Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
En weer over Cees. Hij heeft het meeste zakgeld. Als ze niet meer kunnen roken, weten ze waar ze het kunnen halen.
Cees het meeste en Cemal is al platzak , had zijn geld aan Romy uitgegevenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.
Wie wat bewaard die heeft wat, en dus niet alleen de restjes eten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Romy zou zich nooit laten behandelen door een kraker, want er is weleens iemand dood door gegaan.
Gelukkig sterft er niemand door roken.
Nagels zijn levenloos, dood is iets anders, dan zou het ooit geleefd hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: waar bestaan nagels uit?
Romy: nagels zijn dood, dus die bestaan niet. Als een soort bescherming ofzo.
Toch lastig, lak aanbrengen op niks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie overhoord Romy. Waaruit bestaan nagels.
Nagels zijn dood, dus ze bestaan nergens uit.![]()
Godverdomme, heeft ze wel een letter gelezen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie overhoord Romy. Waaruit bestaan nagels.
Nagels zijn dood, dus ze bestaan nergens uit.![]()
Ze jatten het wel, of nemen het af. Ik maak me geen illusies meer over dit kutvolk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ie maar een flinke rente rekenen mag.
Wie wat bewaard die heeft wat, en dus niet alleen de restjes eten.
Nee, want ze had geen tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme, heeft ze wel een letter gelezen?
Edit: laat maar. Ik las Gizmo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef mario390 het volgende:
scheisscap alles te laat swans gyazo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb even gemist waar ze zo druk mee was.quote:
prikt ook niet in je ogenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar er gaat niks boven babyshampoo, ruikt altijd zo lekker.
Chanel is hartstikke hip en trendy op het moment.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Mijn oma inderdaad, er is toch niemand meer die dat gebruikt
Al zijn laatste geld aan haar gegeven zelfs, nouja in weze hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees het meeste en Cemal is al platzak , had zijn geld aan Romy uitgegeven
Tja ..hoe dom is ze eigenlijk? Het speelt al weken langquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Rowena: Cees ik wil je vragen om grapjes over samen naar de douche enzo achterwege te laten.
Cees: o joh pfff, is een grapje.
Rowena: weet ik, maar het gaat leven in de loods en dat heb ik al een keer meegemaakt. SW
Cees had moeten zeggen Pfff is helemaal geen grapje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
Rowena: Cees ik wil je vragen om grapjes over samen naar de douche enzo achterwege te laten.
Cees: o joh pfff, is een grapje.
Rowena: weet ik, maar het gaat leven in de loods en dat heb ik al een keer meegemaakt. SW
Was het ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cees had moeten zeggen Pfff is helemaal geen grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |