SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat gejank van de F-Side weer over Peter Bosz.
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 26-05-2016 08:31:14 ]Uitvinder van de biersmiley.![]()
voeldquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voeld om bij de beste club van Nederland te werken.
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.![]()
PSV is een provinciaal kut-clubjequote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.Zo blijft het.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
nog 1 te gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Komt dit van de Barcelonasuccessupporter Firefox, of ben je nu ineens weer voor Ajax?quote:
En waar is mijn 100¤![]()
Ik sta er elke thuiswedstrijd met plezier, maar de statements van de harde kern zijn om te huilen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Over de laatste 25 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.Zo blijft het.
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
![]()
Zooooooo KOEKOEKquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zou nog 26 zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johMaar dacht dat het niet nodig was.
Ook een leuker lijstje. Dan zie je Feyenoord ook nog een keer staan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh
Nostalgie![]()
![]()
Dus gebruikt hij ajax als opstapje?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.![]()
Fixed that for ya!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga er toch niet op in, maak van beste grootste MUIL en je bent klaar![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou nog 26 zeggen.Maar dacht dat het niet nodig was.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou nog 26 zeggen.Maar dacht dat het niet nodig was.
PSV 16
AJAX 11![]()
laatste 6 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:
PSV 16
AJAX 11
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nee popje of je kijkt over lange tijd terug (30 jaar) of je kijkt over korte tijd terug (2 jaar)quote:
trek je eigen conclusie maar![]()
ik vind het sowieso onzinnig om het erover te hebben, mijn reactie was meer om de onbenulligheid aan te tonen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee popje of je kijkt over lange tijd terug (30 jaar) of je kijkt over korte tijd terug (2 jaar)
trek je eigen conclusie maar
Lekker boeiend allemaal, gaat nu weer om volgend seizoen.
op dit moment is psv de beste van nederland, tot de laatste speeldag van aankomend seizoen.
grootste club is nog steeds ajax, maar psv is daar lekker mee bezig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ach ja zo kunnen we aan de gang blijven en ik ben er wel blij mee hoor dat PSV op deze manier aan de weg timmert, (al vond ik dat na de Graafschap uit uiteraard ook wat minder) anders was het nog een grotere zaadcompetitie geweest dan het al isquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste 30 jaar. Zeg maar een redelijke periode aangezien de meeste hier die leeftijd niet eens halen:
PSV 16
AJAX 11![]()
Sinds een jaar of altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey dimm sinds wanneer ben jij ajacied.
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.Oh.![]()
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als eckte Feyenoorder vind ik dit een erg sneue ontwikkeling voor onze vriendschapquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
Oh.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als eckte Feyenoorder vind ik dit een erg sneue ontwikkeling voor onze vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is allemaal een beetje te log, alle beslissingen gaan over teveel schijven, aan de andere kant is de controle wel goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral dat laatste moet worden verholpen willen we weer presteren zoals zou moeten.![]()
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is wel de grootste club van Nederland, maar als je die prestaties zo ziet presteren we toch te weinig gezien de hoogste begroting die we hebben. Maar het is dan ook echt al jaren een puinhoop bij Ajax op bestuurlijk vlak.![]()
4-5 keer per 10 jaar vind ik wel redelijk al is de kans op een buitenstaander wel afgenomen, als je ze dan toch verdelen moet liever 6-4.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
Europees wel met je eens hoor maar dan zal je toch je hele beleid moeten aan gaan passen, vooralsnog zie ik wat PSV afgelopen seizoen heeft gepresteerd als een uitzondering.![]()
Hoogste begroting, meeste fans, meeste prijzen, veruit de meeste media aandacht, meeste topspelers voortgebracht in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:36 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.
Maar dit dringt bij jou waarschijnlijk allemaal niet door.Oh.![]()
De grootste is wat anders dan de beste, Ajax is de grootste club van Nederland. Dat is geen mening ofzo. Momenteel is Psv beter, maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:36 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Blijven roepen dat je de grootste bent maakt het niet waar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een arrogantie weerquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou in mijn ogen 6-7x per 10 jaar kampioen moeten worden. Met dan die andere 3-4 titels voor PSV (de rest doet niet mee). En zeker Europees moet Ajax veel beter presteren. Laatste Europese kwartfinale in 2003godverdomme man, toen was Zlatan nog een broekie.
![]()
Er is geen enkele periode geweest in de geschiedenis van de eredivisie dat Ajax in 10 jaar 7 keer kampioen is geworden.
6 valt ook nog te betwijfelen, heb geen zin om dat op zekerheid te controleren.![]()
Ja 6-4 is opzich wel redelijk, en dan met een hele goede lichting misschien meer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-5 keer per 10 jaar vind ik wel redelijk al is de kans op een buitenstaander wel afgenomen, als je ze dan toch verdelen moet liever 6-4.
Europees wel met je eens hoor maar dan zal je toch je hele beleid moeten aan gaan passen, vooralsnog zie ik wat PSV afgelopen seizoen heeft gepresteerd als een uitzondering.
Ajax moet het beleid ook wel iets aanpassen. Ze moeten meer ambitie tonen en ook gewoon spelers halen die constant zijn en er meteen staan (leeftijdscategorie 25-30). PSV lukt het ook. Ze hadden dan misschien wel mazzel met hun groep, maar ze hebben het toch maar gewoon gepresteerd. Ik had Ajax niet zover zien komen, zelfs niet in die poule.Oh.![]()
Waarom arrogantie? Ik noem het eerder ambitie, het moet het streven zijn. Als je de hoogste begroting hebt van alle clubs moet je wel vaker kampioen worden in 10 jaar dan de rest. Het zal niet altijd lukken, maar het moet wel je streven zijn imo. En het is niet onrealistisch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer![]()
Er is geen enkele periode geweest in de geschiedenis van de eredivisie dat Ajax in 10 jaar 7 keer kampioen is geworden.
6 valt ook nog te betwijfelen, heb geen zin om dat op zekerheid te controleren.Oh.![]()
mee eens maar als je dan leest dat PSV mochten ze 2e zijn geworden het beleid meteen aan had moeten passen dan is het toch wel heel korte termijn, daar moet je ook wel voor wakenquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja 6-4 is opzich wel redelijk, en dan met een hele goede lichting misschien meer.
Ajax moet het beleid ook wel iets aanpassen. Ze moeten meer ambitie tonen en ook gewoon spelers halen die constant zijn en er meteen staan (leeftijdscategorie 25-30). PSV lukt het ook. Ze hadden dan misschien wel mazzel met hun groep, maar ze hebben het toch maar gewoon gepresteerd. Ik had Ajax niet zover zien komen, zelfs niet in die poule.![]()
Er is natuurlijk een verschil tussen vaker kampioen worden dan de rest of vaker kampioen worden dan alle andere titelkandidaten bij elkaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom arrogantie? Ik noem het eerder ambitie, het moet het streven zijn. Als je de hoogste begroting hebt van alle clubs moet je wel vaker kampioen worden in 10 jaar dan de rest. Het zal niet altijd lukken, maar het moet wel je streven zijn imo. En het is niet onrealistisch.![]()
Die verhalen heb ik niet gehoord, maar dat zal wel meevallen toch? En ik zeg ook niet dat je hun beleid moet kopiëren. Je moet Ajax' sterke punt ook gebruiken en dat is jeugdopleiding. Met die grote talenten heb je gewoon kapitaal en als je daartussen dan wat dragende spelers staat in de juiste leeftijdscategorie heb je een goede mix. En als je dan een keer geen kampioen word verkoop je zo'n talent wel. We hebben nu trouwens toch genoeg geld op de bankquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar als je dan leest dat PSV mochten ze 2e zijn geworden het beleid meteen aan had moeten passen dan is het toch wel heel korte termijn, daar moet je ook wel voor waken
Oh.![]()
Maar in Nederland zijn er maar twee titelkandidaten, dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen vaker kampioen worden dan de rest of vaker kampioen worden dan alle andere titelkandidaten bij elkaar.Oh.![]()
gefeliciteerd, je hebt de hoogste begroting bokaal gewonnenquote:Feyenoord argument. Oh en fansquote:meeste fans,lachwekkend dat kutjesvolk
afgelopen 30 jaar, een iets interessantere periode, laat een ander beeld zienquote:meeste prijzen,gek he, de NOS is joods en de meest gelezen krant van Nederland ook.quote:veruit de meeste media aandacht,OK man. Vooral hard blijven roepen in de woestijn, blijft PSV de prijzen pakkenquote:meeste topspelers voortgebracht in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dit dringt bij jou waarschijnlijk allemaal niet door.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: