Ja dat is wel jammer jaquote:
Terwijl de country versie al aardig poppy is...quote:
ach, dit is een typische Amerikaanse radio uitvoering... Wel lekker hoor als je door Monument Valley rijdt, zonder andere auto's om je heen, in de middle of nowhere, in je eentje met alleen je auto en de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl de country versie al aardig poppy is...
1 redelijk grote rond een uur of 12quote:
quote:
Af en toe over de muziek en verder gewoon een beetje zin/onzin... vergelijkbaar met de geheime app-groep....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar hadden we het vroeger eigenlijk over? Ooit posten we hier zoveel dat het niet bij te houden was.
dat klopt wel een beetje jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus de groep is de teloorgang van dit topic. Maar de groep is ook wel leuk.
En op muziek gebied heb ik de laatste tijd niet echt nieuwe ontdekkingen ofzo.
Zoveel datete ik nou ook weer niet dat ik elke maandag verhalen hadquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
En jij date niet meer
Toen je dat deed was maandag altijd episch met je date verhalen.
CG vond The Nice Guys een toffe film. Triple 9 daarentegen was dan wel wat minder. Wel veel doden en bloedquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Vroeger had CG bijvoorbeeld verteld dat ze naar The Nice Guys is geweest en wat ze er van vond.
Dan was de discussie geopend!
Mooi station he! Net het louvrequote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:02 schreef JDude het volgende:
Groeten uit SC-dorp. Gelukkig rijdt de trein heel hard door.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:02 schreef JDude het volgende:
Niemandquote:
die is allang gehosseldquote:
Rijswijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:02 schreef JDude het volgende:
TMIquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uitmuntend, live fax terwijl ik dit post
Ik ging de andere kant op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijswijk
Mooie doorgang naar den haag
Ehhhh dan ging hij maar Rotterdam hoorquote:
Rotterdamquote:Op zondag 29 mei 2016 22:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhhh dan ging hij maar Rotterdam hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |