Nieuwe AnthonyZeus eigenlijk. Maar dan moet hij wel een foto plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:37 schreef Mathemaat het volgende:
Deze reeks tilt Deezertje wel naar een Fok-cult hoger dan Tong80, als het zo doorgaat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
De post waarvan je wist dat deze ging komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
Deze held met meer dan half miljoen berichtjes. Fokforum bestaat gewoon gedeeltelijk uit hemquote:
Maar wel geneukt toch zeker wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy.
Ach in ieder geval wat date ervaring tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar inderdaad, wát een kuthoer. Beetje lopen zeggen dat je meiden van 18 moet daten, hou je bek wijf, jij beslist daar zelf toch wel over.
Jammer man, 2 uur volgepraat voor niks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:38 schreef Deezertje het volgende:
zoals verwacht: qua uiterlijk van beide kanten geen match. Zij viel nog meer tegen als verwacht en ik had dus al meteen toen ik haar zag minder oprechtheid misschien. Desondanks twee uur volgepraat want inhoudelijk wel een klik, maar normaal date ze met gasten rond de 30. Ze vond mij inderdaad geen 25, maar dat baardje moet ik laten staan want dat scheelt weer twee jaar.. ik moet meer meisjes van 18 daten of alternatieve meisjes. Die wel van bescheiden jongens houden. Overigens moet ik mij niet veranderen want mijn karakter heeft iets unieks maar zij zoekt meer een stoere boy. Maar goed dit riedeltje komt mij bekend voor. Ik moet dus lekkere 'meisjes meisjes' daten. De schattige studentes die jullie afserveren voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |