Sarcasme, ik hou er vanquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, FF houdt niet van ananas en Utopia 2.0 gaat vissen. Punkman houdt van babyshampoo en de hond van Gizmo heeft diarree.
Het is wel een type die graag interessant wil doen en indruk maakt op die iets lagere in haar ogen. Dat mag ik niet zoquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is Vic gewoon de stukken aan het bestuderen die de febo heeft geschreven en zij morgen moet presenteren.
Wellicht is het typen dus meer iets van haar eigen aantekeningen maken of een soort uittrekseltje, maar de rode draad is volgens mij gewoon een panklaar product van de febo.
Het lijkt me ook niet te doen als je daar zit, dat je dat allemaal zelf moet bedenkenJe bent immers geen programmamaker dat is JdM en die is daar veel beter in
Dan had ze er ook bij moeten zetten dat mootie chanel 5 oude vrouwen parfum vind.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje jammer dat je mij niet noemt Mootie
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan had ze er ook bij moeten zetten dat mootie chanel 5 oude vrouwen parfum vind.
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een type die graag interessant wil doen en indruk maakt op die iets lagere in haar ogen. Dat mag ik niet zo
Er is geen mod die daar om geeft.quote:
Heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, FF houdt niet van ananas en Utopia 2.0 gaat vissen. Punkman houdt van babyshampoo en de hond van Gizmo heeft diarree.
Om half 3 staat ie weer opquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:28 schreef mootie het volgende:
Cees ligt opgebaard. We kunnen gaan slapen.
Toch wel he....quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze ramt wel hard op het toetsenbord .
Dan gaan we toch kletsen in de sc als er niks on stream is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:28 schreef Gooddeal het volgende:
Ik daag de oftopic politie uit om nu een letterlijk verslag te geven van wat er op stream gebeurd.
Ik lees aandachtig mee.
Ja, ik durf dat wel, maar ik denk dat veel cossers daar geen behoefte aan hebben en hier willen blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan gaan we toch kletsen in de sc als er niks on stream is.
klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ik durf dat wel, maar ik denk dat veel cossers daar geen behoefte aan hebben en hier willen blijven.
Viva forum staat ook open 24/7quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zit ook een eigen kliek weer wij willen met onze gang dan
Zullen we dan massaal de sc ingaan? Kijken hoe het bevalt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zit ook een eigen kliek weer wij willen met onze gang dan
Yep.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we dan massal de sc ingaan? Kijken hoe het bevalt.
Het voelt hier toch als een soört "thuisfront"voor cossers, ook als er niks meer te zien is. Ik snap dat wel. Ik snap ook dat het voor teruglezers lastig is. Maar dat slapelozen hier 's nachts meelezen of posten vind ik wel begrijpelijk.quote:
Ik vind het belachelijk, maar goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het voelt hier toch als een soört "thuisfront"voor cossers, ook als er niks meer te zien is. Ik snap dat wel. Ik snap ook dat het voor teruglezers lastig is. Maar dat slapelozen hier 's nachts meelezen of posten vind ik wel begrijpelijk.
Een ontopic post.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:39 schreef mario390 het volgende:
Rob heeft bij het Autorijden spelen is hij met Standgas gerijd![]()
Ik hoor haar niet, op 2 en 4 slaapt duidelijk iemand dicht bij zn microfoonquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:41 schreef Revoltant het volgende:
Vic leest en lacht in zichzelf.
Spannend.
Die kijken af en toe eens of opeens horen ze wat terwijl ze iets anders doen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:49 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Dat mensen des nachts Streams kijken.
Wie? Cees zekerquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Revoltant het volgende:
Er is iemand wakker. In de keuken.
Spannend.
Benji is 3 kwart van de tijd altijd onzichtbaar op de streamsquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
Ligt Benji wel in zn bed? Rob inmiddels wel
Komt omdat er bij boom 5 geen camera's zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Benji is 3 kwart van de tijd altijd onzichtbaar op de streams
Er zijn zelfs weken dat ie niet op TV komtquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Benji is 3 kwart van de tijd altijd onzichtbaar op de streams
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Komt omdat er bij boom 5 geen camera's zijn.
zit rob er nogquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:14 schreef Revoltant het volgende:
Vic wrijft in haar ogen, gaapt.
Spannend.
Nee al heel lang niet meerquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Vic zit op een stoel en kijkt naar een beeldscherm. Ze heeft een koptelefoon op. Net zat ze met 1 hand aan haar neus te friemelen, en houdt ze deze hand de hele tijd voor haar gezicht als ze niet aan het typen is.
Verder is er een kast op de stream te zien, en het lelijke wereldkaart behang is ook goed in beeld, met daarop 3 nutteloze posters van o.a. ''gebed zonder end''.
Niemand zit achter de andere computer in de ruimte.
Dit zal het beeld zijn voor de komende tijd.
![]()
Het is nu wachten op Cees
[ afbeelding ]
Ruud heeft intussen, even geleden, een fiks Ruudje gehad. Niet kunnen cappen, was net mijn videodrivers aan het updaten en scherm was zwartquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ruud heeft intussen, even geleden, een fiks Ruudje gehad. Niet kunnen cappen, was net mijn videodrivers aan het updaten en scherm was zwart
Cees bleef wel 5 minuten lang met zijn hoofd omhoog kijken richting Ruud
Maar ja het was nog niet zijn opstaan tijd he. Want dan kan hij het niet meer verkopen dat het iedere nacht om 3 uur isquote:
ja cees heeft nu weer munitie, '' JA HET WAS NOG GEEN 3 UUR '' helemaal uit zijn routine.. anderhalf uur te vroegquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar ja het was nog niet zijn opstaan tijd he. Want dan kan hij het niet meer verkopen dat het iedere nacht om 3 uur is
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja cees heeft nu weer munitie, '' JA HET WAS NOG GEEN 3 UUR '' helemaal uit zijn routine.. anderhalf uur te vroeg
Volgens mij was dat goed gekeurd inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:08 schreef markvanrinsum het volgende:
mag rowena naar haar zus ?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Grapje van Ruud, met toestemming van Do.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:13 schreef markvanrinsum het volgende:
dit heb ik ook gemist
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Wie bepaalt nu wat.. Jessie of de Febo,,quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens mij was dat goed gekeurd inderdaad.
Een half uurtje had Jessie het over.
Jessie mag het zeggen wat de febo bepaald heeft denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie bepaalt nu wat.. Jessie of de Febo,,
Oh ja geen wetten hun regelsquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jessie mag het zeggen wat de febo bepaald heeft denk ik.
Geen idee, maar als het zou kunnen graag...quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben aan het teruglezen, wil Benji naar huis ???
Las een paar opmerkingen erover, ben aan het zoeken in mijn opnames ....quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:33 schreef chufi het volgende:
Geen idee, maar als het zou kunnen graag...
Hij ligt nog wel in zn bed helaas
Ok ik heb het blijkbaar gemist.. Maar zou het graag horenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Las een paar opmerkingen erover, ben aan het zoeken in mijn opnames ....
Hoop dat HiDiHo het heeft opgenomen ..... vanmiddag zijn mijn streams gecrasht ...quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:34 schreef chufi het volgende:
Ok ik heb het blijkbaar gemist.. Maar zou het graag horen
Heidi heeft net een complete daglijst gepost dacht ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat HiDiHo het heeft opgenomen ..... vanmiddag zijn mijn streams gecrasht ...
Mooi, ga even zoeken dan, thanks.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
Heidi heeft net een complete daglijst gepost dacht ik
Alweer!? Hiervoor Sprong ie toch zn bed uit.. Maar al de derde keer dus .. Het lijkt me rustiger voor de bewoners om hem buiten de loods een plekje te geven ...quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:40 schreef snetje het volgende:
Een Ruudje maar dan anders ...
[ afbeelding ]
Geen opvlieger maar een soort van gesprek ..
En Cees weer wakker ..zal zijn riedeltje wel weer doen ..a ja de koffiemachine werkt weerquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer!? Hiervoor Sprong ie toch zn bed uit.. Maar al de derde keer dus .. Het lijkt me rustiger voor de bewoners om hem buiten de loods een plekje te geven ...
Handig!quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij drinkt choco 's avondsquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:46 schreef snetje het volgende:
[..]
En Cees weer wakker ..zal zijn riedeltje wel weer doen ..a ja de koffiemachine werkt weer..
Ja ja ..niets is wat het lijkt in Utopia...quote:
Dus ROb is een homo en Vick geilt op Ruud.. morgen wanneer Row weg is , slaat ze haar slag en gaat basketballen met hmquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja ja ..niets is wat het lijkt in Utopia...
dat is geen burnout meer, hij is afgeFikt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:25 schreef Zeyina het volgende:
Nou die fles whisky is wel leeg intussen denk ik. Gaat nu pas naar bed?
Stond toch al poos geleden hier dat hij naar bed ging.
[ afbeelding ]
wat een heerlijk ouderwetse naam, kaat haarindewar, Zo noemde mijn moeder mij vroegerquote:Op donderdag 26 mei 2016 07:56 schreef beequeen het volgende:
Kaatje Haarindewar is wakker.
[ afbeelding ]
GJ is ook wakker, buiten beeld verdwenen. Ramoon en Room gaan de koeien doen.
Mijn omie zei dat altijd, goedemorgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:57 schreef Verida het volgende:
wat een heerlijk ouderwetse naam, kaat haarindewar, Zo noemde mijn moeder mij vroeger <3
Ik denk juist dat de meeste afgehaakt zijn omdat het meer offtopic is dan ontopicquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, we zitten hier om lol te hebben, en vaak hebben we dat. Meestal zijn we ontopic, en als het saai is niet. Ik ben er van overtuigd dat als we een nauwkeurig streamverslag zouden geven, dat driekwart al afgehaakt was. De cos is de cos, en i love it.
Idd Dotteke, ik cos een stuk minder iig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de meeste afgehaakt zijn omdat het meer offtopic is dan ontopic
Gj zit te gapen achter de pc, ook een goedemorgen
Ja ik ook bijna niet meer, het is niet meer de COS die het was helaas.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd Dotteke, ik cos een stuk minder iig.
Ik ben erg benieuwed naar de vlog van GJ.
Wordt Room het nieuwe koeien meisjequote:Op donderdag 26 mei 2016 08:20 schreef beequeen het volgende:
Ramoon wast haar handen in de koeiendrinkbak schoon afwasmiddel. Het gevolg is heul veul schuim. Gelukkig ziet Romy het en maakt de bak leeg.
die heeft ook echt geen verstand zegquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:20 schreef beequeen het volgende:
Ramoon wast haar handen in de koeiendrinkbak met afwasmiddel. Het gevolg is heul veul schuim. Gelukkig ziet Romy het en maakt de bak leeg.
Room is een beetje bang voor de koeien, niet zo handig als je dan alleen bezig bent.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Wordt Room het nieuwe koeien meisje
Ik hoorde gisteren paniek in de stem van Ram en Row toen Ruud, die samen met Room de koeien deed weg was gegaan en Room het alleen verder had gedaan.
Ze mocht het absoluut niet alleen doen, waarom niet geen idee, iedere gek kan de stallen schoonmaken lijkt mij, veel kan je daar niet aan verkeerd doen.
Bidden, weer wat nieuws.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Ga jij bidden, hoor ik vragen
O, ze gaan bidden voor de zus van Rowena, die mag natuurlijk vandaag even naar buiten.
Ja, ze moeten steeds weer iets nieuws verzinnen he,quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bidden, weer wat nieuws.
[ afbeelding ]
En dan Row met die Mickey Mouse oortjes op haar harses. Hoe gepast.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ze moeten steeds weer iets nieuws verzinnen he,
ik begrijp werkelijk niet waarom ze niet gewoon thuis bij haar zus is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan Row met die Mickey Mouse oortjes op haar harses. Hoe gepast.
[ afbeelding ]
Aandachtstrekker is het, als ze zegt dat ze altijd alles met haar zus deed, hele dagen bij haar bed zat snap ik niet wat ze in Utopia doet. Laat haar lekker naar huis gaanquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan Row met die Mickey Mouse oortjes op haar harses. Hoe gepast.
[ afbeelding ]
Dat is mij ook een raadsel. Volgens mij wist ze al van deze operatie voordat ze Utopia inging.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:32 schreef Verida het volgende:
ik begrijp werkelijk niet waarom ze niet gewoon thuis bij haar zus is.
" tja, zusje, ik kan je nu niet bijstaan, want ik moet zo nodig een al twee maanden terug geflopte single nog promoten en en passant gooi ik ook nog even mijn relatie weg, omdat ik hevig moet flirten met een of andere neanderthaler. Maar ik denk wel veel aan je hoor en ik heb gebeden voor je "
Die vlog zal niets gaan toevoegen aan Utopia.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna niet meer, het is niet meer de COS die het was helaas.
O, is hij aan het vloggen. wat zou de toegevoegde waarde hiervan zijn voor Utopia?
Ram en Room doen de koeien deze ochtend, ook Row is op,
quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bidden, weer wat nieuws.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruud doet ook mee bidden netjes van hem .quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bidden, weer wat nieuws.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God ligt in een deuk om die halve zolenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:05 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ruud doet ook mee bidden netjes van hem .
Daar zeg je wat, dat is inderdaad niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe niet mee vandaag, zegt Row tegen de man die chemoondergaat en gewoon doorgaat
Ja Row als je keelpijn hebt moet je nu niet naar je zus gaan meid
doe jij dat nooit dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:30 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch daar dat ze allemaal met hen schoenen aan over de tafel lopen waar ze aan eten?
informeren ze uberhaupt ooit hoe het met Arjuna gaat ?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe niet mee vandaag, zegt Row tegen de man die chemoondergaat en gewoon doorgaat
Ja Row als je keelpijn hebt moet je nu niet naar je zus gaan meid
Waar Row zich maar druk om kan maken he, zeker op zo'n dag als vandaag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Row zegt dat ze niet meer met Ruud praat als hij met GJ zn vlog meedoet?
trots?hele dagen op je nest liggen,er alleen uit komen om te eten,en dan trots?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Ram vindt zichzelf mooi worden ze is trots op haarzelf
Misschien moet ze weer even bidden....quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Waar Row zich maar druk om kan maken he, zeker op zo'n dag als vandaag.
Ze ligt veel in bed inderdaad, maar ik zag haar gisteravond ook in de gym.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als je af wilt vallen, kun je beter de hele dag op bed blijven liggen.
Onbegrijpelijk!
ze heeft gisteren voor het eerst in weken de gym van binnen gezien. en als er gegeten wordt is Ram er als de kippen bij om mee te schransen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze ligt veel in bed inderdaad, maar ik zag haar gisteravond ook in de gym.
Ze gaat in bed liggen als anderen aan tafel gaan zitten of op de bank zitten.
Tussendoor is ze ook wel eens bezig. Gistermiddag ook in de studio bezig gezien met Romy.
of zelf verticaal lagquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ramona verticaal. Ik dacht al dat m'n scherm op z'n kant hing.
[ afbeelding ]
Mag ze een keer iets doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze ligt veel in bed inderdaad, maar ik zag haar gisteravond ook in de gym.
Ze gaat in bed liggen als anderen aan tafel gaan zitten of op de bank zitten.
Tussendoor is ze ook wel eens bezig. Gistermiddag ook in de studio bezig gezien met Romy.
ze komt alleen in de gym een dag vóór Arjuna komt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft gisteren voor het eerst in weken de gym van binnen gezien. en als er gegeten wordt is Ram er als de kippen bij om mee te schransen.
Ze voert gewoon heel de dag geen flikker uit. Als je dan toch niet in de buurt wil zijn van eventuele eters, moet je gewoon lekker een rondje over het terrein gaan hollen ofzo, of buiten iets doen. Niet op je bed gaan liggen meuren.
Dat dus.... viel mij gister ook op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze komt alleen in de gym een dag vóór Arjuna komt.
Het lijkt mij ook onmogelijk zoveel af te vallen zonder iets te doen, dus waarschijnlijk zelden in beeld.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ze komt alleen in de gym een dag vóór Arjuna komt.
Het geeft fijntjes het niveau aan waar dit domme wijf op zit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Waar Row zich maar druk om kan maken he, zeker op zo'n dag als vandaag.
OMG 123??? Mijn ex, is een grote vent bijna 2 meter, en dik, en die weegt 115 kilo, dat is dan echt moddervet!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:41 schreef mazaru het volgende:
Ramona trots dat ze 123 kilo weegt. Dat heeft ze voor het laatst gewogen toen ze 16 was.
Wow.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:41 schreef mazaru het volgende:
Ramona trots dat ze 123 kilo weegt. Dat heeft ze voor het laatst gewogen toen ze 16 was.
Pfff is ze 42kg zwaarder dan ik benquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:41 schreef mazaru het volgende:
ze slikt van alles om af te vallen, en ze doet waarschijnlijk zelden iets (als ze iets doet wordt het uitgebreid in beeld gebracht)quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook onmogelijk zoveel af te vallen zonder iets te doen, dus waarschijnlijk zelden in beeld.
Ook haar conditie is veel beter.
Toen ze begon was het na 3 stappen enorm hijgen
ongelooflijk!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pfff is ze 42kg zwaarder dan ik benen ik was 2.5 jaar geleden nog 116kg
Ja gewoon zoals bij iedereen die binnen komt vragen ze hoe gaat het.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
informeren ze uberhaupt ooit hoe het met Arjuna gaat ?
(of misschien even erbij noemen in hun gebeden ? )
Laatst Cees al slaappiullen aanbieden, die later zei slaapmedicatie genomen te hebben (of dat van Ruud kwam kan dus maar niet 100% zeker ofc )quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef Zeyina het volgende:
Ruud biedt Rowena voortdurend pillen aan. Daarstraks Oxazepam, nu weer pillen tegen maagzuur.![]()
zelfs 71 kg zwaarder dan mijquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pfff is ze 42kg zwaarder dan ik benen ik was 2.5 jaar geleden nog 116kg
zal ook niet zo leuk worden denk ik, of is Barry gek?? Dat gegeil met Ruudquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:51 schreef Zeyina het volgende:
Rowena geeft net een opmerking dat ze Barry niet mag zien in het ziekenhuis. (jajaja. Het zal wel)
Barry is net zo nep als die hoerige kraai.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
zal ook niet zo leuk worden denk ik, of is Barry gek?? Dat gegeil met Ruud
quote:
gelijk heb je,straks een paar pillen erin,no worries.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
* Serieus_Persoon trekt nog een zak chips open
en dan gisteren Cees afbekken omdat hij er een grapje over maaktequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal ook niet zo leuk worden denk ik, of is Barry gek?? Dat gegeil met Ruud
Waarom zo benoemen he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:51 schreef Zeyina het volgende:
Rowena geeft net een opmerking dat ze Barry niet mag zien in het ziekenhuis. (jajaja. Het zal wel)
Dat dus! Ik dacht het van de week nog, hoe zal ze thuis zijn? ook zo'n flirt die van elke ventquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Barry is net zo nep als die hoerige kraai.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Do haar billen aan het checken terwijl Ruud met haar praat, nou jah praat......
hahaha, nee dat miste ik, damnquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En dat shirt moet een klein stukje in haar broekband gestopt worden zodat de billen goed zichtbaar zijn, zag je dat?
Onze onzekere Dootjequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]En dat shirt moet een klein stukje in haar broekband gestopt worden zodat de billen goed zichtbaar zijn, zag je dat?
Dat billenchecken moet ze gewoon aan een deskundige overlaten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Do haar billen aan het checken terwijl Ruud met haar praat, nou jah praat......
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:57 schreef Gooddeal het volgende:
Kortom, gewoon gezond!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:56 schreef Zeyina het volgende:
Net samen gedoucht en nog zo geil als boter
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Wat is er mis met knuffelen en stoeien?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat gestoei en geknuffel van Vic met Ruud telkens is dat dan ook zo gezond?
Met Ruud?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is er mis met knuffelen en stoeien?
Ik ken er daar zomaar een stuk of 10 die nog veel viezer vreten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Do eet echt vies, altijd met die hele bek open
Niets, trouwens wel lachen dat Rob dacht chemie te zien tussen Ruud en Fikquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met vic?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja zeker welquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken er daar zomaar een stuk of 10 die nog veel viezer vreten.
Knuffel jij nooit met een hond? Ook al is het in dit geval een asbakkenras.quote:
Nouja die is er dan ook wel soort van denk, laatst werd ze ook op Ruud's rug naar de stal of gym gedragen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niets, trouwens wel lachen dat Rob dacht chemie te zien tussen Ruud en Fik
Ons Robje is jaloers?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niets, trouwens wel lachen dat Rob dacht chemie te zien tussen Ruud en Fik
Je gaat toch niet mijn hond vergelijken met Ruud he????quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Knuffel jij nooit met een hond? Ook al is het in dit geval een asbakkenras.
Hij zei nee en toen sl. Daarna werd duidelijk dat zijn probleem is dat hij het moet maken en hij heeft al veel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Bas is volgens Do gepikeerd door de mailtes naar haar
waarschijnlijk ziet Rob ook de vergelijkenis met Billyquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja op Ruud, met die opmerking begon het hele drama tussen Vic en Rob
Meubeltjes mssquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:04 schreef flatflower het volgende:
[..]
Hij zei nee en toen sl. Daarna werd duidelijk dat zijn probleem is dat hij het moet maken en hij heeft al veel.
Als ze het Do vragen moet ze het ook zelf doen.
Ja smerig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Do eet echt vies, altijd met die hele bek open
Een hondenmand. Meubels hebben ze genoeg.quote:
Ahquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een hondenmand. Meubels hebben ze genoeg.
En dan gok ik dat het Ruud wasquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Row heeft bij een "hij" onder de douche per ongeluk de deur opengetrokken, waarom denk ik dat dat helemaal niet per ongeluk was?
Maar die zijn mooier om in zijn geheel te pimpen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat crowcrow een domme slet is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Row heeft bij een "hij" onder de douche per ongeluk de deur opengetrokken, waarom denk ik dat dat helemaal niet per ongeluk was?
Ik denk ook ruudquote:
Ja kan goed, Bronno zal het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet het niet, Ruud of Ivan denk ik zomaar
Natuurlijk welquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:51 schreef Zeyina het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja kan goed, Bronno zal het niet geweest zijn.
ik niet, ik denk dat zelfs de Febo niet had kunnen bewroeten hoe geil deze dame isquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:12 schreef flatflower het volgende:
Ik krijg toch steeds meer de indruk dat het RowRuud dingetje echt een verhaallijntje is met medeweten van Barry.
heeft Fik toch al door laten schemeren dat ze op Do ging?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:13 schreef Urb het volgende:
Ik denk dat Vic nog wel eens op Do kan gaan stemmen, na opmerkingen als kijken naar wie het kleinste gat achterlaat, en vind haar nogal kil naar haar toe doen de laatste tijd.
Als ze dit zal doen zal het wel hard aankomen, maargoed is toch zonder waardeoordeel enzo he dus boeie.
Het was gisteren uitgebreid in de uitzendingquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:12 schreef flatflower het volgende:
Ik krijg toch steeds meer de indruk dat het RowRuud dingetje echt een verhaallijntje is met medeweten van Barry.
Ja zou best kunnen, zou het eigenlijk nog triester maken. Je moet het maar willen om je zo te laten gebruiken voor een hoger doel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:12 schreef flatflower het volgende:
Zo niet dan hoop ik dat Barry buiten ook geniet zeg maar!quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik niet, ik denk dat zelfs de Febo niet had kunnen bewroeten hoe geil deze dame is
Gisteren in gesprek Jessie en Vic op schommelbank kreeg ik de 'flits' : Do gaat een Petertje doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:13 schreef Urb het volgende:
Ik denk dat Vic nog wel eens op Do kan gaan stemmen, na opmerkingen als kijken naar wie het kleinste gat achterlaat, en vind haar nogal kil naar haar toe doen de laatste tijd.
Als ze dit zal doen zal het wel hard aankomen, maargoed is toch zonder waardeoordeel enzo he dus boeie.
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef flatflower het volgende:
[..]
Zo niet dan hoop ik dat Barry buiten ook geniet zeg maar!
Ja? Ik heb het niet zo gehoord maar heb gewoon het gevoel door haar gedrag, voorheen waren ze zo close iig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft Fik toch al door laten schemeren dat ze op Do ging?
Haar muziekfilmpje en tegenprestatie?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, zou het eigenlijk nog triester maken. Je moet het maar willen om je zo te laten gebruiken voor een hoger doel.
dat gaat ze niet doen, die blijft bij Bas plakkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gisteren in gesprek Jessie en Vic op schommelbank kreeg ik de 'flits' : Do gaat een Petertje doen
Ruud kan toch gewoon gaan liggen in dat hondenhok dat ze voor Bronno's booster hebben gemaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja kan, hoewel Vic "ze komen allemaal zelf naar me toe" maar al te graag gebruik maakte van dat zielige vogeltje om als eerste discipel binnen te hengelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
als ik Fik was, was ook niet zo blij met Do, wel goed genoeg als je je slecht voelt, maar als het goed gaat besta je niet meer
echt wel,ik zie nog eerder (en liever) Ben een Petertje doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gaat ze niet doen, die blijft bij Bas plakken
absoluut, daarom is ze ook nijdig alls Do dat niet meer doetquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja kan, hoewel Vic "ze komen allemaal zelf naar me toe" maar al te graag gebruik maakte van dat zielige vogeltje om als eerste discipel binnen te hengelen.
over een half uur of 12 uur ,kon het niet goed horenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:20 schreef Zeyina het volgende:
Komt vandaag niet die massage klant van Rob? Of is dat andere dag?
toch veel te klein,daar past die 23 cm amper in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ruud kan toch gewoon gaan liggen in dat hondenhok dat ze voor Bronno's booster hebben gemaakt?
Rond 12 uur dacht ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:20 schreef Zeyina het volgende:
Komt vandaag niet die massage klant van Rob? Of is dat andere dag?
voor zover ik het begreep,12 u.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over een half uur of 12 uur ,kon het niet goed horen
insectquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:22 schreef Bramenstruik het volgende:
heeft Bas nu een half dood kuikentje?
Dan zal Rob wel al ingelicht zijn, duurt ook veelste lang allemaal dat soort grappen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:22 schreef formule het volgende:
Rob zei gisteren tegen Vic, Robin,het kan een man of een vrouw zijn 8
ziet er ontzettend leuk uit!quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk, het atelier is al klaar voor gebruik.
ziet er best leuk uit toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Het is goed om een doel te hebben, en dagelijks bezig te zijn. Ik hoop dat ze dit echt doorzetten met die meubeltjes en zo.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik hoop dat Do er een leuker mens van wordt, want inmiddels denk ik wel dat ze dat kan zijn, fuck die samenleving en doe lekker je ding
niet alleen Bas, Do ook, i know het is moeilijk toe te geven, maar het is wel zoquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:35 schreef flatflower het volgende:
Het atelier is leuk geworden, petje af voor Bas!
En Doquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:35 schreef flatflower het volgende:
Het atelier is leuk geworden, petje af voor Bas!
NOG leuker???quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik hoop dat Do er een leuker mens van wordt,
Benieuwd of anderen nog een plek claimen in dat hok, grootste klager Cees begon er al over toen ze nog maar net begonnen. Daar zijn die 2 die alleen maar met zichzelf bezig zijn dan weer wel goed genoeg voor he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat hebben die 2 "luie "donders toch maar mooi gemaakt
neuroot, uren verspillen aan een paar wimpertjes, maar ok dat is haar beste asset, met dr wimpertjes klappen, en de onschuldigheid uithangen, dus dat moet wel ff gebeurenquote:
ik vind het dubbel, ze is gewoon echt irritant, manipulator eerste klas, maar begin ook leuke dingen te zienquote:
Jonge meid, niets mis met mooi willen zijn. Ik begrijp alleen dat gepiel met een pincet aann je wimpers niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
neuroot, uren verspillen aan een paar wimpertjes, maar ok dat is haar beste asset, met dr wimpertjes klappen, en de onschuldigheid uithangen, dus dat moet wel ff gebeuren
Ik vind die hele Ruud niks, maar vind zijn lichaam wel oké. Een echte PLORK.quote:
ik kan er niet warm of koud van worden, Cemal ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind die hele Ruud niks, maar vind zijn lichaam wel oké. Een echte PLORK.
Ik moet een bril denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk dan, hij heeft gewoon striaee nogwat
Do ook hoor, ik heb niets tegen haar :-)quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet alleen Bas, Do ook, i know het is moeilijk toe te geven, maar het is wel zo
helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef flatflower het volgende:
[..]
Do ook hoor, ik heb niets tegen haar :-)
Maar drijvende kracht, grootste doorzetter, het zware werk, mijn petje gaat met name af naar Bas en respect voor beiden dat ze samen dit neergezet hebben!
hij wil niets zonder Vicquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Jessie is de dictator, maar hij kan niks zonder Vicky
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan er niet warm of koud van worden, Cemal ook niet
En het belangrijkste: het zijn mannenbillen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zijn hangbillen! En gerimpeld ook nog!
wiequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Pearlequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |