubs van de wereld, de grootste club van Nederland, een van de meest gedecoreerde clubs in Europa. Het is het neusje van de zalm, maar ik herhaal dat er nog geen aanbieding op tafel ligt”, aldus Zahavi, die nog tot juni 2020 vastligt bij de nummer twee van Ligat ha’Al.![]()
Ik ken in ieder geval één iemand die dat heel erg leuk zou vindenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Zahavi hebben, ja.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
Maar had Bosz niet toegezegd geen spelers mee te nemen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Zahavi hebben, ja.
[..]
Hij wil zelf wel, zo lijkt.![]()
Dat klopt, maar niks zo veranderlijk als de voetballerij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar had Bosz niet toegezegd geen spelers mee te nemen?Oh.![]()
Bosz doet de aankopen zelf niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar had Bosz niet toegezegd geen spelers mee te nemen?![]()
wat een gezeik hier zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
in eerste instantie wel, misschien dat hij er op terug gaat komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar had Bosz niet toegezegd geen spelers mee te nemen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ajax interesse in hem heeft en hij wil zelf, zou het debiel zijn om hem niet te halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar had Bosz niet toegezegd geen spelers mee te nemen?Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijden zijn wel een beetje veranderd al weet je nooit hoe lang dat gaat duren maar zoals het er nu uitziet, zie ik geen 3e kandidaatIk zie Feyenoord als ze zo doorgaan, en niet elk jaar een dip krijgen na de winterstop, echt weer wel een keer kampioen worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zie jij nu kampioen worden anders dan Ajax of PSV dan?![]()
Je denkt zo vaak "Nu zal het toch wel lukken..." maar ze komen nooit echt in de buurt. Niet in 2007/08 met Makaay en die andere toppers, niet afgelopen jaar terwijl ze echt een behoorlijk elftal hadden...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Feyenoord als ze zo doorgaan, en niet elk jaar een dip krijgen na de winterstop, echt weer wel een keer kampioen worden.
Natuurlijk zal Feyenoord óóit wel weer kampioen worden maar ik vraag me af wat er moet gebeuren voor dat zo ver is.![]()
Ik weet niet of die afspraak echt gemaakt is hoor maar zo ja dan moet je je er wel aan houdenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:24 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Als Ajax interesse in hem heeft en hij wil zelf, zou het debiel zijn om hem niet te halen.![]()
Ze krijgen niet voor niks die dip, hun spelersmateriaal is gewoon niet goed genoeg om mee om de titel te strijden. En dit komt gewoon omdat ze veel minder budget hebben dan Ajax en PSV.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Feyenoord als ze zo doorgaan, en niet elk jaar een dip krijgen na de winterstop, echt weer wel een keer kampioen worden.
Ze hallen ook nooit een puntenaantal waarmee je kampioen kan worden, of Ajax en PSV moeten allebei wel heel erg falen. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Sowieso niet dat ze dat allebei in hetzelfde seizoen overkomt.Oh.![]()
ik niet hoor, ze moeten juist niet zo door gaan willen ze een kans makenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Feyenoord als ze zo doorgaan, en niet elk jaar een dip krijgen na de winterstop, echt weer wel een keer kampioen worden.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als je de punten van Feyenoord (klik) vergelijkt met de punten van de kampioen elk jaar (klik) hadden ze sinds 2000 één keer kampioen kunnen worden (80 punten in 2002/03).quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen niet voor niks die dip, hun spelersmateriaal is gewoon niet goed genoeg om mee om de titel te strijden. En dit komt gewoon omdat ze veel minder budget hebben dan Ajax en PSV.
Ze hallen ook nooit een puntenaantal waarmee je kampioen kan worden, of Ajax en PSV moeten allebei wel heel erg falen. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Sowieso niet dat ze dat allebei in hetzelfde seizoen overkomt.
Tsja.![]()
Als Leicester de PL kan winnen en Atletico de PD, dan kan Fey de Eredivisie winnen. Kans is niet heel groot, maar ook alweer niet bij voorbaat uitvreten sluiten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen niet voor niks die dip, hun spelersmateriaal is gewoon niet goed genoeg om mee om de titel te strijden. En dit komt gewoon omdat ze veel minder budget hebben dan Ajax en PSV.
Ze hallen ook nooit een puntenaantal waarmee je kampioen kan worden, of Ajax en PSV moeten allebei wel heel erg falen. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. Sowieso niet dat ze dat allebei in hetzelfde seizoen overkomt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Neehoor, ik heb vooral gewoon medelijden met de mensen uit jouw persoonlijke omgeving. Lijkt me best ingewikkeld om te leven met zo'n borderline geval als jijquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:51 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt merk ik.![]()
![]()
Niet door dat kleine lulletje van jouw!quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moeder daarentegen
Zo, scheer je weg!![]()
uiteraard om zijn voorliefde voor de aartsrivaal, maar ook omdat het een nietszeggende naam is, met een nietszeggende (trainers)carrière. Een trainer zonder Ajax-achtergrond en met zo een dubieus verleden heeft hij weinig krediet bij ons.”quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat een treurig clubje mensen is dat zeg die F-side.
![]()
Ik had het gelezen ja , man man man , ik vraag me af wat voor autist daar achter zit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uiteraard om zijn voorliefde voor de aartsrivaal, maar ook omdat het een nietszeggende naam is, met een nietszeggende (trainers)carrière. Een trainer zonder Ajax-achtergrond en met zo een dubieus verleden heeft hij weinig krediet bij ons.”.
Ik ben inmiddels overleden![]()
over die trainerscarrière, die hadden Cruijff, Van Gaal en De Boer natuurlijk wel toen ze bij Ajax begonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uiteraard om zijn voorliefde voor de aartsrivaal, maar ook omdat het een nietszeggende naam is, met een nietszeggende (trainers)carrière. Een trainer zonder Ajax-achtergrond en met zo een dubieus verleden heeft hij weinig krediet bij ons.”.
![]()
Te merken aan jou is dat inderdaad best ingewikkeld. Maak je niet zo druk meid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb vooral gewoon medelijden met de mensen uit jouw persoonlijke omgeving. Lijkt me best ingewikkeld om te leven met zo'n borderline geval als jij![]()
Van jouw is een beetje dubbelopquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet door dat kleine lulletje van jouw!Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De redenatie is zo achterlijk. Sinds wanneer mogen trainers geen krediet hebben als ze een 'nietszeggende' trainerscarrière achter de rug hebben? Als het waarschijnlijk even niet loopt, beuken ze al aan de rammelpoort. Als de voortekenen en de seizoensopstarten van Bosz bij een nieuwe ploeg tijd nodig hebben kloppen, worden het vervelende maanden met de F-Side.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over die trainerscarrière, die hadden Cruijff, Van Gaal en De Boer natuurlijk wel toen ze bij Ajax begonnen.![]()
Ach als zelfs Adrie Koster trainer kan zijn van Ajaxquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word echt mad als Bosz ontslagen wordt door dat soort randdebielen, die daarna gaan zeiken om de komst van v. Gaalquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De redenatie is zo achterlijk. Sinds wanneer mogen trainers geen krediet hebben als ze een 'nietszeggende' trainerscarrière achter de rug hebben? Als het waarschijnlijk even niet loopt, beuken ze al aan de rammelpoort. Als de voortekenen en de seizoensopstarten van Bosz bij een nieuwe ploeg tijd nodig hebben kloppen, worden het vervelende maanden met de F-Side.
Oh.![]()
Dat is dan ook het nadeel van hem aanstellen maar als ik kijk wie er haalbaar zou zijn voor Ajax vind ik het niet zo'n vreemde keuzequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De redenatie is zo achterlijk. Sinds wanneer mogen trainers geen krediet hebben als ze een 'nietszeggende' trainerscarrière achter de rug hebben? Als het waarschijnlijk even niet loopt, beuken ze al aan de rammelpoort. Als de voortekenen en de seizoensopstarten van Bosz bij een nieuwe ploeg tijd nodig hebben kloppen, worden het vervelende maanden met de F-Side.![]()
Het probleem bij Bosz is dat hij gewoon al jarenlang laat zien dat hij weliswaar leuk aanvallend speelt, maar daar ook weinig prijzen aan weet te koppelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:58 schreef Tarado het volgende:
over die trainerscarrière, die hadden Cruijff, Van Gaal en De Boer natuurlijk wel toen ze bij Ajax begonnen.
Ik snap dus wel dat niet iedereen even gelukkig is met deze trainer.![]()
Zal wel gezellig worden de komende serie thuiswedstrijden. Hopelijk krijgt hij wel serieus de kans om iets te bouwen ipv gelijk zakdoekjes en 'oprotten kakkerlak'.![]()
Met Vitesse en Heracles had hij ook niet echt het materiaal om prijzen te pakken. Bij Tel Avif heeft die slechts één pot verloren. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijkquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem bij Bosz is dat hij gewoon al jarenlang laat zien dat hij weliswaar leuk aanvallend speelt, maar daar ook weinig prijzen aan weet te koppelen.
Ik vind het ook een prima keuze. Dat het een nietszeggende trainerscarrière schijnt te zijn, vind ik overdreven want met Vitesse heeft hij meer dan prima dingen neergezet. Zo blijkt maar weer eens: de F-Side (wie het dan ook plaatst, namens wie het stukje ook mag zijn) beschouwt haar eigen mening als het interessantst en het belangrijkst. Wij zijn de besten supporters en al dat vermoeiende geborstklop.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook het nadeel van hem aanstellen maar als ik kijk wie er haalbaar zou zijn voor Ajax vind ik het niet zo'n vreemde keuze![]()
Prijzen winnen is ook lastig als trainer van middenmoters.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het probleem bij Bosz is dat hij gewoon al jarenlang laat zien dat hij weliswaar leuk aanvallend speelt, maar daar ook weinig prijzen aan weet te koppelen.
Snap niet waarom Ajax zich niet eens richt op een buitenlandse coach. Nederlandse coach lopen zeker Europees gezien heel ver achter. Standaard 4-3-3 en noem maar op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook het nadeel van hem aanstellen maar als ik kijk wie er haalbaar zou zijn voor Ajax vind ik het niet zo'n vreemde keuze![]()
Maccabi was de enige club met wie hij prijzen had kunnen pakken, en dat lukte net aan niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap dus wel dat niet iedereen even gelukkig is met deze trainer.
Met Vitesse en Heracles een prijs pakken
Oh.![]()
dat moet die club ook wel de potentie hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zullen wel niet willen dat ze dan de hele tijd Engels moeten spreken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet waarom Ajax zich niet eens richt op een buitenlandse coach. Nederlandse coach lopen zeker Europees gezien heel ver achter. Standaard 4-3-3 en noem maar op.Oh.![]()
Bielsa had ik wel willen zien jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet waarom Ajax zich niet eens richt op een buitenlandse coach. Nederlandse coach lopen zeker Europees gezien heel ver achter. Standaard 4-3-3 en noem maar op.![]()
Hij kende in de beker ook vrij dubieuze nederlagen. In 2015 voetbalde hij met Vitesse de menschen uit Groningen volledig van de mat: uit het niets een rode kaart en 4-1 nederlaag. Bij Heracles uit was het ook een vervelende expeditie gezien het feit dat er ook gewoon drie rode kaarten werden gegeven en Vitesse destijds op voorsprong lag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Prijzen winnen is ook lastig als trainer van middenmoters.![]()
Bij Vitesse had hij best aardige spelers hoor. Daar had hij hoger mee kunnen eindigen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Met Vitesse en Heracles had hij ook niet echt het materiaal om prijzen te pakken. Bij Tel Avif heeft die slechts één pot verloren. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk![]()
Stegeman deed het wel met minder materiaal dan Bosz.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maccabi was de enige club met wie hij prijzen had kunnen pakken, en dat lukte net aan niet.
Met Vitesse en Heracles een prijs pakken![]()
In de competitie is het ook vaak zat helemaal mis gegaan, en dat is waar Bosz duidelijk nog wel moet leren. Dat kamikaze alles of niets voetbal is leuk maar achterin was het vaak een potje. Nu krijgt hij wel te maken met een prima talentvolle selectie maar ook hij moet achteraan beginnen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kende in de beker ook vrij dubieuze nederlagen. In 2015 voetbalde hij met Vitesse de menschen uit Groningen volledig van de mat: uit het niets een rode kaart en 4-1 nederlaag. Bij Heracles uit was het ook een vervelende expeditie gezien het feit dat er ook gewoon drie rode kaarten werden gegeven en Vitesse destijds op voorsprong lag.![]()
Het is mij ontschoten dat Heracles de beker of de landstitel heeft gewonnen dan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stegeman deed het wel met minder materiaal dan Bosz.Oh.![]()
Je snapt wat ik bedoel. Om het voor jou duidelijk te maken. Hij presteerde veel beter dan Bosz met minder materiaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is mij ontschoten dat Heracles de beker of de landstitel heeft gewonnen dan.![]()
Ja als die groep even bij elkaar zou blijven idd. Maar vergeet niet dat hij van een verzameling huurlingen heel snel een goed elftal heeft kunnen maken. Bij Ajax zal dat elftal al grotendeels staan dus ik verwacht dat dat alleen maar beter kan worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij Vitesse had hij best aardige spelers hoor. Daar had hij hoger mee kunnen eindigen.![]()
Ik las van de week een artikel dat hij met Vitesse juist de minste doelkansen tegen kreeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
In de competitie is het ook vaak zat helemaal mis gegaan, en dat is waar Bosz duidelijk nog wel moet leren. Dat kamikaze alles of niets voetbal is leuk maar achterin was het vaak een potje. Nu krijgt hij wel te maken met een prima talentvolle selectie maar ook hij moet achteraan beginnen.Oh.![]()
Kamikaze of alles-of-niets voetbal wil ik het totaal niet noemen. Het is gewoon aanvallend voetbal. Niets kamikaze, waar slaat het de laatste jaren op dat aanvallend voetbal meteen kamikaze is. Someone, tell me the story.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
In de competitie is het ook vaak zat helemaal mis gegaan, en dat is waar Bosz duidelijk nog wel moet leren. Dat kamikaze alles of niets voetbal is leuk maar achterin was het vaak een potje. Nu krijgt hij wel te maken met een prima talentvolle selectie maar ook hij moet achteraan beginnen.![]()
Dan zijn ze wel heel effectief geweest, want ik kan me nog wel een 2-6 winst bij PSV herinneren. En hij moest in zijn eerste seizoen het vertrek van Bony en van Ginkel opvangen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel dat hij met Vitesse juist de minste doelkansen tegen kreeg.![]()
Dat mag. Ik verwacht dat hij gaat mislukken en ik vind het dus niet gek dat er meer mensen zijn die het niet in hem zien zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja als die groep even bij elkaar zou blijven idd. Maar vergeet niet dat hij van een verzameling huurlingen heel snel een goed elftal heeft kunnen maken. Bij Ajax zal dat elftal al grotendeels staan dus ik verwacht dat dat alleen maar beter kan worden.
Kan goed dat ik ongelijk krijg hoor.![]()
Alle ballen naar voren, aanvallende opkomende backs en dan achterin kwetsbaar zijn in de counter. Beetje het Barca verhaal van Guardiola's laatste seizoen daar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kamikaze of alles-of-niets voetbal wil ik het totaal niet noemen. Het is gewoon aanvallend voetbal. Niets kamikaze, waar slaat het de laatste jaren op dat aanvallend voetbal meteen kamikaze is. Someone, tell me the story.![]()
Bosz sloeg bij Heracles vaak door met zijn aanvallende voetbal, maar ik kon zijn opvatting wel begrijpen. Als middenmoter die niet tegen degradatie vecht of voor de bovenste plaatsen moet je het publiek gewoon vermaken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Om het voor jou duidelijk te maken. Hij presteerde veel beter dan Bosz met minder materiaal.
Overigens heeft hij bij Vitesse wel bijgeleerd en is hij zijn accenten gaan verleggen om niet zo vaak afgeslacht te worden.Oh.![]()
Mijn voorspelling kan ook tegenvallenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik verwacht dat hij gaat mislukken en ik vind het dus niet gek dat er meer mensen zijn die het niet in hem zien zitten.
Kan goed dat ik ongelijk krijg hoor.Maar dat de meningen zo verschillen is wel opmerkelijk maar ook interessant.
![]()
Dus jij hebt liever dat Ajax vanuit een gesloten verdediging speelt en loert op een counter?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Alle ballen naar voren, aanvallende opkomende backs en dan achterin kwetsbaar zijn in de counter. Beetje het Barca verhaal van Guardiola's laatste seizoen daar.Oh.![]()
Ik ben alleen bang dat hem bij Ajax hetzelfde gebeurd. Zeker omdat hij gewoon niet het materiaal heeft om teams kapot te spelen en dan kun je zo weg gecounterd wordenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz sloeg bij Heracles vaak door met zijn aanvallende voetbal, maar ik kon zijn opvatting wel begrijpen. Als middenmoter die niet tegen degradatie vecht of voor de bovenste plaatsen moet je het publiek gewoon vermaken.
Overigens heeft hij bij Vitesse wel bijgeleerd en is hij zijn accenten gaan verleggen om niet zo vaak afgeslacht te worden.![]()
Bosz zal ook wel wat spelers willen halen die in zijn spelletje passen lijkt mij zo. En die toezegging zal hij wel hebben gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hem bij Ajax hetzelfde gebeurd. Zeker omdat hij gewoon niet het materiaal heeft om teams kapot te spelen en dan kun je zo weg gecounterd wordenOh.![]()
Nee, ik heb liever dat Bosz zorgt dat zijn verdediging eerst staat voordat ie het aanvallende spel wil gaan spelen. Dat ging bij Heracles en Vitesse namelijk nog wel eens mis omdat het te druk was met continu aanvallen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat Ajax vanuit een gesloten verdediging speelt en loert op een counter?![]()
Het blijft Netto.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz zal ook wel wat spelers willen halen die in zijn spelletje passen lijkt mij zo. En die toezegging zal hij wel hebben gekregen.![]()
Zou me niet verbazen als Sinkgraven en el Ghazi opbloeien onder Bosz. Die geeft spelers erg veel vertrouwen en vrijheid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz zal ook wel wat spelers willen halen die in zijn spelletje passen lijkt mij zo. En die toezegging zal hij wel hebben gekregen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Netto die 6 miljoen uitgaf aan Gudelj en 7 miljoen aan Sinkgraven?quote:
Hij is best bereid het uit te geven hoor. Alleen de vraag of de RvC het licht op groen zet voor die transfers.Oh.![]()
ik denk ook dat het niet zo makkelijk isquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hem bij Ajax hetzelfde gebeurd. Zeker omdat hij gewoon niet het materiaal heeft om teams kapot te spelen en dan kun je zo weg gecounterd worden![]()
Daar zal hij echt wel op letten hoor, hij is niet achterlijk. Alleen aanvallend voetbal brengt meer risico's mee omdat je meer ruimte achterin laat, en dat zal dan waarschijnlijk in het begin wel een aantal keer misgaan. Maar daar hou ik rekening mee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat Bosz zorgt dat zijn verdediging eerst staat voordat ie het aanvallende spel wil gaan spelen. Dat ging bij Heracles en Vitesse namelijk nog wel eens mis omdat het te druk was met continu aanvallen.Oh.![]()
Eerst zo snel mogelijk spelers die buiten de boot vallen dumpen en dan pas aan versterkingen denken. Boilesen, De Sa, Becker, Ligeon, Duarte, Andersen, Viergever, Van Rhijn dumpen en Menig nog een jaar verhuren.![]()
Als je druk op de ketel houdt hoef je zelf niet eens een gek goed elftal te houden maar dan lijkt het ook nog ergens op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook dat het niet zo makkelijk isCharlie: How's it going in there?
Vooral Sinkgraven ja. Kijk naar Pröpper onder Bosz, was een talentje op de bank maar het kwam er nooit uit en wilde weg. Onder Bosz bloeide hij uit tot een van de beste middenvelders van de Eredivisie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Sinkgraven en el Ghazi opbloeien onder Bosz. Die geeft spelers erg veel vertrouwen en vrijheid.Oh.![]()
Viergever zal wel blijven als back-up denk ik. Heeft het gewoon aardig gedaan, en Ajax zal niet meteen een vervanger zoeken. Denk eerder dat Schöne een nieuw avontuur gaat opzoeken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef Vermecelli het volgende:
Eerst zo snel mogelijk spelers die buiten de boot vallen dumpen en dan pas aan versterkingen denken. Boilesen, De Sa, Becker, Ligeon, Duarte, Andersen, Viergever, Van Rhijn dumpen en Menig nog een jaar verhuren.
En misschien heeft Bosz ook nog wel vertrouwen in Andersen, is wel een speler waar hij blij van wordt denk ik.Oh.![]()
Dat denk ik ook ja propper is een goed voorbeeld. Bosz zou never nooit met een elftal Bazoer, Gudelj en Klaassen spelen. Ik zie Sinkgraven daarom gelijk basis staan en Nouri bij het eerstequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral Sinkgraven ja. Kijk naar Pröpper onder Bosz, was een talentje op de bank maar het kwam er nooit uit en wilde weg. Onder Bosz bloeide hij uit tot een van de beste middenvelders van de Eredivisie.Charlie: How's it going in there?
Als Riedewald en Veltman fit zijn zullen zij gewoon basis staan. Ik denk niet dat vd Hoorn en Viergever beide nog een jaar willen banken. Denk dat ze één van de twee liever willen inruilen voor een extra rechtsback.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever zal wel blijven als back-up denk ik. Heeft het gewoon aardig gedaan, en Ajax zal niet meteen een vervanger zoeken. Denk eerder dat Schöne een nieuw avontuur gaat opzoeken.
En misschien heeft Bosz ook nog wel vertrouwen in Andersen, is wel een speler waar hij blij van wordt denk ik.![]()
Bosz lijkt me pedagogisch gezien ook wat sterker dan Frank, understatement van het jaar, ik denk dat zo'n type als Sinkgraven of ook Andersen enorm kunnen opbloeien.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dan zal Gudelj wel het kind van de rekening worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja propper is een goed voorbeeld. Bosz zou never nooit met een elftal Bazoer, Gudelj en Klaassen spelen. Ik zie Sinkgraven daarom gelijk basis staan en Nouri bij het eerste
Sinkgraven - Bazoer - KlaassenOh.![]()
Linksback zul je bedoelen..quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als Riedewald en Veltman fit zijn zullen zij gewoon basis staan. Ik denk niet dat vd Hoorn en Viergever beide nog een jaar willen banken. Denk dat ze één van de twee liever willen inruilen voor een extra rechtsback.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
denk je? Ik weet het niet hoor, Sinkgraven is toch wel een dromertje, werd niet voor niks op linksbuiten gezet omdat hij steeds vergeet mee te verdedigen, Nouri zou ik wel leuk vinden om te zien of hij echt zo goed is als wordt beweerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja propper is een goed voorbeeld. Bosz zou never nooit met een elftal Bazoer, Gudelj en Klaassen spelen. Ik zie Sinkgraven daarom gelijk basis staan en Nouri bij het eerste![]()
Viergever zal dat wel prima vinden, heeft ook genoeg gespeeld dit jaar en kan als backup dienen voor LCV en linksback. Extra rechtsback zal wel niet komen want dan zullen ze wel iemand uit de jeugd doorschuiven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als Riedewald en Veltman fit zijn zullen zij gewoon basis staan. Ik denk niet dat vd Hoorn en Viergever beide nog een jaar willen banken. Denk dat ze één van de twee liever willen inruilen voor een extra rechtsback.Oh.![]()
Sinkgraven werd op linksbuiten gezet omdat Fischer toen geblesseerd was en Frank zijn kans schoon zag om Gudelj toch op het middenveld neer te zetten. Dit terwijl Sinkgraven uitstekend was in de voorbereiding als linkshalf. Daarna nooit echt meer een kans gekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Ik weet het niet hoor, Sinkgraven is toch wel een dromertje, werd niet voor niks op linksbuiten gezet omdat hij steeds vergeet mee te verdedigen, Nouri zou ik wel leuk vinden om te zien of hij echt zo goed is als wordt beweerdOh.![]()
Klaassen mag bij een bod van rond de 20-25 ook wel vertrekken wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal Gudelj wel het kind van de rekening worden.
Sinkgraven - Bazoer - KlaassenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Misschien beide, want achter Tete en Dijks hebben we amper serieuze vervangers. Veltman blijven schuiven zal ook niet de bedoeling zijn denk ikquote:![]()
Sinkgraven stond altijd op het veld "bang om iets verkeerds te doen". Dan kan je natuurlijk nooit lekker ballen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Ik weet het niet hoor, Sinkgraven is toch wel een dromertje, werd niet voor niks op linksbuiten gezet omdat hij steeds vergeet mee te verdedigen, Nouri zou ik wel leuk vinden om te zien of hij echt zo goed is als wordt beweerdCharlie: How's it going in there?
Van Rhijn is ook nog niet verkocht.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Misschien beide, want achter Tete en Dijks hebben we amper serieuze vervangers. Veltman blijven schuiven zal ook niet de bedoeling zijn denk ikDie Lebenslust bringt dich um.![]()
we gaan het zien of het de schuld van Frank was, ik vrees van nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven werd op linksbuiten gezet omdat Fischer toen geblesseerd was en Frank zijn kans schoon zag om Gudelj toch op het middenveld neer te zetten. Dit terwijl Sinkgraven uitstekend was in de voorbereiding als linkshalf. Daarna nooit echt meer een kans gekregen.![]()
Waarom? Voor dit Ajax een ontzettend nuttige en bovendien vaak scorende speler. Ajacied in hart en nieren. Voor het geld hoeft Ajax het ook niet meer te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klaassen mag bij een bod van rond de 20-25 ook wel vertrekken wat mij betreft.![]()
Kan ik wel mee leven, maar dan zou ik wel een VM erbij halen, en dan het liefst Anita:quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klaassen mag bij een bod van rond de 20-25 ook wel vertrekken wat mij betreft.
Sinkgraven/Nouri-Anita/Bazoer-Bazoer/Gudelj/van de Beek
Dan kan Bazoer soms doorschuiven naar VM als Anita geblesseerd of geschorst is, en kan Gudelj en van de Beek spelen.Oh.![]()
Whaha dat ga je nooit meer halen voor die knaap. Sinds Danny Blind m kapot liet gaan tegen IJsland is het echt he le maal niks meerquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klaassen mag bij een bod van rond de 20-25 ook wel vertrekken wat mij betreft.![]()
Sinkgraven is geen Eriksen niveau, maar nog steeds een goede speler in mijn ogen. Het enige wat hij echt nodig heeft is zelfvertrouwen, dan kan hij wel uitgroeien tot niveau Pröpper (nu weet ik dat jij niet zo'n fan bent van Pröpper, maar dat vind ik echt een goede speler)quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien of het de schuld van Frank was, ik vrees van nietOh.![]()
Een back-up rechtsback kopen is gewoon flauwekul. En beter dan Tete vind je ze niet. We zouden sowieso geen breedteaankopen meer doen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vandaar dat ik serieus aan mijn post had toegevoegdDie gast moet je gewoon lozen.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Op jonge leeftijd aanvoerder van Ajax, prima statistieken behaald in de competitie, in Engeland komen ze om in het geld. Ik zou niks uitsluiten hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Whaha dat ga je nooit meer halen voor die knaap. Sinds Danny Blind m kapot liet gaan tegen IJsland is het echt he le maal niks meerOh.![]()
Gewoon een talent halen voor linksback en Dijks scherp kan houden en op termijn hem uit de basis kan spelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een back-up rechtsback kopen is gewoon flauwekul. En beter dan Tete vind je ze niet. We zouden sowieso geen breedteaankopen meer doen.Oh.![]()
Ik vind het echt een leuke speler, maar toch wel eentje die wat te lang nageniet van een goeie actie, mijn mening over Pröpper heb ik wel moeten herzien, die heeft het tegen mijn verwachting in gewoon heel goed gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is geen Eriksen niveau, maar nog steeds een goede speler in mijn ogen. Het enige wat hij echt nodig heeft is zelfvertrouwen, dan kan hij wel uitgroeien tot niveau Pröpper (nu weet ik dat jij niet zo'n fan bent van Pröpper, maar dat vind ik echt een goede speler)![]()
Sinkgraven moet ook zeker stappen maken, maar dat is wel iets wat ontwikkeld kan worden. Het is niet dat hij moet leren voetballen ofzo, want dat kan hij gewoon. En het mentale aspect kan wel gewoon goed verbeterd worden, kijk maar naar Daley Blind.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuke speler, maar toch wel eentje die wat te lang nageniet van een goeie actie, mijn mening over Pröpper heb ik wel moeten herzien, die heeft het tegen mijn verwachting in gewoon heel goed gedaanOh.![]()
Ik vind hem te vaak verstoppertje spelen. Doet me teveel denken aan Siem. En hij scoort wel redelijk veel maar loopt in balbezit ook de godganse tijd naar de 16 toe. Ik weet niet of dat instructies waren van Frank. Maar zo scoorde Knopper ook vrij veel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Waarom? Voor dit Ajax een ontzettend nuttige en bovendien vaak scorende speler. Ajacied in hart en nieren. Voor het geld hoeft Ajax het ook niet meer te doen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Als je de interviews van begin dit seizoen ziet zou dat best kunnen. Heel veel de nadruk gelegd op dat er meer mensen in de 16 moeten zijnquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind hem te vaak verstoppertje spelen. Doet me teveel denken aan Siem. En hij scoort wel redelijk veel maar loopt in balbezit ook de godganse tijd naar de 16 toe. Ik weet niet of dat instructies waren van Frank. Maar zo scoorde Knopper ook vrij veel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij speelde in de jeugd ook als schaduwspits en heeft laten zien Milik goed te kunnen ondersteunen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind hem te vaak verstoppertje spelen. Doet me teveel denken aan Siem. En hij scoort wel redelijk veel maar loopt in balbezit ook de godganse tijd naar de 16 toe. Ik weet niet of dat instructies waren van Frank. Maar zo scoorde Knopper ook vrij veel.![]()
Dat is het ook. Maar dan moet je als coach toch juist een manier vinden om die knulletjes te blijven prikkelen? Vertrouwen geven. Na een paar wedstrijdjes was er niks meer over van jochies als Andersen en Sinkgraven en werden verruild voor noeste werkers die altijd een 6 je halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuke speler, maar toch wel eentje die wat te lang nageniet van een goeie actie, mijn mening over Pröpper heb ik wel moeten herzien, die heeft het tegen mijn verwachting in gewoon heel goed gedaan
Frank rekende ze af, maar bouwde ze helemaal niet op.Charlie: How's it going in there?
Als hij op 10 speelde wel, maar vorig seizoen had hij een hele goede periode als rechtshalf waar hij duidelijk aanwezig was en zich niet verstopte en veel aanspeelbaar was. Zo heb ik Siem nog nooit zien voetballen op het middenveld, die was altijd onzichtbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind hem te vaak verstoppertje spelen. Doet me teveel denken aan Siem. En hij scoort wel redelijk veel maar loopt in balbezit ook de godganse tijd naar de 16 toe. Ik weet niet of dat instructies waren van Frank. Maar zo scoorde Knopper ook vrij veel.Oh.![]()
Sinds Bryan Smeets scoort sluit ik niks meer uitquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd aanvoerder van Ajax, prima statistieken behaald in de competitie, in Engeland komen ze om in het geld. Ik zou niks uitsluiten hoor.![]()
Fischergod is weg. Toch nog een miljoen of 5 op gepakt.Charlie: How's it going in there?
Zoveel steekpassjes heb ik niet gezien op Milik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:37 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij speelde in de jeugd ook als schaduwspits en heeft laten zien Milik goed te kunnen ondersteunen.
Maar wanneer Davy continu opduikt in de 16 dan heb je een serieus probleem met je middenveldbezetting. Zeker wanneer verdedigers niet makkelijk doorschuiven.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat klopt wel. Hij speelde een periode heel goed als rechtshalf. Hij mag van mij ook wel een aantal keer in een wedstrijd diepgaan maar niet continu. Dan klopt er niets meer van de veldbezetting.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij op 10 speelde wel, maar vorig seizoen had hij een hele goede periode als rechtshalf waar hij duidelijk aanwezig was en zich niet verstopte en veel aanspeelbaar was. Zo heb ik Siem nog nooit zien voetballen op het middenveld, die was altijd onzichtbaar.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Alles bij elkaar wat hij heeft gekost zal Ajax wel quitte uit komen. Hij kostte 1.3 miljoen volgens bepaalde bronnen, 4 jaarsalarissen, 2 kampioensbonussen, en bijkomende kosten operatie en revalidatie traject. Voor die 20 goalsquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Fischergod is weg. Toch nog een miljoen of 5 op gepakt.![]()
![]()
Hij moet niet op 10 staan, want daar is hij gewoon niet op zijn best. Hij is niet iemand die de spelverdeler is, want op 10 gaat hij alleen maar balletjes afwachten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Hij speelde een periode heel goed als rechtshalf. Hij mag van mij ook wel een aantal keer in een wedstrijd diepgaan maar niet continu. Dan klopt er niets meer van de veldbezetting.
Op rechtshalf is hij gewoon goed, maar Ajax moet ook gewoon met een 6 gaan spelen.Oh.![]()
Die twee goals tegen Feyenoord herinner ik me nog goed. Uiteindelijk is het door die vage blessures zwaar tegengevallen. Blijft een mooie vent verder. Prototype Ajacied.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Fischergod is weg. Toch nog een miljoen of 5 op gepakt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat vind ik ook. Maar wie zou Bosz daar neerzetten? Eigenlijk hebben we geen natuurlijke vm in de selectie, behalve Serero misschien. Van mij mag Anita komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet niet op 10 staan, want daar is hij gewoon niet op zijn best. Hij is niet iemand die de spelverdeler is, want op 10 gaat hij alleen maar balletjes afwachten.
Op rechtshalf is hij gewoon goed, maar Ajax moet ook gewoon met een 6 gaan spelen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Anita wil bij Newcastle blijven toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar wie zou Bosz daar neerzetten? Eigenlijk hebben we geen natuurlijke vm in de selectie, behalve Serero misschien. Van mij mag Anita komen.![]()
nooit geloven wat spelers tegen de media zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Anita wil bij Newcastle blijven toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serero zal wel vertrekken en van mij mag Anita ook komen. Maar geen idee of hij interesse heeft, verdient bij Newcastle iets van 3 miljoen volgens mij. En is hier ook weggegaan omdat hij geen waardering voelde natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar wie zou Bosz daar neerzetten? Eigenlijk hebben we geen natuurlijke vm in de selectie, behalve Serero misschien. Van mij mag Anita komen.Oh.![]()
ik zou Anita op de fiets komen halen en brengenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen waardering van Frankie...quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero zal wel vertrekken en van mij mag Anita ook komen. Maar geen idee of hij interesse heeft, verdient bij Newcastle iets van 3 miljoen volgens mij. En is hier ook weggegaan omdat hij geen waardering voelde natuurlijk
En misschien heeft zijn contract wel een degradatieclausule.... Lager salaris, beperkte afkoopsom....Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Doelpuntenmachine reageert: ‘Ajax is het neusje van de zalm’
Ik denk dat die Zahavi best naar Ajax wilt, als Overmars er serieus werkt van maakt. Ik weet niet hoe goed de verdedigers in Israel zijn, maar hier zijn ze ook niet best. Als hij er 20 inschiet als middenvelder is hij een topaankoop.Noodles![]()
Is hij wel eens voorbij gekomen op Studio Sport? Zo nee, geef de hoop maar opquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik denk dat die Zahavi best naar Ajax wilt, als Overmars er serieus werkt van maakt. Ik weet niet hoe goed de verdedigers in Israel zijn, maar hier zijn ze ook niet best. Als hij er 20 inschiet als middenvelder is hij een topaankoop.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb een beetje mixed feeling bij zijn vertrek.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die twee goals tegen Feyenoord herinner ik me nog goed. Uiteindelijk is het door die vage blessures zwaar tegengevallen. Blijft een mooie vent verder. Prototype Ajacied.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is hij wel eens voorbij gekomen op Studio Sport? Zo nee, geef de hoop maar op![]()
![]()
Zijn zaakwaarnemer is wel Raiola dus kan hem best ergens heen brengen waar hij nog steeds meer kan verdienen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen waardering van Frankie...
En misschien heeft zijn contract wel een degradatieclausule.... Lager salaris, beperkte afkoopsom....Als hij komt zal hij wel als spits komenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik denk dat die Zahavi best naar Ajax wilt, als Overmars er serieus werkt van maakt. Ik weet niet hoe goed de verdedigers in Israel zijn, maar hier zijn ze ook niet best. Als hij er 20 inschiet als middenvelder is hij een topaankoop.Oh.![]()
Ik denk dat Anita pas interesse heeft als jij met een privé jet gaat halen en brengen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
ik zou Anita op de fiets komen halen en brengen![]()
privejet kan ik niet regelen, business class kan hij zo mee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat Anita pas interesse heeft als jij met een privé jet gaat halen en brengen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die krijgt daar mee dan hij ooit bij Ajax zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit geloven wat spelers tegen de media zeggen.![]()
Mwah, Ajax mag dan wel een salarycap hebben maar er wordt ontzettend veel met bonussen gewerkt. Daar binnen is veel mogelijk. Daarnaast heeft Zahavi zelf aangegeven dat hij welwillend is tegenover een stap naar Ajax maar dat er niets speelt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die krijgt daar mee dan hij ooit bij Ajax zou kunnen krijgen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
ik zou Anita op de fiets komen halen en brengen![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klaassen mag bij een bod van rond de 20-25 ook wel vertrekken wat mij betreft.
Dat snap ik dat dat mag ja.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat bedoelde ik inderdaad. Vrij beroerde zin van mijn kant, het was al laatquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal, dat is toch vrij logisch om over te klagen?![]()
![]()
Misschien win je wel het uitshirt van vorig jaar, kan je veilig gaan fietsen in het donkerquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kan alleen maar Ajax spulletjes winnen. Toch meegedaan.
Oh.![]()
Welke oorlog? Is gewoon een van Newcastle's beste spelers in die O ZO FYSIEKE PREMJER LIEKquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:29 schreef bombmannl het volgende:
Met Anita ga je de oorlog niet winnen, beperkte voetballer.![]()
Misschien komen de Duitsers er weer aan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Welke oorlog? Is gewoon een van Newcastle's beste spelers in die O ZO FYSIEKE PREMJER LIEK
Beter misschien dat we Zahavi niet kopen.Oh.![]()
...........twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 21:01:11Ze zijn met mensen bezig @Wim_G maar het wachten is inderdaad (gedeeltelijk) op verkopen #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
En terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
...........twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 21:01:11Ze zijn met mensen bezig @Wim_G maar het wachten is inderdaad (gedeeltelijk) op verkopen #Ajax reageer retweet
![]()
Eerst heel veel geld binnen harken om vervolgens te zeggen dat je voor zo min mogelijk geld spelers probeert binnen te halen onder het mom van alles of nietsquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
het zal ook eens nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
ongelooflijk. er zal dus wel weer niks bijkomen aangezien niemand onze zooi wil kopen. misschien nog een of andere paniekaankoop op het laatste moment. om moe van te worden dit
![]()
Totaal gebrek aan slagvaardigheid weer.
Vast weer een kutsmoes van Marc zodat hij nu nog lijstjes kan maken met spelers
Oh.![]()
Echt hoe danquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wat een onzinnigheid dat het aan slagvaardigheid ligt. Dit zijn gewoon de puinhopen van de voorgaande seizoenen qua aan- en verkoopbeleid. Volkomen logisch dat de RvC zo streng toekijkt qua contractspelers en budget. Dit beleid steun ik al een tijdje, maar dat geheel terzijde.![]()
Heeft natuurlijk te maken met het feit dat onze begroting jarenlang gebaseerd was op het spelen van CL terwijl we dat niet deden. Nu is de begroting niet gebaseerd op het spelen in de CL en moeten we dus eerst geld binnen krijgen via transfers om spelers te kopen EN om zwarte cijfers te schrijven aan het einde van het jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzinnigheid dat het aan slagvaardigheid ligt. Dit zijn gewoon de puinhopen van de voorgaande seizoenen qua aan- en verkoopbeleid. Volkomen logisch dat de RvC zo streng toekijkt qua contractspelers en budget. Dit beleid steun ik al een tijdje, maar dat geheel terzijde.![]()
Dan moet de RvC die Overmars ontslaan als ze geen vertrouwen in zijn aankoopbeleid hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een onzinnigheid dat het aan slagvaardigheid ligt. Dit zijn gewoon de puinhopen van de voorgaande seizoenen qua aan- en verkoopbeleid. Volkomen logisch dat de RvC zo streng toekijkt qua contractspelers en budget. Dit beleid steun ik al een tijdje, maar dat geheel terzijde.Oh.![]()
Ook daar kan het zeker aan liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk te maken met het feit dat onze begroting jarenlang gebaseerd was op het spelen van CL terwijl we dat niet deden. Nu is de begroting niet gebaseerd op het spelen in de CL en moeten we dus eerst geld binnen krijgen via transfers om spelers te kopen EN om zwarte cijfers te schrijven aan het einde van het jaar.![]()
Daarbij hadden ze eerst stoere praat dat er sowieso twee kanonnen bij kwamen ook al werd er niemand verkocht.
En nu dit riedeltje weer. Gaat helemaal nergens over.Oh.![]()
Weten we dan ook de precieze invloed van De Boer op het aankoopbeleid?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet de RvC die Overmars ontslaan als ze geen vertrouwen in zijn aankoopbeleid hebben.
A. Ja
B. Nee
Want ook daar kan een redelijke oorzaak in verscholen liggen gezien het feit dat De Boer op onder andere draken als Sigthorsson en Van der Hoorn heeft aangetrokken. Ook was FdB betrokken bij de toevalstreffer die Amin Younes heet, dus..![]()
De Boer had zeker invloed op die transfers, maar Overmars gaf zijn fiat aan die transfers. Als hij het er niet mee eens was en het toch liet doorgaan is hij een slappe zak die totaal niet geschikt is voor zijn functie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weten we dan ook de precieze invloed van De Boer op het aankoopbeleid?
A. Ja
B. Nee
Want ook daar kan een redelijke oorzaak in verscholen liggen gezien het feit dat De Boer op onder andere draken als Sigthorsson en Van der Hoorn heeft aangetrokken. Ook was FdB betrokken bij de toevalstreffer die Amin Younes heet, dus..Oh.![]()
Maar maar Milik , Younes en Gudelj zijn goede aankopen dus hij doet het niet zo slechtquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer had zeker invloed op die transfers, maar Overmars gaf zijn fiat aan die transfers. Als hij het er niet mee eens was en het toch liet doorgaan is hij een slappe zak die totaal niet geschikt is voor zijn functie.![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Meegedaan. Als ik iets win, want alles goed, schenk ik het aan mijn favoriete Ajax user hier op FOK.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eerste seizoen onomstreden in de basis en ze degraderen. Oke.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Welke oorlog? Is gewoon een van Newcastle's beste spelers in die O ZO FYSIEKE PREMJER LIEKWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Plus dat De Boer ook geen alwetend figuur is die weet waar 'goede' spelers rondlopen. Een technisch directeur zou wat dat betreft ook meer samenwerking moeten hebben met het scoutingsapparaat en laat dat nou net zijn waar hij niet goed in is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer had zeker invloed op die transfers, maar Overmars gaf zijn fiat aan die transfers. Als hij het er niet mee eens was en het toch liet doorgaan is hij een slappe zak die totaal niet geschikt is voor zijn functie.![]()
Daarom is hij ongeschikt voor zijn functie, en is de RvC ook niet slagvaardig door hem niet te ontslaan en daardoor nalaat de selectie van Ajax echt te versterken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat De Boer ook geen alwetend figuur is die weet waar 'goede' spelers rondlopen. Een technisch directeur zou wat dat betreft ook meer samenwerking moeten hebben met het scoutingsapparaat en laat dat nou net zijn waar hij niet goed in is.Oh.![]()
Vind ik lief van jequote:Op donderdag 26 mei 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meegedaan. Als ik iets win, want alles goed, schenk ik het aan mijn favoriete Ajax user hier op FOK.![]()
Zoals altijd positief. Laat prima voetbal zien met zijn teams alleen lijkt hij wel vaak naast de prijzen te grijpen in het eind. We zullen het zien , de verdediging is onze sterkste linie als hij de aanval nou ook gaande krijgt dan doen we sowieso weer mee tot op de laatste dag aangezien er geen betere selecties zijn in Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Litmanen![]()
Wat is jouw mening over de aanstelling van Bosz?![]()
Je vergeet PSV.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals altijd positief. Laat prima voetbal zien met zijn teams alleen lijkt hij wel vaak naast de prijzen te grijpen in het eind. We zullen het zien , de verdediging is onze sterkste linie als hij de aanval nou ook gaande krijgt dan doen we sowieso weer mee tot op de laatste dag aangezien er geen betere selecties zijn in Nederland.Oh.![]()
Het o zo geweldige PSV dat met de aller grooste moeite kampioen wordt?quote:die zijn niet beter dan wat wij hebben.
![]()
Zij hebben wel wat meer constante spelers in hun elftal wat de kwaliteit ten goede komt. Wij hebben in potentie wel een betere selectie, maar qua huidige kwaliteit niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het o zo geweldige PSV dat met de aller grooste moeite kampioen wordt?die zijn niet beter dan wat wij hebben.
Oh.![]()
Helemaal mee eens, alleen denk ik net als JR dat de selectie van PSV toch wel iets beter is op dit momentquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals altijd positief. Laat prima voetbal zien met zijn teams alleen lijkt hij wel vaak naast de prijzen te grijpen in het eind. We zullen het zien , de verdediging is onze sterkste linie als hij de aanval nou ook gaande krijgt dan doen we sowieso weer mee tot op de laatste dag aangezien er geen betere selecties zijn in Nederland.![]()
Dat PSV zo'n waanzinning veel betere selectie heeft is heel erg overdreven. Ik moet het allemaal maar zien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij hebben wel wat meer constante spelers in hun elftal wat de kwaliteit ten goede komt. Wij hebben in potentie wel een betere selectie, maar qua huidige kwaliteit niet.![]()
Waanzinnig veel beter vind ik ook overdreven, erger ik mij ook vaak in de media. Maar vind ze vaak wel volwassener in hun spel door de aanwezigheid van spelers als Moreno, Guardado, De Jong. Bruma heeft zich ook ontwikkeld daar in dit jaar, dus dat is qua constante spelers in de as beter.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat PSV zo'n waanzinning veel betere selectie heeft is heel erg overdreven. Ik moet het allemaal maar zien.Oh.![]()
Bruma? Niveautje van Beek is dat zeg. Die gast kan er dus heel niks van.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waanzinnig veel beter vind ik ook overdreven, erger ik mij ook vaak in de media. Maar vind ze vaak wel volwassener in hun spel door de aanwezigheid van spelers als Moreno, Guardado, De Jong. Bruma heeft zich ook ontwikkeld daar in dit jaar, dus dat is qua constante spelers in de as beter.![]()
Hans Westerhof was niet te verstaan, waar kwam die eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie was de laatste buitenlandse trainer van Ajax ?
A. Morten Olsen
B. Bobby Robson
C. Spitz Kohn
D. Kurt Linder
[ afbeelding ]![]()
Vorig jaar was ik het met je eens geweest, maar hij is wel beter geworden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bruma? Niveautje van Beek is dat zeg. Die gast kan er dus heel niks van.Oh.![]()
Nog steeds zou ik echt geen een van die spelers bij Ajax nemen. Misschien Moreno.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waanzinnig veel beter vind ik ook overdreven, erger ik mij ook vaak in de media. Maar vind ze vaak wel volwassener in hun spel door de aanwezigheid van spelers als Moreno, Guardado, De Jong. Bruma heeft zich ook ontwikkeld daar in dit jaar, dus dat is qua constante spelers in de as beter.![]()
Komt uit de Achterhoek en ja die zijn niet verstaanquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Hans Westerhof was niet te verstaan, waar kwam die eigenlijk vandaan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja Hoorn is ook beter geworden dus wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik het met je eens geweest, maar hij is wel beter geworden.![]()
Guardado, Pereiro, Willems, Pröpper, van Ginkel, De Jong, Moreno zouden allemaal wel iets toevoegen aan Ajax.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nog steeds zou ik echt geen een van die spelers bij Ajax nemen. Misschien Moreno.Oh.![]()
Dat Hoorn nog steeds tekort komt voor Ajax, en Bruma niet voor PSV.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Hoorn is ook beter geworden dus wat wil je zeggen?
Dat wil ik zeggen
Oh.![]()
En Bazoer, Tete, Veltman, Younes, Klaassen, Cillessen, Gudelj en Milik bij PSVquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Guardado, Pereiro, Willems, Pröpper, van Ginkel, De Jong, Moreno zouden allemaal wel iets toevoegen aan Ajax.![]()
Denk dat hiervan alleen Tete, Younes, Cillessen en misschien Milik in de basis zouden staan bij PSV.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Bazoer, Tete, Veltman, Younes, Klaassen, Cillessen, Gudelj en Milik bij PSVOh.![]()
Ach ga weg pessimist.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat hiervan alleen Tete, Younes, Cillessen en misschien Milik in de basis zouden staan bij PSV.![]()
Pereiro is ook wel een overschatte speler hoor. Wisselt goede wedstrijden af met wedstrijden waarbij je hem nauwelijks ziet. Niet heel veel beter dan iemand als El Ghazi![]()
Jij bent echt niet in de positie om zoiets te zeggen seranoquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach beter dan meneer de optimist zijn die in Hupperts de nieuwe Robben zag.![]()
![]()
Hoezo Serero is gewoon een prima speler en heeft zijn waarde gehad voor Ajaxquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt niet in de positie om zoiets te zeggen serano
Oh.![]()
dat kan de besten overkomen hequote:Op donderdag 26 mei 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach beter dan meneer de optimist zijn die in Hupperts de nieuwe Robben zag.![]()
Gudelj ja? Dacht dat die niet zo'n lekker seizoen had gedraaid?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Bazoer, Tete, Veltman, Younes, Klaassen, Cillessen, Gudelj en Milik bij PSVBFF met GGMM![]()
Dit bedoel ik dus. Geef gewoon toe dat het een kut speler is die er niks van kan. Hupperts had talent en is niks geworden helaas, zelfs de beste zien het wel eens fout maar die geven het tenminste toe.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo Serero is gewoon een prima speler en heeft zijn waarde gehad voor Ajax![]()
2de seizoenshelft was hij met afstand de beste middenvelder bij Ajax.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gudelj ja? Dacht dat die niet zo'n lekker seizoen had gedraaid?![]()
Nee ik ben het daarmee gewoon oneensquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Geef gewoon toe dat het een kut speler is die er niks van kan. Hupperts had talent en is niks geworden helaas, zelfs de beste zien het wel eens fout maar die geven het tenminste toe.. Hij heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld voor Ajax, geen geweldenaar maar gewoon een degelijke speler.
Hij is geen Siem de Jong op het middenveld die alleen maar onzichtbaar is en een beetje loopt te slenteren.Oh.![]()
Man man man wat ben jij een mafklapper. Wat heeft de Jong hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben het daarmee gewoon oneens. Hij heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld voor Ajax, geen geweldenaar maar gewoon een degelijke speler.
Hij is geen Siem de Jong op het middenveld die alleen maar onzichtbaar is en een beetje loopt te slenteren.
Zelfs Delorge speelde wel eens een prima wedstrijd dat is dus een speler van het niveau Serero.![]()
Een speler die jij altijd ophemelde en waarvan ik jou ook nooit heb horen toegeven dat je fout zat en dat hij er niks van kanquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij een mafklapper. Wat heeft de Jong hier nou weer mee te maken
Zelfs Delorge speelde wel eens een prima wedstrijd dat is dus een speler van het niveau Serero.. Zelfde als wat jij zegt over mij en Serero dus.
Oh.![]()
Altijd ophemeldequote:Op donderdag 26 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler die jij altijd ophemelde en waarvan ik jou ook nooit heb horen toegeven dat je fout zat en dat hij er niks van kan. Zelfde als wat jij zegt over mij en Serero dus.
![]()
![]()
Je hebt de laatste 2 seizoenen gemist ofwa?quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat PSV zo'n waanzinning veel betere selectie heeft is heel erg overdreven. Ik moet het allemaal maar zien.Nothing to see here, carry on![]()
Doen alsof Serero geen talent heeft. Heeft een dramatisch schot en slordig in de passing maar goeie techniek, goeie steekbal, aardige dribbel en goed oog voor de ruimte+agressie in de pressing.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja, maar niet iemand waar je de oorlog mee wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:17 schreef gniffie het volgende:
Doen alsof Serero geen talent heeft. Heeft een dramatisch schot en slordig in de passing maar goeie techniek, goeie steekbal, aardige dribbel en goed oog voor de ruimte+agressie in de pressing.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat betekent dit überhaupt? Hij ziet de juiste momenten om druk te zetten en haalt dan meestal de counter eruit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet iemand waar je de oorlog mee wint."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zijn wilskracht en techniek is te prijzen, maar ik heb hem nog nooit een beslissende pass zien geven en hij mist wat voetbal intelligentie. Neemt niet weg dat hij een zeer nuttige voetballer kan zijn. Iemand die uitstekend kan meedraaien in een geolied machine, maar als het tegen zit zal hij nooit de wedstrijd voor je winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat betekent dit überhaupt? Hij ziet de juiste momenten om druk te zetten en haalt dan meestal de counter eruit.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heb hem wel vaak mooie steekballetjes zien geven maar idd zijn voetbal-intellegentie waardoor die zo slordig is, is moordend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn wilskracht en techniek is te prijzen, maar ik heb hem nog nooit een beslissende pass zien geven en hij mist wat voetbal intelligentie. Neemt niet weg dat hij een zeer nuttige voetballer kan zijn. Iemand die uitstekend kan meedraaien in een geolied machine, maar als het tegen zit zal hij nooit de wedstrijd voor je winnen.
Maar het in mijn ogen ook meer een type 6 in dit systeem, gezien zijn concurrenten een stuk beter zijn op de half posities."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De laatste Ajacied die een type 6 tot de perfectie kon uitvoeren was Ronald de Boer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb hem wel vaak mooie steekballetjes zien geven maar idd zijn voetbal-intellegentie waardoor die zo slordig is, is moordend.
Maar het in mijn ogen ook meer een type 6 in dit systeem, gezien zijn concurrenten een stuk beter zijn op de half posities.
Serero heeft een beetje dezelfde makke wat Anita ook heeft: Alles ziet er goed tot de middenlijn, en dan word het zielig.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ronald was een 6 in een systeem met een 10. Dat is heel wat anders dan iemand die vm staat.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste Ajacied die een type 6 tot de perfectie kon uitvoeren was Ronald de Boer.
Serero heeft een beetje dezelfde makke wat Anita ook heeft: Alles ziet er goed tot de middenlijn, en dan word het zielig.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Klaassen is toch een 10?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ronald was een 6 in een systeem met een 10. Dat is heel wat anders dan iemand die vm staat.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SSSSSTTT, ze lezen misschien wel mee... ophemelen die ventquote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef hafcfan het volgende:
Lol. Everton wil Netto. Die Engelsen weten echt niet wat ze moeten doen net het geld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou zonde zijn als Overmars weg gaat. Heeft hier geweldige dingen laten zien.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Stam in gesprek met ReadingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zit net even een artikel te lezen over dat bazoer wil kijken wat er gebeurd deze zomer... afijn, lees ik de comments.....quote:Ook verkopen voor 25 miljoen samen met Klaassen of Milik. Investeren in Ziyech, Tielemans,Huntelaar en Vlaar. Lees net ook een open sollicitatie voor vd Vaart. Die ook er bij met een prestatiecontract. Dan zijn we er wel zo'netjes beetje. Misschien Janssen of Haller er bij kijken hoe dat zich ontwikkeld. Er moet gewoon wat gebeuren in deze selectie!
Record kampioen 26 mei 2016 om 18:58:17
positiviteit is goed, maar je kan het ook overdrijven.
whateverwhatever is that you?
edit: oh en wat betreft de "open" sollicitatie van vdV.quote:Mag je weg in Sevilla?
"Wat dacht je? Dat we over contractverlenging hebben gepraat? Er is een nieuwe trainer, dus we gaan het zien. Ajax kleeft altijd aan me, maar dat is vorig jaar nooit heel concreet geworden. Ik had het wel leuk gevonden - en dat vind ik nog steeds - maar voorlopig is het niet zo ver gekomen."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De naam van Marc Overmars duikt vrijdag, niet voor de eerste keer deze maand, in de Britse kranten op. De directeur spelersbeleid van Ajax zou namelijk nog steeds in beeld zijn bij Everton, dat op zoek is naar een director of football, een technisch directeur. Overmars zou volgens onder meer de Daily Mail nu het nummer één-doelwit van Everton zijn.
In de vrijdageditie van De Telegraaf komt de interesse van Everton in Overmars ook aan bod: the Toffees willen een Europees model, waarbij een directeur en niet de trainer (‘manager’ in Engeland) gaat over aan- en verkopen, invoeren. Overmars werd vijf dagen geleden al als één van de kandidaten genoemd, maar zou volgens de laatste berichten nu het top-target van de Premier League-club zijn.
Everton wil een directeur en een trainer die in Europa talenten kunnen opsporen en ontwikkelen, om tegenstand te kunnen bieden tegen het financiële geweld van andere Premier League-clubs. Brits-Iraanse miljardair Farhad Moshiri heeft als grootaandeelhouder zeggenschap in de komst van een trainer en directeur voetbalzaken. Het is nog niet duidelijk wie de nieuwe trainer van Everton wordt, na het congé van Roberto Martínez, maar de interesse in trainers als Frank de Boer en Ronald Koeman wijst erop dat Moshiri een liefhebber is van de Nederlandse stijl.
comedy capers ditFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van mij mag Overmars weg, alleen weet ik niet of dit een goed moment is. We moeten toch snel een nieuw team gaan bouwen.![]()
Jordiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:26 schreef TheJanitor het volgende:
Van mij mag Overmars weg, alleen weet ik niet of dit een goed moment is. We moeten toch snel een nieuw team gaan bouwen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja maar daar heeft die eigenaar nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:21 schreef Vermecelli het volgende:
Kunnen ze beter Brands halen, die snapt het tenminste.![]()
Nou, nou?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie was de laatste buitenlandse trainer van Ajax ?
A. Morten Olsen
B. Bobby Robson
C. Spitz Kohn
D. Kurt Linder
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, nou?Frans de BoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slordig in de passing maar wel een goede steekbal? Hij kan aardig lopen met de bal maar maakt dan consequent de verkeerde keuzes tel daarbij op dat hij niet fysiek sterk genoeg is om op 6 te spelen en dat maakt hem het lachertje van de selectiequote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:17 schreef gniffie het volgende:
![]()
beter dan duartequote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slordig in de passing maar wel een goede steekbal? Hij kan aardig lopen met de bal maar maakt dan consequent de verkeerde keuzes tel daarbij op dat hij niet fysiek sterk genoeg is om op 6 te spelen en dat maakt hem het lachertje van de selectieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijke speler was dat bij Heracles. Had wel gedacht dat hij mee zou kunnen bij Ajax![]()
![]()
Bij Heracles leek het toch wel een bovengemiddelde eredivisie speler te zijn. Inderdaad jammer dat het nooit wat is geworden.quote:
Het is alleen niet te hopen dat bosz het nog eens gaat proberen met hem.
For old times' sake zeg maarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer die hem op linksback neerzet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Heracles leek het toch wel een bovengemiddelde eredivisie speler te zijn. Inderdaad jammer dat het nooit wat is geworden.
Het is alleen niet te hopen dat bosz het nog eens gaat proberen met hem.
For old times' sake zeg maar![]()
Kan mij toch nog wel een goede wedstrijd herinneren toen hij op het middenveld speelde.![]()
Het is ook niet dat hij er niks van kan. Maar wat we nu op het middenveld hebben is wel beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Boer die hem op linksback neerzet.![]()
Kan mij toch nog wel een goede wedstrijd herinneren toen hij op het middenveld speelde.
dus ik hoop niet dat Bosz hem er weer gaat inzetten met het oog op zijn verleden met Duarte bij Heracles.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van der Vaart hoeft niet te komen van mij trouwens, wat een debiel is dat geworden.
Enkel Sneijder zou ik nog toejuichen
Huntelaar ook wel, maar dan alleen als Milik verkocht wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie overigens eerder VGaal dan Jordi komen wanneer Overdwars vertrekt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met Sneijder zouden we meteen de beste middenvelder van de Eredivisie hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens!
Enkel Sneijder zou ik nog toejuichen
Huntelaar ook wel, maar dan alleen als Milik verkocht wordt.![]()
Zelfs nu ie wat ouders is..![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, nou?Victor ReinierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ben ook wel een beetje klaar met vd Vaart. Jarenlang hield die Ajax aan het lijntje en nu die overal mislukt is ''overweegt'' die een terugkeer naar Ajax. Die voegt niks meer toe![]()
Gudelj is beterquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:05 schreef Gruisman het volgende:
Ben ook wel een beetje klaar met vd Vaart. Jarenlang hield die Ajax aan het lijntje en nu die overal mislukt is ''overweegt'' die een terugkeer naar Ajax. Die voegt niks meer toeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vd Vaart is ook wel een beetje op toch zeker? Is al 33 en kan volgens mij geen hele wedstrijd meer spelen![]()
![]()
Vd vaartquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:05 schreef Gruisman het volgende:
Ben ook wel een beetje klaar met vd Vaart. Jarenlang hield die Ajax aan het lijntje en nu die overal mislukt is ''overweegt'' die een terugkeer naar Ajax. Die voegt niks meer toealsjeblieft niet zeg.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
uhm, nee...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is Peter B uit de TT?
Toch niet die corpulente Amsterdamse volkszanger he.
not sure if...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rafael weet niet eens dat een wedstrijd 90 minuten duurt. Hoe vaak heeft die vent überhaubt een wedstrijd volgemaakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef Syntix het volgende:
Vd Vaart is ook wel een beetje op toch zeker? Is al 33 en kan volgens mij geen hele wedstrijd meer spelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: