abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2016 @ 13:48:05 #154
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_163059209
Als ik via Tix een ticket boek Innsbruck - Amsterdam, moet ik overstappen in München. Okee best. Blijkt nu dat Innsbruck - München met een bus gedaan wordt :') Hoe gaat dat dan? Melden bij het vliegveld en daar inchecken en doorverwezen worden naar een bushalte of zo? Moet ik ook een uur van tevoren zijn voor die bus of zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_163060287
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik via Tix een ticket boek Innsbruck - Amsterdam, moet ik overstappen in München. Okee best. Blijkt nu dat Innsbruck - München met een bus gedaan wordt :') Hoe gaat dat dan? Melden bij het vliegveld en daar inchecken en doorverwezen worden naar een bushalte of zo? Moet ik ook een uur van tevoren zijn voor die bus of zo? :?
Lijkt me dat je vliegticket gewoon geldig is in die bus en dat de buschauffeur ervan weet. KLM kun je ook boeken vanaf Antwerpen (dus incl. treinticket). Is TIX echt het goedkoopst, blijven altijd zoveel kosten kleven aan zulke tussenwebsites.
pi_163060721
quote:
Even zoeken op de website van de maatschappij waarmee je vliegt. Ik neem aan dat die bus in Innsbruck dan vertrekt in het centrum en niet bij de luchthaven. Kwartier tevoren aanwezig is bij dat soort bussen genoeg; ticket laten zien aan buschauffeur en je wordt naar de luchthaven gebracht.

Tix.nl is nog wel eens de goedkoopste, zolang je via de verwijzing van skyscanner of andere sites boekt. Da komen er meestal geen extra kosten bij.
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:17:25 #157
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_163061224
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:00 schreef DutchTrain het volgende:
Ik neem aan dat die bus in Innsbruck dan vertrekt in het centrum en niet bij de luchthaven.
Waarom? Daar is nul info over.

edit: heb tix maar ff gemaild om meer duidelijkheid :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Dr_Flash op 16-06-2016 15:22:46 ]
pi_163061654
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waarom? Daar is nul info over.

Gaat het nou om Lufthansa of om Transavia of een andere maatschappij?
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:39:58 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_163061902
Lufthansa

Tenminste, dat denk ik :')

quote:
Opgelet: Vlucht LH 2306 wordt uitgevoerd door null.
en dit gaat niet over de bus-helft :')
pi_163062665
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lufthansa

Tenminste, dat denk ik :')

[..]

en dit gaat niet over de bus-helft :')
Ah. Als je die vlucht op Lufthansa.com invult dan blijkt het een rit met Postbus te zijn vanaf de luchthaven van Innsbruck.
Je kan er zelfs de seatmap van de bus bekijken :D

Ik zou lekker met de trein /bus gaan als je niet op een dag gaat dat Transavia vliegt.
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:25:07 #161
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_163073997
Nja, ik heb het al geboekt. Wou ook een beetje vliegen, omdat het kan. Maar trein was een stuk goedkoper geweest ook ja :')
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 22:53:14 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163075044
Is München Amsterdam geen Air Dolomiti vlucht tegenwoordig?

Toen ik Ams-triest vloog was Ams-munchen met zo'n Lufthansa Avro 4 motorig ding *)

München Triest ook toen met Air dolomiti, dikke prima. Lekkere snoepjes en lekkere stewardessen :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:07:36 #163
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_163075481
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:29 schreef Fogel het volgende:
Over het algemeen: je krijgt relatief weinig (soms zelfs geen) bonuspunten bij partner airlines ten opzichte van de airline waar het programma van is.
:?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 17 juni 2016 @ 01:41:45 #164
258802 Yreal
henk..!
pi_163077829
quote:
tix zijn oplichters. Niet doen.
pi_163078238
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 01:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

tix zijn oplichters. Niet doen.
Wat hebben ze je misdaan? Ik heb er toch meerdere keren zonder problemen een ticket kunnen boeken.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:55:10 #166
258802 Yreal
henk..!
pi_163079993
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 03:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat hebben ze je misdaan? Ik heb er toch meerdere keren zonder problemen een ticket kunnen boeken.
altijd duurder dan de maatschappij zelf.

Bovendien zijn ze altijd wat creatief met marketing. Tix.ryanair.com enzo. Daarnaast krijg je bijv als je Groningen > lcy zoekt tickets van weeze naar standstad. Van de week nog iemand van moeten redden, pure misleiding.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:08:54 #167
258802 Yreal
henk..!
pi_163083861
Kijk, tenzij je wat rare routes in elkaar aan het kutten bent, moet je gewoon lekker wegblijven van die clubs. Ik ben bijvoorbeeld bezig met parijs - oslo.

Bij tix betaal je 101 euro voor orly - gardamoon met norwegian https://goo.gl/WJSE78 (76+25 boekingskosten)
Diezelfde norwegian vlucht kost bij norwegian 63 euro. http://goo.gl/wLauIF

Dus ja, ik vind tix een oplichtersbende.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 15:10:46 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_163087287
Ik zal er om denken in het vervolg mijnheer. Sorry :) Ik zal het nooit meer doen :@
pi_163088158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:55 schreef Yreal het volgende:
...
Nee, niet altijd. Heb er ook wel eens geboekt omdat dat de goedkoopste aanbieder van die vluchten was.
pi_163088252
Weet iemand waarom tickets duurder zijn als je bv voor 3 maanden kijkt en niet een stuk korter zoals een maand?

Nog een vraag :P Is 1.25 uur overstap tijd genoeg op het vliegveld Abu Dhabi Internationaal?

[ Bericht 47% gewijzigd door bitterbal op 17-06-2016 15:51:37 ]
pi_163088617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand waarom tickets duurder zijn als je bv voor 3 maanden kijkt en niet een stuk korter zoals een maand?
Dat is zodat slimme mensen goedkoop kunnen vliegen, omdat domme mensen teveel betalen
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_163088637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:52 schreef groggy het volgende:

[..]

Dat is zodat slimme mensen goedkoop kunnen vliegen, omdat domme mensen teveel betalen
Zou jij mij als slim persoon dan kunnen vertellen hoe ik dat ook kan doen?

Of er is geen verschil, dat kan natuurlijk ook...:P
pi_163089030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:52 schreef groggy het volgende:

[..]

Een vliegmaatschappij is geen liefdadigheidsinstelling. De hele bedoeling is dat iedereen het maximale bedrag betaalt dat hij/zij bereid is om te betalen. Bij de mensen die bereid zijn om het meeste te betalen, moet de vliegmaatschappij dus kijken of die misschien geen andere keuze hebben dan om op een bepaald tijdstip te boeken, en op dat tijdstip moeten de tickets dus het duurst worden gemaakt.
pi_163089062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Een vliegmaatschappij is geen liefdadigheidsinstelling. De hele bedoeling is dat iedereen het maximale bedrag betaalt dat hij/zij bereid is om te betalen. Bij de mensen die bereid zijn om het meeste te betalen, moet de vliegmaatschappij dus kijken of die misschien geen andere keuze hebben dan om op een bepaald tijdstip te boeken, en op dat tijdstip moeten de tickets dus het duurst worden gemaakt.
Serieus?! :Z :')
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_163089242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef groggy het volgende:

[..]

Wat is het dan wel?

Zou ook kunnen dat ze voor een maand zelfde prijzen hebben natuurlijk.
pi_163092025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 16:08 schreef groggy het volgende:

[..]

Het is nogal een open deur ja, maar als je het al zo goed wist dan hoef je ook niet arrogant te gaan zitten doen dat alleen domme mensen dure vliegtickets kopen.
pi_163092081
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:08 schreef Yreal het volgende:
Kijk, tenzij je wat rare routes in elkaar aan het kutten bent, moet je gewoon lekker wegblijven van die clubs. Ik ben bijvoorbeeld bezig met parijs - oslo.

Bij tix betaal je 101 euro voor orly - gardamoon met norwegian https://goo.gl/WJSE78 (76+25 boekingskosten)
Diezelfde norwegian vlucht kost bij norwegian 63 euro. http://goo.gl/wLauIF

Dus ja, ik vind tix een oplichtersbende.
Wat is hier oplichting aan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163092304
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is nogal een open deur ja, maar als je het al zo goed wist dan hoef je ook niet arrogant te gaan zitten doen dat alleen domme mensen dure vliegtickets kopen.
Nja misschien ligt het dan aan mij maar ik ben behoorlijk flexibel met de vertrek dagen. Enige wat ik wil is 3 maanden.

Dus het zijn dan waarschijnlijk gewoon de prijzen die slimme users zoals groggy ook moeten betalen.
pi_163092943
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb een keer bij Tix geboekt omdat hun vlucht naar de VS met United een paar honderd euro goedkoper was dan bij United zelf. Vervolgens gewoon keurig de boekingsproces van United gekregen voor het kunnen kiezen van stoelen en maaltijden en een gratis jaarabonnement gekregen op een reismagazine van National Geographic. Blijkbaar hanteren wij een andere definitie voor het begrip oplichting...
pi_163093625
Wat is een redelijk normaal gewicht qua bagage voor 18-jarige jongens die 10 dagen op jongerenvakantie gaan? (excl. handbagage)
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:11:51 #181
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163093828
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:

Nog een vraag :P Is 1.25 uur overstap tijd genoeg op het vliegveld Abu Dhabi Internationaal?
Omdat een één maands ticket met wijzigingsfaciliteiten nu ook eenmasl duurder is dan eentje zonder.

En een uur en een kwartier op AUH? Is krap, zelfs indien de aankomende vlucht op tijd is maar er niet aan een gate geparkeerd wordt. Dan moeten er toch 300 passagiers naar de Terminal Building vervoerd worden, daar een een eenvoudige security check en dan bij het boarden nog een keer. Haal je je vervolgvlucht, dan is het minstens een behoorlijk stress momentje geweest. Bieden ze zo'n combi aan, dan kun je het gokken, maar wel met de kans dat je meer dan een halve dag op da vreselijke vliegveld mag rondhangen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_163094282
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:11 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Omdat een één maands ticket met wijzigingsfaciliteiten nu ook eenmasl duurder is dan eentje zonder.

En een uur en een kwartier op AUH? Is krap, zelfs indien de aankomende vlucht op tijd is maar er niet aan een gate geparkeerd wordt. Dan moeten er toch 300 passagiers naar de Terminal Building vervoerd worden, daar een een eenvoudige security check en dan bij het boarden nog een keer. Haal je je vervolgvlucht, dan is het minstens een behoorlijk stress momentje geweest. Bieden ze zo'n combi aan, dan kun je het gokken, maar wel met de kans dat je meer dan een halve dag op da vreselijke vliegveld mag rondhangen.
Ja maar dan koop je dus een extra optie :P Dat doe je nu niet.

Maar dan weet ik dat dat in iedergeval te kort is voor een overstap.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:38:56 #183
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_163094648
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:11 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de on-time arrivals van Etihad nog wel eens wat te wensen overlaat, en met de bus vervoeren naar de terminal helpt ook niet mee, maar als je direct overstapt dan is het zeker niet onhaalbaar een dergelijke overstap.
Bij mijn vrienden van Turkish merk ik overigens de laatste tijd dat men nog wel eens met vluchten uit Europa bij wat vertraging de mensen welke overstappen direct in de vertrekhal laat komen van de internationale vluchten zodat je niet nog een extra (nutteloze) security check hoeft te ondergaan, daar kunnen ze in Abu Dhabi nog wat van leren.

quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 03:39 schreef DutchTrain het volgende:
Wat hebben ze je misdaan? Ik heb er toch meerdere keren zonder problemen een ticket kunnen boeken met de oplichters van TIX.
Als je via een vergelijkingssite op TIX terecht komt dan kunnen ze zeker een goed tarief hebben. Maar deze reisorganisatie heeft er wel een handje van als je rechtstreeks bij hen boekt zelf verzonnen kosten in rekening te brengen, want uiteraard betaal je de kosten van het vliegticket van de maatschappij, de eventuele kerosinetoeslag, belastingen en de schoorsteen van de reisorganisatie moet ook roken, dus boekingskosten zijn ook redelijk. Ticketfee, Uitgiftefee, klinken allemaal leuk maar zijn natuurlijk niet bestaande kosten en als zodanig nog wel eens als oplichting aan te merken, zeker als men aangeeft dat het kosten zijn die in rekening worden gebracht door een luchtvaartmaatschappij. Gelukkig is er een vrije keus en is een beetje rondkijken verstandig.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:43:34 #184
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163094814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dan koop je dus een extra optie :P Dat doe je nu niet.

Maar dan weet ik dat dat in iedergeval te kort is voor een overstap.
En wel opletten dat, indien het een trip naar Azie is, je ook een drie maands visum hebt, of een uitreis ticket binnen een maand, anders bestaat de kans dat je-geweigerd-zou-kunnen-worden. Niet zo'n grote kans denk ik, maar het wordt mij toch regelmatig op Schiphol gevraagd, "wanneer vliegt u weer terug?"

Maar voor goedkope 3 maands tickets zou je eens bij de minder gangbare maatschappijen kunnen kijken zoals Ukraine of Jet Airways. Wellicht dat die minder onderscheid tussen 1 en 3 maands maken. Maar het zal niet makkelijk zijn om iets veel goedkopers dan het laagste basistarief te vinden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:53:50 #185
258802 Yreal
henk..!
pi_163095257
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat is hier oplichting aan?
tickets voor heel veel meer verkopen? Nou..
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:54:38 #186
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163095284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Bij mijn vrienden van Turkish merk ik overigens de laatste tijd dat men nog wel eens met vluchten uit Europa bij wat vertraging de mensen welke overstappen direct in de vertrekhal laat komen van de internationale vluchten zodat je niet nog een extra (nutteloze) security check hoeft te ondergaan, daar kunnen ze in Abu Dhabi nog wat van leren.

[..].
Turkish doet dat perfect. Geen moeilijk gedoe, gewoon in de sleurf passagiers splitsen, jij naar beneden en jij met je boardingpass direct naar boven. Dacht dat er bij de toegang tot de vertrekhal pas wel een eenvoudige scan plaatsvond, waarbij je zelfs je laptop niet te voorschijn hoefde te halen.

Maar dat was jaren geleden op CDG ook al zo. Vertaagd aankomen uit Nantes met Brit Air of Air Regional en dan trapje af, busje in en zo naar de gate om de laatste vlucht naar AMS te halen. Maar daar ook wel eens 4 uur vertraging gehad in het pre-claim tijdperk. de XO cognac in de AF lounge smaakte goed ;)
pi_163096764
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

tickets voor heel veel meer verkopen? Nou..
Mensen weten toch heel goed wat ze kopen en voor hoeveel?
Ik zie de oplichting niet zo.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 17 juni 2016 @ 20:56:00 #188
258802 Yreal
henk..!
pi_163096886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Mensen weten toch heel goed wat ze kopen en voor hoeveel?
Ik zie de oplichting niet zo.
Dat weten ze dus niet. Bovendien is het een stuk meer gedoe om tix te moeten bellen dan een maatschappij.

Maar jij hebt er dus geen probleem mee om 50 euro extra voor je vliegticket te betalen?
pi_163097713
Ik ben het wel met Yreal eens. Ikzelf koop al-tijd mijn tickets rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij. Dat soort online bedrijfjes staan over het algemeen bekend om zeer matige cq afwezige customer service, achteraf om extra kosten komen vragen en dat soort dingen.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 21:26:02 #190
258802 Yreal
henk..!
pi_163097877
Gister wel amsterdam - kreta - parijs geboekt voor 18 euro. Daarvoor zijn ze wel weer lachen.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 22:23:45 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_163099813
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben het wel met Yreal eens. Ikzelf koop al-tijd mijn tickets rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij. Dat soort online bedrijfjes staan over het algemeen bekend om zeer matige cq afwezige customer service, achteraf om extra kosten komen vragen en dat soort dingen.
Een online ticket aanbieder is overigens niet altijd duurder dan een luchtvaartmaatschappij zelf, een luchtvaartmaatschappij rekent zelf ook boekingskosten, een online ticket aanbieder heeft daar mogelijk wat marge zitten, of, heeft een andere reden om tickets online aan te bieden en af te laten rekenen en dan contant de tickets bij de luchtvaartmaatschappij inkopen.

Wel is het nadeel van een reisorganisatie als tussenpersoon dat bij het omboeken van vluchten of terugvragen van belastingen als je niet gevlogen hebt dit ook via die reisorganisatie moet en dat daar kosten voor gerekend (kunnen) worden.
Als je zeker weet dat je vliegt en een niet wijzigbaar ticket wilt hebben kan je prima bij een online reisorganisatie terecht, wil je kunnen wijzigen dan kan je beter rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij boeken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_163100007
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:04 schreef FreekVonk het volgende:
Wat is een redelijk normaal gewicht qua bagage voor 18-jarige jongens die 10 dagen op jongerenvakantie gaan? (excl. handbagage)
Waarom wil je dat weten ?
Moet je per kg betalen ?
Zonvakantie neem ik aan ?, ik red het zelf met alleen handbagage als ik naar Mexico ofzo ga voor een dag of 10 ;)
pi_163114393
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten ?
Moet je per kg betalen ?
Zonvakantie neem ik aan ?, ik red het zelf met alleen handbagage als ik naar Mexico ofzo ga voor een dag of 10 ;)
We moeten kiezen voor 5, 10, 15 kg etc.
pi_163114446
Welke maatschappij is dat, Transavia ?
En alleen handbagage, hoe duur is dat ?
pi_163115407
5 is wel heel weinig. Meestal start het pas bij 15?
pi_163117513
ik weet even niet precies de regels van de vlucht, maar over het algemeen. zou het moeten lukken in de hand bagage, als je een beetje selectief kiest.
Maar heel erg aan je zelf, mij zou 10 kg wel lukken, maar dan moet je wel ter plekke een paar keer een handwasje doen. Je gaat ja toch geen auto repareren. Het is alleen zweet, bier en zand.
Dus een handwasje met shampoo moet het toch doen.
pi_163120856
Het was inderdaad Transavia, we hebben gekozen voor 15kg ruimbagage, aangezien dit volgens jullie meer dan genoeg is en omdat het maar 5 euro kostte. Niks om ons druk over te maken dus.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 21:26:07 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_163122214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:04 schreef FreekVonk het volgende:
Minder dan 20kg moet wel kunnen, als je meer hebt ben je een wijf
pi_163128963
Maar goed, voor die ¤5 had ik ook niet moeilijk gedaan.
Als het nou ¤50 was dan had ik alles wel in de handbagage gepropt.
pi_163204930
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja ik heb dus geen idee in welke klassen die aegean vluchten zijn. Heb ze ook nog niet geboekt.. maar twijfel of ik dus alles wil voegen op eurobonus of niet.
Zoals ik al zei, je gaat waarschijnlijk gewoon in de goedkoopste klasse en dan krijg je zo weinig punten dat ik er niet eens moeite in zou stoppen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163206565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:45 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je gaat waarschijnlijk gewoon in de goedkoopste klasse en dan krijg je zo weinig punten dat ik er niet eens moeite in zou stoppen.
nop, gewoon 100%. Best geinig, vlucht van 9 euro die 1100 milles geeft.
pi_163210498
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 01:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Oh? Dat heb je goed gedaan dan. Hoe heb je dat kunnen boeken?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163215276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oh? Dat heb je goed gedaan dan. Hoe heb je dat kunnen boeken?
nou je gaat naar skyscanner...
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:32:03 #204
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_163217842
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 01:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Aegean is nu nog een groeiende maatschappij a la Turkish Airlines eerder welke het nog niet zo nauw neemt met tarieven en te verkrijgen miles.
Maar dat veranderd snel, want het aantal 'frequent flyers met 10 vluchten per jaar' welke de lounges gaat opvullen die behoren natuurlijk niet tot de daadwerkelijke doelgroep voor die lounges zodat men maatregelen neemt dat je niet te makkelijk de status kan halen of behouden.

Overigens, als je zelf af en toe wat extra vluchten wilt maken kan je nog steeds veel miles halen, een internationale vlucht, gevolgd door een domestic vlucht, waarbij je ook nog een extra domestic vlucht maakt om op de eindbestemming te komen zijn over het algemeen prima trucjes om maximale miles te halen tegen relatief lage tarieven.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')