Het is duidelijk gescript, geen spontaniteit, dit is gewoon wat HBO wil delen, meer niet terwijl in podcast of youtube filmpjes iedereen vrij is te zeggen wat ze willen, soms tot het belachelijke aan toequote:Op zondag 29 mei 2016 12:27 schreef zipcon het volgende:
HBO is erg vriendelijk om "After the Thrones" clips op Youtube te zetten maar ik begrijp niet echt wat het nut ervan is. Ze bieden weinig meerwaarde en die "experts" zijn maar klein bier in vergelijking met fan podcasts die al enkele uren na de uitzending komen :/
Of misschien is het gewoon advertising bait?
Over het dak kruipen. Oke de walking dead vergelijking is misschien wat overdreven. Ik vond dat gewoon slechtquote:Op zondag 29 mei 2016 13:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Juist niet, in seizoen 1 leken ze veel slimmer, probeerde ze een deur open te maken, gebruikte ze 'gereedschap', sterker nog ze zijn er nu achter dat walkers het probleem niet zijn, die zijn makkelijk dood te krijgen, als je maar met genoeg mensen bent, mensen zijn het echte gevaar..
En hoezo kunnen de wights nu meer? Ik zie dat nergens..
Als R+L=J dan is het helemaal niet zo zeker dat hij een bastaard is. Volgens mij is het technisch mogelijk dat hij de wettige troonopvolger was. Wat ook zou verklaren waarom Ned zijn afkomst geheim moest houden voor Robert die toen al de macht had.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat maakt uit voor sommige profetieėn. Daarnaast kan het inhouden dat hij een claim kan doen op de Iron Throne en het maakt het waarschijnlijker dat hij iets met draken kan doen. En Daenerys heeft twee draken over. Eentje voor Jon en eentje voor Tyrion? Al hebben bastaarden op zich meestal niet zo'n hele sterke claim op een troon, heeft dat niet altijd voorkomen dat een bastaard het toch probeerde.
Lezen is moeilijkquote:Op zondag 29 mei 2016 12:14 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja en toen hij wegging uit winterfell had hij de discussie met Cat of Bran oud genoeg was om een executie te zien. Als rechter wist hij het allang. En jorah wist het ook want die vluchtte weg. Het is niet echt een nuttige discussie maar zoals jij het zegt lijkt het alsof Jorah nog een kans had wat dus absoluut niet het geval is, laat staan bij iemand zo honourable als Ned
Mijn punt bij mijn eerste reactie was ook niet dat Ned het niet had gedaan als Jorah niet was gevlucht. Maar dat hij niet de kans heeft gekregen om hem officieel ter dood te veroordelen. En officieus was hij al veroordeeld voordat Ned ervan wist, zodra Jorah de misstap maakte (the old ways).quote:Op zondag 29 mei 2016 02:09 schreef Aristoteless het volgende:
Als hij met zijn zonen vanuit Winterfell vertrekt weet hij wat hij gaat doen.
Oftewel we vinden precies hetzelfde. Hij heeft nooit de kans gehad om het tegen Jorah te vertellen/ om Jorah te veroordelen en die heeft het oordeel dus nooit gehoord van Ned zelf maar wist al wat hem te wachten stondquote:Op zondag 29 mei 2016 13:39 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk
[..]
Mijn punt bij mijn eerste reactie was ook niet dat Ned het niet had gedaan als Jorah niet was gevlucht. Maar dat hij niet de kans heeft gekregen om hem officieel ter dood te veroordelen. En officieus was hij al veroordeeld voordat Ned ervan wist, zodra Jorah de misstap maakte (the old ways).
Precies. Dus de Mormonts wiste ook al wat met hem zou (moeten) gebeuren. Ze kunnen het Ned niet aanrekenen (want feitelijk heeft hij Jorah dus nooit veroordeeld). En dus zijn de Mormonts nog altijd loyaal aan de straks. Iemand suggereerde dat dit vanwege Jorah niet meer zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:53 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Oftewel we vinden precies hetzelfde. Hij heeft nooit de kans gehad om het tegen Jorah te vertellen/ om Jorah te veroordelen en die heeft het oordeel dus nooit gehoord van Ned zelf maar wist al wat hem te wachten stond
Cercei heeft al een hekel aan hem sinds hij geboren is, niet sinds hij Myrcella wegstuurdequote:Op zondag 29 mei 2016 14:34 schreef pervertedhermit het volgende:
Zit nog even terug te kijken en Cercei's haat richting Tyrion is toch wel redelijk gerechtvaardigd. Hij stuurt haar enige dochter honderden kilometers van haar vandaan waardoor Cercei haar dochter nooit of slechts nog een paar keer in haar leven zal zien. Nog erger is dat hij haar naar de grootste Lannister haters in Westeros stuurt en daardoor met haar leven speelt.
Ben een Tyrion fan maar dat was wel erg verkeerd van hem. En dom, hij had kunnen weten dat Cercei hem zou gaan vermoorden voor het wegsturen en in levensgevaar brengen van haar dochter.
Haar dochter was in Dorne veiliger dan in Kings Landing. De enige reden dat Myrcella is overleden kwam indirect door Cersei zelf.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:34 schreef pervertedhermit het volgende:
Zit nog even terug te kijken en Cercei's haat richting Tyrion is toch wel redelijk gerechtvaardigd. Hij stuurt haar enige dochter honderden kilometers van haar vandaan waardoor Cercei haar dochter nooit of slechts nog een paar keer in haar leven zal zien. Nog erger is dat hij haar naar de grootste Lannister haters in Westeros stuurt en daardoor met haar leven speelt.
Ben een Tyrion fan maar dat was wel erg verkeerd van hem. En dom, hij had kunnen weten dat Cercei hem zou gaan vermoorden voor het wegsturen en in levensgevaar brengen van haar dochter.
Iedereen was op het punt dat ze werd weggestuurd een Lannister-hater, dat was het probleem. Overal koningen en ze wilden (uiteindelijk) allemaal King's Landing enteren. Bovendien was Stannis onderweg en die had Myrcella naar alle waarschijnlijkheid in de fik gestoken als ze niet hadden gewonnen (mede dankzij Tyrion)!quote:Op zondag 29 mei 2016 14:34 schreef pervertedhermit het volgende:
Zulke huwelijken waren destijds toch heel normaal? In het adellijke Europa zag je dat ook continu.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:34 schreef pervertedhermit het volgende:
quote:
Moet Bran niet bij een weirwood in de buurt zijn om weer flashbacks te kunnen krijgen?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van vanavond is Blood of my Blood toch?
Dat lijkt me in eerste instantie over Dany gaan. Misschien dat ze eindelijk met haar horde dieven en verkrachters naar het Westen trekt, of iig plannen maakt daarvoor.
Misschien Benjen die Bran redt.
Maar waarschijnlijk weer een flashback naar de toren, met Lyana en Ned.
Episode 2 was ook al vrij goed hoor. En episode 1 zoals elk jaar gewoon een rondje langs de velden.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf episode 3 is het weer ouderwets genot met als hoogtepunt vorige week, wat een episode
Ik vind hen saai en langdradig. De humor staat me ook niet aanquote:
Geen idee. Hij kan in ieder geval kijken naar plekken waar geen Weirwood stond, zoals Dorne.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Bran niet bij een weirwood in de buurt zijn om weer flashbacks te kunnen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |