lolll wat ben je toch een lieverdquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow je hebt last van je spier. Beterschap. [ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow je hebt last van je spier. Beterschap. [ afbeelding ]
die teef van een Row is gewoon berig op Ruudje je moet eens goed kijken hoe ze naar hem kijkt bleghhhquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef LLgetikt het volgende:
stalker row row aka de geit in gesprek met ruud
Ja, ze wordt een beetje zenuwachtig van hem.quote:
Vic weet dat Rob jaloers op Ruud schijnt te zijnquote:
jammer daaromquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic weet dat Rob jaloers op Ruud schijnt te zijn
quote:
hahahaha goeie inderdaad hmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic weet dat Rob jaloers op Ruud schijnt te zijn
Die ziet zich 23 cm ruud ontglippenquote:
Dit had Ruud buiten niet bij Rob moeten flikken, want dan ehh, nou, niet best.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Tengano het volgende:
Vic doet echt heel afstandelijk tegen Rob![]()
En Rob blijft maar amicaal doen alsof er niks aan de hand is![]()
" Er is pas hoop als je beseft dat je ontkent" - Row Row
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef DKUp het volgende:
Rob zei al dat Vicky op een bepaalde manier naar Ruud keek
En al zin om naar baas beach te gaan ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig hebben ze horecavergunning, dus die volle vuilbak is geen enkel probleem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die ziet zich 23 cm ruud ontglippen
en daarmee word hij nog stalkeriger...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:15 schreef Tengano het volgende:
Vic gaat nu Rob zelfs een beetje negeren![]()
Dit is pas next level shit mensen
Idd, dan ben je een grote jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit had Ruud buiten niet bij Rob moeten flikken, want dan ehh, nou, niet best.
Denk je?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even met dr zusje in dr hoofd zit die morgen 8 uur lang onder het mes gaat
dat hoeft van mij nu ook weer nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef DKUp het volgende:
Vicky kan Rob helemaal kapotmaken als ze wil, maar hopelijk stuurt de regie hierop aan.
Morgen mag ze weg inderdaad, dan kan ze Barry en de ara's ook nog even zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even met dr zusje in dr hoofd zit die morgen 8 uur lang onder het mes gaat
dat idee heb ik dus ook ja best wel weird die gastquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef LLgetikt het volgende:
gina '' hou hem ff bezet want dan ga ik fikkie halen '' rob '' ja fikkie gaat er achter ''
ZIE JE
stalker in wording rob
Een keer ben je toch uitgeslapen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wat is daar gek aan? doet ze de hele dag hoor
Ik wil tvquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat hoeft van mij nu ook weer niet
Klein beetje stuk dan ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat hoeft van mij nu ook weer niet
hij doet heel stoer, maar rob is niet stoer. dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef Birthmark het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook ja best wel weird die gast
een slappe zak dat is het, walgggggquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij doet heel stoer, maar rob is niet stoer. dat blijkt maar weer
Ja was je in de stront getrapt............quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een rob van mn schoen afgeschraapt
Er bestaat tegenwoordig toch een opruimplichtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
was het een glimworm?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
toch schijt ze 3 x per dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Birthmark het volgende:
die Romy is echt te dom om te schijten kanonne
Schijt ze de keuken onder?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Birthmark het volgende:
die Romy is echt te dom om te schijten kanonne
wat is dat Good? een butplug?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Butplug hebben ze het over. En een grote donkere man. Ramoon houdt het niet meer.
Euhh dan waren ze deze vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig toch een opruimplicht
Oh jee, als die doos van haar opengaat heb je meteen een indoor zwembad daar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Butplug hebben ze het over. En een grote donkere man. Ramoon houdt het niet meer.
gij bruutquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh jee, als die doos van haar opengaat heb je meteen een indoor zwembad daar.
Een buttplug voor ramona?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens mij is dat voor als je last van buikloop hebtquote:
Zolang ze maar niet op de borden spattert ...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
nog net niet op de tafel,maar dat komt nog wel
hmm toch maar s googlequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor als je last van buikloop hebt
* Serieus_Persoon maakt notitiesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor als je last van buikloop hebt
Zou je denken idd maarja prio's over prio's.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
'' alles voor de kijkcijfers''quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Soury het volgende:
Cees zegt dat het opvalt dat Rowena gaat douchen als Ruud doucht
Neequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef lonneberga het volgende:
[..]
er staat er toch eentje in Rotterdam?
Je kan hier altijd iets leren hequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
* Serieus_Persoon maakt notities
Conjoquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef Gooddeal het volgende:
En maar klagen dat het niveau in de cos daalt. Ik zeg nu toch letterlijk wat ik hoor.
En Cees gluurt weer volgens haar ...quote:
dat is nu disgustingquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
nog net niet op de tafel,maar dat komt nog wel
Of ze wacht op kabouter budplug..quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Een " amsterdammertje" zou beter passen?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze wacht op kabouter budplug..
[ afbeelding ]
Zo heet dat ding nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na jah zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Santa Claus heet het en het is een kerstboomquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wel waar,kabouter buttplug,Eendrachtsplein (ken je stad)
Rare kerstboom danquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Santa Claus heet het en het is een kerstboom![]()
[img=220,298]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6a/Rotterdam_kunstwerk_Santa_Claus.jpg/220px-quote:
Kunstzinnige vrijheidquote:
once a streamer always a streamer..quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef snetje het volgende:
Cees speelt weer streamertje ... door alle gaatjes kijken....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Santa Claus heet het en het is een kerstboom![]()
Cees ziet meer dan ons ...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef snetje het volgende:
Cees speelt weer streamertje ... door alle gaatjes kijken....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Cees heft na zoveel maanden iets van een peepingtom
hij schrijft naar thuisquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:40 schreef Birthmark het volgende:
het moet nu gaan lijken of Robbie veel werk verricht
ik weet het ook niet even googlequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef mootie het volgende:
Jessie en Romy moeten Ram uitleggen wat gemêleerd haar is.
had hij gister al aangekondigd... wetende dat fik er zou zittenquote:
ja preciesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ging die maar naar huis, dat heb ik veel liever.
En dat alles voor een lul..............Wie heeft dit eigenlijk geregeld?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:42 schreef lonneberga het volgende:
Ik wed dat Rob morgen als eerste onder de douche staat,lekker geurtje,schone kleertjes.
Bas en GJquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat alles voor een lul..............Wie heeft dit eigenlijk geregeld?
hallo mama, ik doe het heel goed, lig de hele dag op bed, en ze geven me medicijnen om af te vallen goed he! Ik hoef niets te doen, en mijn kosten worden betaald, lachen toch!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:39 schreef markvanrinsum het volgende:
hallo mama ik heb 10 kaartjes verkocht ramona
Echt zo'n hysterische nep theaterlach/geacteerde lachquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Die vreselijke lach van Ramona hoor je door de hele loods............vreselijk
hij gaat binnekort een nummer opnemenquote:
Dat dus........quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt zo'n hysterische nep theaterlach/geacteerde lach
12 uur.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef LLgetikt het volgende:
o morgen komt die massage ventleuk
hoe laat?
Ik heb hier 12 uur gelezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef LLgetikt het volgende:
o morgen komt die massage ventleuk
hoe laat?
quote:
ok checkquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb hier 12 uur gelezen.
Edit: Yup, 12 uur dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze zei , er komt een mailtje bij je binnen .
Of ze stuurde even een mailtje door.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze zei , er komt zo een mailtje bij je binnen .
nee, dat slaat nergens op en punt 2. gaat vast over de verhouding tussen fik en robquote:
Is dat nu een functionele knuffel welke Vic alleen zou geven, aangezien Ruud Vic van de bank helpt?quote:
Zou je denken..............zou kunnen, dat ze het op deze manier zonder dat de streamer het mee krijgt...........quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee, dat slaat nergens op en punt 2. gaat vast over de verhouding tussen fik en rob
wat daarvoor gebeurde is dat fik zich op ruud werpte en hem klemde tussen haar benenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Is dat nu een functionele knuffel welke Vic alleen zou geven, aangezien Ruud Vic van de bank helpt?
Wat een apart duo iig, dat het zo klikt.
Ze krijgen allemaal last van het Stockholm syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef elientje7 het volgende:
Hoe kan die nou verliefd worden op een lesbie met geschoren haar, Rob jongen...
Ja, zo sneaky is ze welquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou je denken..............zou kunnen, dat ze het op deze manier zonder dat de streamer het mee krijgt...........
Met je buttplugfixatiequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende keffertjes wakker met dat P woord
Wie weet, zou niet de eerste keer zijn dat ze via schrift of computer communiceren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou je denken..............zou kunnen, dat ze het op deze manier zonder dat de streamer het mee krijgt...........
Wat is er mis met poep.............quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:51 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal last van het Stockholm syndroom
Du du du du du du du du duuuuuuuuu... Crypto Karinquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat lachen van Kajin. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggg.
ik lees ook niet terugquote:
Godver hey, zou me niks verbazen als zijn kwark daar ook verdwenen is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
De rijstwafels van G.J. worden dus nu opgevroten door Cemal en Romy.
Ik kijk weer eens streams maar dat is hier niet te merken.quote:
Gj moet ze dus in zijn kist houden, enige oplossing.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
Bah, blijf weg dan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk weer eens streams maar dat is hier niet te merken.
Een beetje bejaarde heeft nu een gebroken heup.quote:
ze lizpelt zoooooo ik ga stukquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat lachen van Kajin. Hhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggg.
Egoïstische asbakken, ze weten dat het voor GJ is met z'n gluten-intollerantie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
Echt, naar naar volk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Egoïstische asbakken, ze weten dat het voor GJ is met z'n gluten-intollerantie.
Nee hoor ..Row kwam klagen over Cees (dat door Cees zij en Ruud een item worden) en Jessie plaatste een goed grap terug..Row beledigd en weer weg...Jessie heeft haar heel goed door...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ook Jessie doet dus mee aan roddelen. Nu weer over Cees.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Du du du du du du du du duuuuuuuuu... Crypto Karin![]()
Staat niet in het scriptquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie is dus ook een nare rat. Laat hem die luie troelen eens aanpakken. Ook een blinde vlek.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef mario390 het volgende:
Romy zall niet zoveel van de deze Mist eten
Dan moet hij alleen Row aanpakken, en niet Cees.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor ..Row kwam klagen over Cees (dat door Cees zij en Ruud een item worden) en Jessie plaatste een goed grap terug..Row beledigd en weer weg...Jessie heeft haar heel goed door...
Nageltjescursusquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Wat moet die Romy gaan leren dan, ze heeft het de hele dag over leren.
fatsoen een optie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Sjelnagels zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Misselijk dat Row dit Cees in de schoenen wil schuiven, we zien haar al sinds de entree van Ruud achter hem aansoppen als een loops teefje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor ..Row kwam klagen over Cees (dat door Cees zij en Ruud een item worden) en Jessie plaatste een goed grap terug..Row beledigd en weer weg...Jessie heeft haar heel goed door...
Elientje toch,welkom...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef elientje7 het volgende:
Quoten gaat even mis wilde Hahahahahahaha eronder zetten
wafels, anders leest menigeen weer 'swaffelen'.quote:
Anatomie voor haar nagelcursus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Misselijk dat Row dit Cees in de schoenen wil schuiven, ze zien haar al sinds de entree van Ruud achter hem aansoppen als een loops teefje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
wafels, anders leest menigeen weer 'swaffelen'.
Dat maakt niet uit, al eet ze er maar een paar.quote:
Hoofdstuk éénquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dit is een vinger, dit een kootje en hier de nagel
ik zou mijn nagels niet toevertrouwen aan iemand met zulke nagels als zij heeft,onverzorgdquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach ja. Anatomie en manicure. Laat ze eerst haar eigen afgebladderde nagels maar eens doen.
Pussy...quote:
Leren pijpenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Is dat een bommetje tussen Cemal en Romy?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Soury het volgende:
In de brief van Chemal's moeder en vrienden staat dat hij zich niet moeten laten gebruiken
Hij verteld het zelf netquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat een bommetje tussen Cemal en Romy?
Dat wisten we nog niet...quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Soury het volgende:
In de brief van Chemal's moeder en vrienden staat dat hij zich niet moeten laten gebruiken
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Haropro het volgende:
Daar zijn ze weer! Andermans intelligentie aan het veroordelen. De Neerbuigende brigade groet U
Wellicht verveling, ik hoop nog dat dat de drijfveer is
Ze hebben het er nu over COS, snappiequote:
Romy heeft iig zeer toevallig ook vandaag post gehad met zoals zijzelf het noemt "positieve kritiek"quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Haropro het volgende:
Daar zijn ze weer! Andermans intelligentie aan het veroordelen. De Neerbuigende brigade groet U
Wellicht verveling, ik hoop nog dat dat de drijfveer is
Weten we al wanneer de familie komt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Soury het volgende:
Oud nieuws snappie.quote:
In zoverre volg ik het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weten we al wanneer de familie komt?
Hij heeft een aanvraag gedaan.
Ik geloof dat die kapsalon er nog tussen zit tenzij dat weer veranderd is, maar tis iig nog wel dichtbij jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef mootie het volgende:
Het is ook echt veel herrie die Ruud hoort. Alsof zijn bed in de douche staat.
Staat waarschijnlijk ook tegen de douchewand?
Blijf je zuigenquote:
Nee, Cemal gaat in een brief uitleggen dat ze het verkeerd zien, zegt hij net.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die boer kwam weer uit die stinkbek van Romy?
Komt even binnen met een oud bericht....quote:
Zou haar bek stinken denk je?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Die boer kwam weer uit die stinkbek van Romy?
Ach,ook dat is gewoon poppenkast, Gina is de enige patatvrouw, maar dat kan iedere gekquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach ja. Anatomie en manicure. Laat ze eerst haar eigen afgebladderde nagels maar eens doen.
Niet eens een 'pardon' ofzo, alsof het maar normaal is.quote:
.......quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Cemal gaat in een brief uitleggen dat ze het verkeerd zien, zegt hij net.
Als een asbak.quote:
Het ging er net dus op de stream overquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt even binnen met een oud bericht....
Het is Cemal............quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel een leuk stream momentjequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok. Ik ben wel benieuwd of de familie het dan ook tegen Romy zelf durft te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |