Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
En weer over Cees. Hij heeft het meeste zakgeld. Als ze niet meer kunnen roken, weten ze waar ze het kunnen halen.
Cees het meeste en Cemal is al platzak , had zijn geld aan Romy uitgegevenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.
Wie wat bewaard die heeft wat, en dus niet alleen de restjes eten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Romy zou zich nooit laten behandelen door een kraker, want er is weleens iemand dood door gegaan.
Gelukkig sterft er niemand door roken.
Nagels zijn levenloos, dood is iets anders, dan zou het ooit geleefd hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: waar bestaan nagels uit?
Romy: nagels zijn dood, dus die bestaan niet. Als een soort bescherming ofzo.
Toch lastig, lak aanbrengen op niks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie overhoord Romy. Waaruit bestaan nagels.
Nagels zijn dood, dus ze bestaan nergens uit.![]()
Godverdomme, heeft ze wel een letter gelezen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie overhoord Romy. Waaruit bestaan nagels.
Nagels zijn dood, dus ze bestaan nergens uit.![]()
Ze jatten het wel, of nemen het af. Ik maak me geen illusies meer over dit kutvolk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.
Wie wat bewaard die heeft wat, en dus niet alleen de restjes eten.
Nee, want ze had geen tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme, heeft ze wel een letter gelezen?
Edit: laat maar. Ik las Gizmo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef mario390 het volgende:
scheisscap alles te laat swans gyazo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb even gemist waar ze zo druk mee was.quote:
prikt ook niet in je ogenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven babyshampoo, ruikt altijd zo lekker.
Chanel is hartstikke hip en trendy op het moment.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Mijn oma inderdaad, er is toch niemand meer die dat gebruikt
Al zijn laatste geld aan haar gegeven zelfs, nouja in weze hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees het meeste en Cemal is al platzak , had zijn geld aan Romy uitgegeven
Tja ..hoe dom is ze eigenlijk? Het speelt al weken langquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Rowena: Cees ik wil je vragen om grapjes over samen naar de douche enzo achterwege te laten.
Cees: o joh pfff, is een grapje.
Rowena: weet ik, maar het gaat leven in de loods en dat heb ik al een keer meegemaakt. SW
Cees had moeten zeggen Pfff is helemaal geen grapje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Rowena: Cees ik wil je vragen om grapjes over samen naar de douche enzo achterwege te laten.
Rowena: weet ik, maar het gaat leven in de loods en dat heb ik al een keer meegemaakt. SW
Was het ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees had moeten zeggen Pfff is helemaal geen grapje.
Had ze zelf niet naast Ivan in bed moeten kruipen, en sowieso maanden om hem heenhangen, en daarvoor bij Bjorn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
De meest verkochte parfum wereldwijd...quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Mijn oma inderdaad, er is toch niemand meer die dat gebruikt
Er is namelijk helemaal niets aan de hand. Cees maakt er een dingetje van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Tja ..hoe dom is ze eigenlijk? Het speelt al weken lang![]()
![]()
chanel 5???quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chanel is hartstikke hip en trendy op het moment.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees had moeten zeggen Pfff is helemaal geen grapje.
tijdloos,ik vind het lekker,en ik ben geen omaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chanel is hartstikke hip en trendy op het moment.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Had ze zelf niet naast Ivan in bed moeten kruipen, en sowieso maanden om hem heenhangen, en daarvoor bij Bjorn.
Het is de hele avond al saai. Waardeloos volk en waardeloze streams. Uitgekauwde verhaallijnen en herhaling op herhaling.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee of er in de tv uitzending aandacht aan word besteed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Urb het volgende:
Jammer voor je Row maar volgens mij is het allang een item op tv, met of zonder grapjes van Cees.
Echt nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef DeKenau het volgende:
Oh Rob en fik zitten weer met elkaar te chatten .
Ook 19 mag ook.En voor mannen Egoïste...Heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook 19 mag ook.En voor mannen Egoïste...Heerlijk.
En dat is best handig! Dan weet je zeker dat je ze niet achter je oren krijgt geplaatst...quote:
Pedicure? Of wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef mario390 het volgende:
ik gaa daar hen waar ook Maxima soms met de voeten hen gaat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ons hondje heeft chanel mesthoop net uitgevonden. [ afbeelding ]chanel meesthoop hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat is best handig! Dan weet je zeker dat je ze niet achter je oren krijgt geplaatst...
Vic zit Rob gigantisch op afstand te houden en daar moet ze best de nodige moeite voor doen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook 19 mag ook.En voor mannen Egoïste...Heerlijk.
jij hield ze een beetje in de gaten toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic zit Rob gigantisch op afstand te houden en daar moet ze beste de nodige moeite voor doen.
Rob noemt haar nog steeds liefje, vanuit het klimaat wat Vic zelf gecreeerd heeft.
Iedere keer als Rob iets vraagt, doet ze net alsof ze hem niet hoort, dus denk maar niet dat die twee met elkaar zitten te mailen. Waarom zouden ze?
Vanuit Vic zijn ze eigenlijk uitgepraat en moet Rob nu opnieuw gaan landen.
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic zit Rob gigantisch op afstand te houden en daar moet ze best de nodige moeite voor doen.
Rob noemt haar nog steeds liefje, vanuit het klimaat wat Vic zelf gecreëerd heeft.
Iedere keer als Rob iets vraagt, doet ze net alsof ze hem niet hoort, dus denk maar niet dat die twee met elkaar zitten te mailen. Waarom zouden ze?
Echt welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef lonneberga het volgende:
[..]
jij hield ze een beetje in de gaten toch?
WCquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Waar gaat Max met de voeten hen dan.
Het zal is niet ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[/qu[quote]Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
WC
Maak me gek.quote:
argen.....tina ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vanmiddag vroeg Rob Vick of ze wat ging doen en toen zei ze dat ze vannacht achter de computer bezig zou gaan.. Rob zei toen dat ie dat ook ging doen om zn familie te gaan schrijven.. En daar zit je dan mooi mee opgescheept.. Vic durft dus niet te zeggen dat ze liever alleen zitquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic zit Rob gigantisch op afstand te houden en daar moet ze best de nodige moeite voor doen.
Rob noemt haar nog steeds liefje, vanuit het klimaat wat Vic zelf gecreëerd heeft.
Ze kan het ook morgen doen en weglopen, of zit haar agenda weer volquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag vroeg Rob Vick of ze wat ging doen en toen zei ze dat ze vannacht achter de computer bezig zou gaan.. Rob zei toen dat ie dat ook ging doen om zn familie te gaan schrijven.. En daar zit je dan mooi mee opgescheept.. Vic durft dus niet te zeggen dat ze liever alleen zit
Ik ben een parfum fan.quote:
En toch denk ik dat het allemaal ingegeven is door de FEBO.Leuk verhaallijntje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
offtopic weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef mario390 het volgende:
ik gaa daar hen waar ook Maxima soms met de voeten hen gaat
quote:
Nee neequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef AnneLo het volgende:
![]()
Is het de moeite waard om terug te lezen, of is er niets bijzonder gebeurt?
Tot lippe bisterveldt...quote:
nope nopequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef AnneLo het volgende:
![]()
Bij vick werkt werken ook niet, Rob en zij, zijn aan elkaar gewaagd, Vick "doet" aan kaderen, meer niet, veel geblaad en weinig wolquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef Revoltant het volgende:
Dus Rob gaat morgen werken. Vandaag was het zeker niet meer gelukt?
Niets bijzonders gebeurd, en we waren daarom zwaar oftopic.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef AnneLo het volgende:
![]()
Nee, want dan laat Vic blijken dat zij een probleem heeft met de huidige situatie en dat kan zij vanuit haar ego niet hanteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag vroeg Rob Vick of ze wat ging doen en toen zei ze dat ze vannacht achter de computer bezig zou gaan.. Rob zei toen dat ie dat ook ging doen om zn familie te gaan schrijven.. En daar zit je dan mooi mee opgescheept.. Vic durft dus niet te zeggen dat ze liever alleen zit
Ruud nam 2 kippen mee in de kruiwagen de loods inquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef AnneLo het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ruud nam 2 kippen mee in de kruiwagen de loods in
Geen idee, volgens mij wordt alles voor dr gedaan...quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan het ook morgen doen en weglopen, of zit haar agenda weer vol
Is de bips van Trix offtopic???quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Offtopic roepen is net zo offtopic als de kont van Beatrix
Mmm dat is wel een ok analyse. Hoe maak je het jezelf moeilijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want dan laat Vic blijken dat zij een probleem heeft met de huidige situatie en dat kan zij vanuit haar ego niet hanteren.
Zij doet het dus lijken alsof het allemaal Rob zijn probleem is en zo heeft ze dat ook tegen meerdere mensen uitgesproken om die schijnwaarheid te bezweren.
Dit is een goed life voorbeeld dat Vic liever voor de ontkenning kiest dan toe te geven dat zij ergens een probleem heeft. Dat past niet bij het beeld wat ze van zichzelf heeft en wat ze naar de wereld wil uitstralen.
Truste Sjaakquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
Rob en Vic achter de p.c. Gina met een zender, telefoon, weet ik veel wat, in bed.
Afhaaktijd.
Ik heb alledrie de Van Gils geuren gescoord.quote:
Neequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef AnneLo het volgende:
![]()
Flikker eens opquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb alledrie de Van Gils geuren gescoord.![]()
![]()
Met name: hoe ben je nergens verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm dat is wel een ok analyse. Hoe maak je het jezelf moeilijk
om dat en spruch is ,dat ook iede konigin op wc gaatquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met een w.c. te maken?
Ik blijf gek op Joopquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb alledrie de Van Gils geuren gescoord.![]()
![]()
Topper Mario, nu snap ik alles.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat en spruch is ,dat ook iede konigin op wc gaat
quote:
Je komt hier ook alleen maar om ruzie te maken,ga jij lekker weg ...quote:
Precies, door het altijd buiten jezelf te leggen en dat is ook wat je Vic de hele tijd ziet doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met name: hoe ben je nergens verantwoordelijk voor.
Daar is ze heel goed in maar het lijkt me lastig om vol te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met name: hoe ben je nergens verantwoordelijk voor.
En waarom ben jij hier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Je komt hier ook alleen maar om ruzie te maken,ga jij lekker weg ...
Je zuigt al uren tegen mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Je komt hier ook alleen maar om ruzie te maken,ga jij lekker weg ...
En dat allemaal zonder waardeoordelen. Mijn hoela.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, door het altijd buiten jezelf te leggen en dat is ook wat je Vic de hele tijd ziet doen.
Wel de splinter in de ogen van de ander zien, en tgt iets missen![]()
Zij spreekt ook vaak over struisvogelgedrag oid (je kop in het zand steken) wat zij zou spiegelen, maar ook dat is weer een van haar projecties.
Cees is boos, koningin Ramona heeft niet doorgetrokkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat en spruch is ,dat ook iede konigin op wc gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Ik kan me voorstellen hoe het zo ongeveer in de loods moet ruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef mario390 het volgende:
de lacher van de dag komt laat Chanel Mesthoop van Gizmo´s Hondje![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze dat niet wilt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Revoltant het volgende:
Vic; mag ik ff je aansteker..
Rob....*waarom vraagt ze niet; ga je mee roken..*
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Cees is boos, koningin Ramona heeft niet doorgetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Cees is boos, koningin Ramona heeft niet doorgetrokkenzoveel makt ramona nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Eng wijf is het, en het gros van dat domme volk daar neemt ook nog alles van haar aan, incluisief die irritantje woordjes die ze zelf wss niet eens begrijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, door het altijd buiten jezelf te leggen en dat is ook wat je Vic de hele tijd ziet doen.
Wel de splinter in de ogen van de ander zien, en tgt iets missen![]()
Zij spreekt ook vaak over struisvogelgedrag oid (je kop in het zand steken) wat zij zou spiegelen, maar ook dat is weer een van haar projecties.
WTF,je bent hier nog maar net....quote:
Haha ja ze lult zo vaag dat het gros het aanneemt, best knapquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Eng wijf is het, en het gros van dat domme volk daar neemt ook nog alles van haar aan, incluisief die irritantje woordjes die ze zelf wss niet eens begrijpen.
yep maar da is Parfum Mesthoop van Rijst een Patatquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen hoe het zo ongeveer in de loods moet ruiken.
Ze is er heel bedreven in omdat ze niks anders doet en kent.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is ze heel goed in maar het lijkt me lastig om vol te houden
Ja joh harder zuigen euhh niet zuigen...........quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
WTF,je bent hier nog maar net....
En die ze ook nog eens verkeerd gebruikt. Ik kan even geen voorbeeld geven, maar heb al heel wat voorbij horen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Eng wijf is het, en het gros van dat domme volk daar neemt ook nog alles van haar aan, incluisief die irritantje woordjes die ze zelf wss niet eens begrijpen.
Hou nou gewoon eens op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep maar da is Parfum Mesthoop van Rijst een Patat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is een stopwoord van haar, net als aan de andere kant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze is er heel bedreven in omdat ze niks anders doet en kent.
Het alternatief is veel heftiger. Dan zou ze haar kwetsbaarheid moeten laten zien en toegeven dat haar hele verschijning 1 grote fascade is. En dat is echt geen alternatief.
Stevig doorgaan lijkt daarom de beste oplossing; dat is ook waarom je haar zo vaak hoort ratelen.
Maar tegelijkertijd wil ze wel dat de hele wereld wel die transformatie onder haar regie ondergaat.
En ook dat voedt weer haar ego waardoor de weg terug alsmaar lastiger wordt.
Handvatenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En die ze ook nog eens verkeerd gebruikt. Ik kan even geen voorbeeld geven, maar heb al heel wat voorbij horen komen.Waarschijnlijk allemaal uit zelfhulpboekjes.
Zou ik ook betoverd zijn danquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is een stopwoord van haar, net als aan de andere kant.![]()
See you manquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier de komende dagen, jullie zullen van mij even geen last hebben........
Maak je niet druk joh, we zitten hier om lol te hebben, en vaak hebben we dat. Meestal zijn we ontopic, en als het saai is niet. Ik ben er van overtuigd dat als we een nauwkeurig streamverslag zouden geven, dat driekwart al afgehaakt was. De cos is de cos, en i love it.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Damn.ik ga je missen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Veel stream plezier de komende dagen, jullie zullen van mij even geen last hebben........
Ineens weet ik iets: speculaties.......Dat gebruikte ze volkomen verkeerd, ze bedoelde denkbeelden of ideeën.quote:
Veel plezier, en tot later.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
+1quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, we zitten hier om lol te hebben, en vaak hebben we dat. Meestal zijn we ontopic, en als het saai is niet. Ik ben er van overtuigd dat als we een nauwkeurig streamverslag zouden geven, dat driekwart al afgehaakt was. De cos is de cos, en i love it.
Niet in het water vallen he !quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, we zitten hier om lol te hebben, en vaak hebben we dat. Meestal zijn we ontopic, en als het saai is niet. Ik ben er van overtuigd dat als we een nauwkeurig streamverslag zouden geven, dat driekwart al afgehaakt was. De cos is de cos, en i love it.
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze had wel Rob zijn vuur meequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Veel plezier, tot over een paar dagen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Rob is al klaar.![]()
Hallo Pa, alles goed? Met mij ook. Groetjes Rob.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Dank jullie wel allemaal..........![]()
Doei doei....
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Doei doei....
Ja doeg he? sjesusquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Doei doei....
Goodbye nowquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Doei doei....
Enne..heb je genoeg benzine bij je?quote:
Hij zou de hele nacht bezig zijn met zijn post. Maar ja, als hij het over zijn eigen activiteiten moet hebben is hij natuurlijk snel klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:58 schreef Revoltant het volgende:
Rob is klaar.
Rob gaat m niet nalezen..
Vic ook niet zo te horen..
tegenslag na tegenslag voor Rob..
Ik weet niet wat de stand van zaken is, maar om nou tot midden in de nacht samen naast elkaar te kompjoeturru lijkt geen heel gezellig plan is het wel?
En neem vooral benzine meequote:
Waarom melen ze niet gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:01 schreef DeKenau het volgende:
Ik ga hem niet nalezen , brief komt uit de printer en hij gaat hem nalezen.
Ja ik heb het ook bijna gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Welterusten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en wat hartigs,zure bommen ofzo.
ik ben er weg van![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:03 schreef Revoltant het volgende:
Cees liep door de keuken, volgens mij.
Truste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ben er weg van![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook bijna gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laurel en Hardy. Dick und Doof.
Wij waren al weg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ben er weg van![]()
Ik durf niks meer te verslaan met die zuurpruimen hierquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:04 schreef DeKenau het volgende:
Het is zo stil , zijn ze verder allemaal naar bed?
Mooiquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te verslaan met die zuurpruimen hier
"Ze staan nooit vast en veranderen voortdurend.."quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
Oh Vick is met Missie en visie bezig.. Bijna klaar.. Dat zei ze 2 maanden geleden ook al..
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
Oh Vick is met Missie en visie bezig.. Bijna klaar.. Dat zei ze 2 maanden geleden ook al..
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
"Ze staan nooit vast en veranderen voortdurend.."
Maar toch moet straks iedereen ergens voor tekenen.. Terwijl Jessie de baas is ... Ach ja Febo we geloven het nog steedsquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Moeilijk in haar tijd, met al die bewoners die haar psychische hulp nodig hebben.
[..]
[..]
Laat jij je op de kast jagen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ow was die van Lonne?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je drankje staat hier ook nog op de tafel.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat jij je op de kast jagen?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je drankje staat hier ook nog op de tafel.
Wie moet waar voor tekenen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Maar toch moet straks iedereen ergens voor tekenen.. Terwijl Jessie de baas is ... Ach ja Febo we geloven het nog steeds
Welterustenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
god die ben ik al zolang kwijt,dank je wel
Iets speelt als liefde?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
dat er tussen Vic en Rob iets speelt geloof ik niks van.
Allebei geen empatisch vermogen. Alleen ego. Alles uit een boekje geleerd, of op een parabeurs opgedaan. Egotrippers pur sang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik ooit geweest...quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
Allebei geen empatisch vermogen. Alleen ego. Alles uit een boekje geleerd, of op een parabeurs opgedaan. Egotrippers pur sang.
De regels van de dictatuur binnen de visie en missie van de Febo Floor/Vickquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wie moet waar voor tekenen?![]()
Rob is klaar en Fik gaat het zo lezen. Rob: rustig aan schat.
Ik heb het ook totaal niet gezien , wel dat hij als een hondje achter haar aan liep maar niks dat hij in love wasquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:11 schreef Gooddeal het volgende:
Hij denkt dat het interessant is. That's it.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik heb het ook totaal niet gezien , wel dat hij als een hondje achter haar aan liep maar niks dat hij in love was
Hij zegt voortdurend: schatje, poppetje, lieffie, wat zie je er leuk uit........quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik heb het ook totaal niet gezien , wel dat hij als een hondje achter haar aan liep maar niks dat hij in love was
Dat geratel op het keyboard houdt hem wakkerquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Cees zei een tijdje geleden welterusten tegen Rob en Fik, maar ligt nog steeds niet in bed.
Tegen iemand de niet op zijn intimiteit zit te wachtenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zegt voortdurend: schatje, poppetje, lieffie, wat zie je er leuk uit........
Maar tegen de mannen zegt hij pikquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zegt voortdurend: schatje, poppetje, lieffie, wat zie je er leuk uit........
Aso'squote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geratel op het keyboard houdt hem wakker
Weet ik niet meer, heb ik verdrongen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En ook een hoop in de bol geblazen? Net als ik?
Boeieh, hij krijgt haar wel hetero.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tegen iemand de niet op zijn intimiteit zit te wachten
Dat zeg ik hier ook zo vaak. En ik vind cossertjes echt wel lief maar ik ken er geen echt, dus wat betekent dat dan.........quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
haha ja Jan grootbek , ik hoor het hem nog zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Boeieh, hij krijgt haar wel hetero.
Voor mij heel veel hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier ook zo vaak. En ik vind cossertjes echt wel lief maar ik ken er geen echt, dus wat betekent dat dan.........
Dat jij nogal makkelijk met die woorden strooit?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier ook zo vaak. En ik vind cossertjes echt wel lief maar ik ken er geen echt, dus wat betekent dat dan.........
quote:
Laat Ruud het niet horen... Die heeft daar zo'n hekel aanquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat Ruud het niet horen... Die heeft daar zo'n hekel aan
Ik ook , koosnaampjes moeten gemeend zijn , dat is daar ver te zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat Ruud het niet horen... Die heeft daar zo'n hekel aan
Dat is heel zwart wit. Maar ik bedoel dat je makkelijk iets kunt zeggen, zoals schat, lieverd, popje, maar meent Rob dat ook?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat jij nogal makkelijk met die woorden strooit?
Haar speech voor het centraal aan het voorbereiden: missie en visie. Daar kwam ze spontaan op.quote:
Dat denk ik wel, ik hoor het tegen anderen niet zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is heel zwart wit. Maar ik bedoel dat je makkelijk iets kunt zeggen, zoals schat, lieverd, popje, maar meent Rob dat ook?
Knuffel en verkleinwoordjes vallen ook in die categorie. Even mijn bordje afwassenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik ook , koosnaampjes moeten gemeend zijn , dat is daar ver te zoeken
quote:
Dat dus.. EN ik denk velen hier.. Snap je wat ik bedoel!??quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik ook , koosnaampjes moeten gemeend zijn , dat is daar ver te zoeken
Volgens mij is Vic gewoon de stukken aan het bestuderen die de febo heeft geschreven en zij morgen moet presenteren.quote:
Dat kan. Ik geloof niet in die liefde van Rob voor Vic.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik hoor het tegen anderen niet zeggen.
Ben je weer terug of ben je nog niet weg geweest ?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geloof niet in die liefde van Rob voor Vic.
We zullen het zien.
Ja, FF houdt niet van ananas en Utopia 2.0 gaat vissen. Punkman houdt van babyshampoo en de hond van Gizmo heeft diarree.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:21 schreef tonja het volgende:
Een goede avond samen. Is er nog terugleeswaardig drama geweest vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |