Lekker weer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef StaceySinger het volgende:
Die Nicole Hollenberg zit achter die actie
Het bestuur van docP bestaat uit de volgende personen:
Benji de Levie, voorzitter
Sonja Zimmermann, penningmeester
Nicole Hollenberg, secretaris
Egbert Harmsen, algemeen bestuurslid
Jan Schnerr, algemeen bestuurslid
Raad van Aangeslotenen
DocP staat niet op zichzelf. Haar voorloper is Samenwerkingsverband voor Palestina (SVP)
http://www.docp.nl/over-docp/
---------------------------
hier meer over Nicole Hollenberg
Nicole Hollenberg, sinds kort bestuurslid van Docp en één van de beheerders van het Twiteraccount, draagt het Anne Frank symbool op haar T-shirts, tijdens een betoging tegen het Prawerplan (30.000 bedouinen) op 1 augustus.
Ik heb haar per email laten weten het symbool schokkend te vinden en moreel verwerpelijk. Nicole, die veel over de Holocaust heeft gelezen en het dagboek van Anne Frank kent, vind het geen schokkend symbool. Ze wil de strijd van de Palestijnen op een emotioneel gelijk niveau als de Holocaust benaderen.
Op dit forum waarschijnlijk ten overvloede de argumenten tegen deze symboliek:
-het symbool ontkent de uniekheid van de Holocaust
-door het symbool te dragen drijf je de spot met Anne .
-de boodschap die ermee uitgedragen wordt is: dat wat jullie is aangedaan, doe je nu ook tegen de Palestijnen
-de Palestijnen willen door dit symbool te dragen eigenlijk het lijden van de Joden overnemen. Henryk M. Broder stelt dat veel activisten diep in hun hart eigenlijk Joden willen zijn of als dat niet gaat,hun lijden op dezelfde plaats willen zetten.
Het is duidelijk dat de BDS beweging niet het doel nastreeft een rechtvaardige vrede te bereiken, maar de vernietiging van de staat Israël. Dat is ook duidelijk te zien in de leuzen die bij de Prawer-demo werden meegedragen.
Door de ze vijandelijke leuzen en symbolen te dragen stoot de BDS beweging redelijke (linkse) mensen af en werpt zich in de handen van vijandelijke en radicale regimes als dat van Iran en Hamas.
http://keesjemaduraatje.b(...)de-bds-beweging.html
[ afbeelding ]
Staat in het artikel, deels. Merken van groente/fruit worden niet genoemd, maar land van herkomst kun je in de winkel vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef agter het volgende:
Oh, welke producten zijn het precies?
Ik steun graag Israël.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef agter het volgende:
Oh, welke producten zijn het precies?
Ik steun graag Israël.
Sonja Zimmermannquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef StaceySinger het volgende:
Die Nicole Hollenberg zit achter die actie
Het bestuur van docP bestaat uit de volgende personen:
Benji de Levie, voorzitter
Sonja Zimmermann, penningmeester
Nicole Hollenberg, secretaris
Egbert Harmsen, algemeen bestuurslid
Jan Schnerr, algemeen bestuurslid
Raad van Aangeslotenen
DocP staat niet op zichzelf. Haar voorloper is Samenwerkingsverband voor Palestina (SVP)
http://www.docp.nl/over-docp/
---------------------------
hier meer over Nicole Hollenberg
Nicole Hollenberg, sinds kort bestuurslid van Docp en één van de beheerders van het Twiteraccount, draagt het Anne Frank symbool op haar T-shirts, tijdens een betoging tegen het Prawerplan (30.000 bedouinen) op 1 augustus.
Ik heb haar per email laten weten het symbool schokkend te vinden en moreel verwerpelijk. Nicole, die veel over de Holocaust heeft gelezen en het dagboek van Anne Frank kent, vind het geen schokkend symbool.
Ze wil de strijd van de Palestijnen op een emotioneel gelijk niveau als de Holocaust benaderen.
Op dit forum waarschijnlijk ten overvloede de argumenten tegen deze symboliek:
-het symbool ontkent de uniekheid van de Holocaust
-door het symbool te dragen drijf je de spot met Anne .
-de boodschap die ermee uitgedragen wordt is: dat wat jullie is aangedaan, doe je nu ook tegen de Palestijnen
-de Palestijnen willen door dit symbool te dragen eigenlijk het lijden van de Joden overnemen. Henryk M. Broder stelt dat veel activisten diep in hun hart eigenlijk Joden willen zijn of als dat niet gaat,hun lijden op dezelfde plaats willen zetten.
Het is duidelijk dat de BDS beweging niet het doel nastreeft een rechtvaardige vrede te bereiken, maar de vernietiging van de staat Israël. Dat is ook duidelijk te zien in de leuzen die bij de Prawer-demo werden meegedragen.
Door de ze vijandelijke leuzen en symbolen te dragen stoot de BDS beweging redelijke (linkse) mensen af en werpt zich in de handen van vijandelijke en radicale regimes als dat van Iran en Hamas.
http://keesjemaduraatje.b(...)de-bds-beweging.html
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee. Niet veel meer idioot dan dit inspectieteam natuurlijk, dat zijn de echte echte debielen.quote:
Ja. Idd. Levie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet half zo Joods als Benji de Levie.
twitter:Nicole Hollenberg Quawe twitterde op zondag 22-05-2016 om 01:01:40Persbericht: 21 mei BDS inspectiedag in tien steden https://t.co/5yFi3dEODr reageer retweet
Leuke dame die rechter, jammer dat het zo'n FreePalestina gekkie is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef StaceySinger het volgende:
dit is Nicole Hollenberg (links)
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)08627&type=3&theater
Je zou ze bijna willen vergassen, die kutjoden, toch Juba? Zo rol jij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ze willen producten boycotten van een land dat NSB en Nazi gedrag toepast op een ander volk, is toch alleen maar nobel?
Nazi gedrag ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ze willen producten boycotten van een land dat NSB en Nazi gedrag toepast op een ander volk, is toch alleen maar nobel?
Ze hebben ovens speciaal voor de Palestijnen.quote:
Israel onderdrukt de Palestijnen en dat wordt zelfs door de VN erkent, als men het productief acht om Israëlische producten te boycotten wegens haar agenda jegens de Palestijnen, dan is dat een nobele zaak.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je zou ze bijna willen vergassen, die kutjoden, toch Juba? Zo rol jij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:30 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Nicole Hollenberg Quawe twitterde op zondag 22-05-2016 om 01:01:40Persbericht: 21 mei BDS inspectiedag in tien steden https://t.co/5yFi3dEODr reageer retweet
Waarschijnlijk...quote:In deze tien steden: Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Leiden, den Haag, Haarlem, Diemen, Enschede, Nijmegen, Assen, zijn BDS-inspectieteams de winkels binnen gegaan om te kijken welke producten zij daar aantroffen waar “Israel” op staat, maar die waarschijnlijk uit een illegale nederzetting afkomstig zijn.
Dus de VN zegt letterlijk dat Israël nazi praktijken uitvoert? Want dat is wat je net claimde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Israel onderdrukt de Palestijnen en dat wordt zelfs door de VN erkent, als men het een productief acht om Israëlische producten te boycotten wegens haar agenda jegens de Palestijnen, dan is dat een nobele zaak.
Nazi gedrag tonen en en nazi praktijken uitvoeren zijn 2 verschillende zaken, als je het verschil niet kan maken moet je niet bij mij wezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dus de VN zegt letterlijk dat Israël nazi praktijken uitvoert? Want dat is wat je net claimde.
dat erkent de VN ? graag een link waar dat staatquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Israel onderdrukt de Palestijnen en dat wordt zelfs door de VN erkent, als men het productief acht om Israëlische producten te boycotten wegens haar agenda jegens de Palestijnen, dan is dat een nobele zaak.
Veel lees plezier:quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat erkent de VN ? graag een link waar dat staat
Haha ja hoor gast, doe maar net alsof je dat ermee bedoelde toen je het woord 'toepast' gebruikte. Ons hou je niet voor de gek.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:38 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nazi gedrag tonen en en nazi praktijken uitvoeren zijn 2 verschillende zaken, als je het verschil niet kan maken moet je niet bij mij wezen.
Alsof de Palestijnen zo voorbeeldig zijn. Het liefst zouden hun alle joden uitroeien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Israel onderdrukt de Palestijnen en dat wordt zelfs door de VN erkent, als men het productief acht om Israëlische producten te boycotten wegens haar agenda jegens de Palestijnen, dan is dat een nobele zaak.
Als jij of ik Palestijn geweest zou zijn, dan zouden we ook zo denken. Het is een cirkel van haat, jij vermoordt mijn familie ik dood jouw familie en die cirkel draait daar door in die zandbak, al meer dan 60 jaar lang en daar komt geen einde aan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alsof de Palestijnen zo voorbeeldig zijn. Het liefst zouden hun alle joden uitroeien.
Maar sowieso partij kiezen in dat conflictHet zijn allemaal radicale gekkies daar.
En dan gaan we dat hier mooi voortzetten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Als jij of ik Palestijn geweest zou zijn, dan zouden we ook zo denken. Het is een cirkel van haat, jij vermoordt mijn familie ik dood jouw familie en die cirkel draait daar door in die zandbak, al meer dan 60 jaar lang en daar komt geen einde aan.
Ze is wel aardig. Ook nog eens geïnteresseerd in voetbal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leuke dame die rechter, jammer dat het zo'n FreePalestina gekkie is.
Nee waarom zouden we? Iedereen in Nederland is tevreden, we hebben geen redenen in Nederland om elkaar te haten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan gaan we dat hier mooi voortzetten?
Volgens mij willen ze het liefst dat alle producten uit Israël verbannen worden. BDS duidt er ook op dat we partij moeten kiezen, zoals jij zegt, Israël nazi gedrag vertoont. En dan sturen we nep-inspecteurs op pad met een officieel jasje om gewoon onze zin door te drijven op één of andere manier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee waarom zouden we? Iedereen in Nederland is tevreden, we hebben geen redenen in Nederland om elkaar te haten.
twitter:DanieldeSnelle twitterde op woensdag 25-05-2016 om 19:00:45@ex_moslim @widtvoet Sonja Zimmerman en Nicole Hollenberg zijn rabiate antisemieten. reageer retweet
Dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef deedeetee het volgende:
Dat eeuwige gejank over de Palestijnen. Kijk eens hoe het in de andere landen daar in de buurt er aan toe gaat. Als er géén Israël was gekomen dan zouden die mensen evengoed in de rotzooi zitten.Dan sloegen ze gewoon anders denkende moslims de hersens in of bliezen die op.
Ik zou die dames meteen mijn winkel uitgooien als ze bij mij binnen kwamen met hun ongein.
Die was ik alweer vergeten. Had zo in een Harry Potter film kunnen spelen, de krankzinnigheid straalde er vaak vanaf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef StaceySinger het volgende:
ik moest meteen even aan die enge Gretta Duisenberg denken![]()
[ afbeelding ]
Idd.sylvana is er niets bij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten. Had zo in een Harry Potter film kunnen spelen, de krankzinnigheid straalde er vaak vanaf.
Nee, stenen wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En als je dit soort dingen in de supermarkt hebt liggen mag dat dan weer wel?
[ afbeelding ]
http://israeli-weapons.com/israeli_weapons_small_arms.html
Nee, de nieuwe nazies. Grotendeels met hoofddoek in plaats van een nazi-uniform. Daarnaast zouden ze consequent moeten zijn en geen high-tech meer aan moeten raken want dat is ook grotendeels door Israel ontwikkeld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dit zijn de nieuwe Joden... Toch?
Ook wanneer mijn land met andere landen een oorlog begint tegen Israël en gewoon big-time verliest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou ook een minderwaardigheidscomplex krijgen als 8 miljoen geïsoleerde Joden al 70 jaar herhaaldelijke aanvallen en messen in de rug van Arabische 'bondgenoten' hebben overleefd van honderden miljoenen van mijn 'broeders'. Als die 8 miljoen mensen ook nog eens meer ideeën voortbrengen dan de hele achterlijke regio met honderden miljoenen mensen, dan is dat minderwaardigheidscomplex compleet.
Een minderwaardigheidscomplex fix je het best door jezelf te verbeteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zou ook een minderwaardigheidscomplex krijgen als 8 miljoen geïsoleerde Joden al 70 jaar herhaaldelijke aanvallen en messen in de rug van Arabische 'bondgenoten' hebben overleefd van honderden miljoenen van mijn 'broeders'. Als die 8 miljoen mensen ook nog eens meer ideeën voortbrengen dan de hele achterlijke regio met honderden miljoenen mensen, dan is dat minderwaardigheidscomplex compleet.
Introspectie en zelfreflectie is niet echt trending topic onder veel moslims volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een minderwaardigheidscomplex fix je het best door jezelf te verbeteren.
Nee, je gaat over op burgeroorlogen en andere mensen lastig vallen met je opzichtige antisemitisme in de supermarkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een minderwaardigheidscomplex fix je het best door jezelf te verbeteren.
En geen dadels lust.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is dat ik geen fan ben van deze producten en niet zoveel olijven nodig heb, maar anders zou ik Israël eens goed economisch steunen. Handig dit soort lijstjes van DocP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |