En waar Jorah door de Starks ter ballingschap werd veroordeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waar Jorah door de Starks ter dood werd veroordeeld.
Jon Stargaryenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:42 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Nog steeds zijn ze zeer trouw aan de Starks.
hij is gevlucht toen Lord Stark naar Bear island kwam om recht te sprekenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:48 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
En waar Jorah door de Starks ter ballingschap werd veroordeeld.
Nope ter dood. Jorah vluchtte zelf weg.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:48 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
En waar Jorah door de Starks ter ballingschap werd veroordeeld.
Dan heeft Ned hem nooit ter dood kunnen veroordelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is gevlucht toen Lord Stark naar Bear island kwam om recht te spreken
Tuurlijk wel, dat kan makkelijk, ter dood brengen is wat anders.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:22 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Dan heeft Ned hem nooit ter dood kunnen veroordelen.
Als hij naar Bear island gaat om recht te spreken, heeft hij hem nog niet ter dood veroordeeld.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat kan makkelijk, ter dood brengen is wat anders.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wil Tormund op de Iron throne met Brienne op schoot
Nee hij ging daar kijken of hij een kruis op z'n voorhoofd had. Hij was ter dood veroordeeld voor het verkopen van mensen (ironisch met dany). Daarvoor hoeft hij niet naar bear island. Hij ging daar heen om z'n hoofd af te hakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 01:14 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Als hij naar Bear island gaat om recht te spreken, heeft hij hem nog niet ter dood veroordeeld.
Neem even aflevering 1. Ned krijgt bericht dat er iemand van de Night's Watch zijn eed geeft gebroken. Als hij met zijn zonen vanuit Winterfell vertrekt weet hij wat hij gaat doen. Maar de man in kwestie is pas vlak voor zijn onthoofding ter dood veroordeeld.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:55 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Nee hij ging daar kijken of hij een kruis op z'n voorhoofd had. Hij was ter dood veroordeeld voor het verkopen van mensen (ironisch met dany). Daarvoor hoeft hij niet naar bear island. Hij ging daar heen om z'n hoofd af te hakken
Kun je uitleggen wat je er niet aan snapt?quote:Op zondag 29 mei 2016 07:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een goede uitleg over het hele timeparadox/holdthedoor gedeelte? Want ik snap wel wat er gebeurd is, maar ik begrijp het niet helemaal, if that makes sense.
Er is volgens mij geen één uitleg. Heb al veel theorieën en verschillende uitleggen gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een goede uitleg over het hele timeparadox/holdthedoor gedeelte? Want ik snap wel wat er gebeurd is, maar ik begrijp het niet helemaal, if that makes sense.
+1quote:Op zondag 29 mei 2016 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Cersei vermoord door Jaime voor hij zelfmoord pleegt.
The Hound die The Mountain verslaat.
Het zou wat zijn na kingslayer ook Queen-regentslayerquote:Op zondag 29 mei 2016 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn wishlist
Cersei vermoord door Jaime voor hij zelfmoord pleegt.
The Hound die The Mountain verslaat.
Grote veldslag tussen de White Walkers en Daenerys met haar draakjes.
Tormund die Brienne een veeg uit de pan geeft.
Jon en Daenerys die samen paren en een nieuwe dynastie stichten op het laatst.
Dat roodharige meisje uit dat toneelstukje vaker in beeld, zonder kleding.
Sansa die de piel van Ramsay eraf snijd maar tevens zwanger is van Ramsay.
Cersei die die reli gekkies afslacht maar daardoor Tommen verliest.
Wat betere uitleg waarom Jon weer vrolijk rond sjokt.
Walder Frey die nog even wat onverwachts en schokkends flikt voor hij zelf het loodje legt
Meer reuzen.
Geen Whitewalker leger meer dat over plafonds heen kan kruipen aub, trek ik niet.
Ook geen flauw einde met tijdsreizen van de hele serie dus laat die Bran maar van een berg vallen.
Wat meer Tyrion monologen terug.
Carice van Houten in stukjes op de brandstapel, nare actrice, hups weg.
Ja en toen hij wegging uit winterfell had hij de discussie met Cat of Bran oud genoeg was om een executie te zien. Als rechter wist hij het allang. En jorah wist het ook want die vluchtte weg. Het is niet echt een nuttige discussie maar zoals jij het zegt lijkt het alsof Jorah nog een kans had wat dus absoluut niet het geval is, laat staan bij iemand zo honourable als Nedquote:Op zondag 29 mei 2016 02:09 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Neem even aflevering 1. Ned krijgt bericht dat er iemand van de Night's Watch zijn eed geeft gebroken. Als hij met zijn zonen vanuit Winterfell vertrekt weet hij wat hij gaat doen. Maar de man in kwestie is pas vlak voor zijn onthoofding ter dood veroordeeld.
Ik heb het 2 minuten volgehouden in hun eerste aflevering. Voegt echt 0,0 toe. Er zijn zat fans die zo'n aflevering een stuk beter bespreken. Onzin ala moltalk dit.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:27 schreef zipcon het volgende:
HBO is erg vriendelijk om "After the Thrones" clips op Youtube te zetten maar ik begrijp niet echt wat het nut ervan is. Ze bieden weinig meerwaarde en die "experts" zijn maar klein bier in vergelijking met fan podcasts die al enkele uren na de uitzending komen :/
Of misschien is het gewoon advertising bait?
Dit. Ik moet morgen werkenquote:
Juist niet, in seizoen 1 leken ze veel slimmer, probeerde ze een deur open te maken, gebruikte ze 'gereedschap', sterker nog ze zijn er nu achter dat walkers het probleem niet zijn, die zijn makkelijk dood te krijgen, als je maar met genoeg mensen bent, mensen zijn het echte gevaar..quote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef Mr.Major het volgende:
Ik vind het trouwens maar irritant dat die wights steeds meer kunnen. Lijkt de walking dead wel in seizoen 1 waren het slome lijken en in seizoen 6 zijn het supersterke turboskeletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |