Dit zal het sowieso extreem goed gaan doen in de clubs aan de costa'squote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
Muis....draai je vandaag ook nog een goed nummer?
Dit wordt helaas wederom top.
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[ afbeelding ]
Wordt Sofia de spaanstalige zomerhit van 2016 of niet?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Karakterquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit elke keer mis met dit soort nummers. Dan zeg ik flop en blijkt het toch gewoon top te worden.
Daarom... doe ik lekker eigenwijs en zeg ik gewoon weer FLOP.
Nee, iemand waar Vout een veel grotere fan van is, en die zelfs Melting heel erg kan waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft de Dikke Lul band weer iets uitgebracht?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft de Dikke Lul band weer iets uitgebracht?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, iemand waar Vout een veel grotere fan van is, en die zelfs Melting heel erg kan waarderen
ik geloof dat ik nu maar vast met rennen begin
Owwwwwwquote:
Dikke Lul Band ís goede muziekquote:
neequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Janieck – Feel the Love (Sam Feldt Edit)
[ afbeelding ]
Voelen jullie de liefde voor een Top40 positie?
Nee da's een glimlach-kuiltje in d'r wang. Staat schattig enzulks. En het is geen foto voor in een magazin of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owwwwww![]()
Maar sowieso 2 onvolkomendheden.. Worden die tegenwoordig niet meer weggeshopt?
Ik voel de liefde absoluut. Sam Feldt is razend populair en levert keer op keer puike remixes af. Deze track is geen uitzondering. Het gitaarloopje is erg lekker. Ik vind het een leuk nummer, wat in principe bijna een garantie is voor een flop...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.
Kijk, dank jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voel de liefde absoluut. Sam Feldt is razend populair en levert keer op keer puike remixes af. Deze track is geen uitzondering. Het gitaarloopje is erg lekker. Ik vind het een leuk nummer, wat in principe bijna een garantie is voor een flop...
Daarom: TOP
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet. Mocht het onverhoopt tóch een hit worden, dan koop ik het nummer en zal het 20 x achter elkaar luisteren.
ik voel die liefde ook welquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je de liefde vanzelf voelen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard Joling – Lieveling
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel van jullie hou, de absolute topper van deze avond![]()
of niet?
Top 40 hè? Nee, daar koopt Gerard zich geen weg naartoe. Een nummer #1-hit in de Single Top 100 kun je kopen en dat heeft hij herhaaldelijk bewezen. Maar de Top 40 draait ook om airplay en streaming. En als het goed is, draaien radiozenders deze meuk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard Joling – Lieveling
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel van jullie hou, de absolute topper van deze avond![]()
of niet?
Dat wel, het is goed catchy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.
Frans is veeel beter.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
En toch zul je zien dat dit grof verkoopt onder de Topper- en Frans Bauer fans enzo.
Ik hoop dan dat jij jouw mee blaat talenten onder de douche houdtquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jengelnummer om fijn mee te blaten, voor velen. Top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |