Het is van start gegaan!quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:
De dag waarvan je dacht dat die nooit zou komen is eindelijk hier. Vanavond om 21.00 heeft Deezertje een date. Toeschouwers druppelen al langzaam binnen voor dit spectaculaire gebeuren. In deze liveblog zal er per seconde een update geplaatst worden. Met een beetje geluk plaatst hij zelf ook nog even wat als hij op de wc zit.
Deel hier al uw meningen, emoties, gedachtes, etc.
Goooooooooo Deezer!!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Bananenpap het volgende:
Update: Volgens de bookmakers is de kans dat hij gaat scoren gemiddeld tot hoog.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
19.27: Na zijn schrotum onder handen te hebben genomen is de twijfel nog steeds aanwezig of hij de bebaarding op zijn gezicht moet laten staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
19.43: De laatste wikihows over daten, zoenen en 'hoe hou ik een gesprek op gang' worden nog even onder de loop genomen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
20.05: Buitenlandse media spreken nu al over een 'Deezaster'
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Terugkomend op de interviews: er waren geen vrijwillige aanmeldingen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Kijkerstip: Na de uitzending zal de romcom 'Home Alone' uitgezonden worden.
Vlak voor de grote gebeurtenis had onze grote Deezertje enkele opmerkingen:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
Na wat vragen waar er geen antwoord op werd gegeven, kwam het hoge woord eruit: meneer Deezertje is zenuwachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Hij zou door de spanning haast zijn portemonnee (jeweetwel, dat ding waarmee je dingen afrekent, iets waar Deezertje moeite mee heeft) en zijn sleutels vergeten:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
-------quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Zou door de spanning bijna mijn sleutels en portemonnee vergeten
jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het accepteren of ook hommo worden?
Die grap was al gemaakt mafkees.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef syndroom het volgende:
Ik gok dat we pas na deel 10 een verslag krijgen.
Hij zal vast door zijn databundel heen zitten, of hij kan geen gratis wifi vinden.
Kan je wel skippen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef Aiciu het volgende:
Jullie gaan veel te snel, nu moet ik nog heel deel 3 doorlezen
Tong-wie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef Mathemaat het volgende:
Deze reeks tilt Deezertje wel naar een Fok-cult hoger dan Tong80, als het zo doorgaat
Misschien kunnen zij eens bij elkaar op de koffie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef Mathemaat het volgende:
Deze reeks tilt Deezertje wel naar een Fok-cult hoger dan Tong80, als het zo doorgaat
U weet wel, die user die zegt nooit meer in VBL te posten en binnen 20 minuten weer terug isquote:
Nieuwe AnthonyZeus eigenlijk. Maar dan moet hij wel een foto plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef Mathemaat het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
De post waarvan je wist dat deze ging komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
Deze held met meer dan half miljoen berichtjes. Fokforum bestaat gewoon gedeeltelijk uit hemquote:
Maar wel geneukt toch zeker wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
Ach in ieder geval wat date ervaring tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar inderdaad, wát een kuthoer. Beetje lopen zeggen dat je meiden van 18 moet daten, hou je bek wijf, jij beslist daar zelf toch wel over.
Jammer man, 2 uur volgepraat voor niks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy. Maar goed dit riedeltje komt mij bekend voor. Ik moet dus lekkere 'meisjes meisjes' daten. De schattige studentes die jullie afserveren voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |