abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162494896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo?
Dan lopen er een boel latent NSB-ers rond hier. Dat is toch geen fijne gedachte als je niet weet bij wie dat het geval is. Misschien wel bij jou! Had jij geen Duitse achternaam?
pi_162494902
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Maar waarom zouden de moslims de nieuwe joden zijn dan?
Slachtoffers van nazisme en racisme?
Door de moslim haat, de islamofobie?
I´m back.
pi_162494934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dan lopen er een boel latent NSB-ers rond hier. Dat is toch geen fijne gedachte als je niet weet bij wie dat het geval is. Misschien wel bij jou! Had jij geen Duitse achternaam?
Hoezo lopen er hier veel NSB'ers rond?
Nee, Midden-Oosterse achternaam.
I´m back.
pi_162494936
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vraag je of mijn veronderstelling juist is. Ik heb het tamelijk veel voorbij zien trekken dat moslims de nieuwe Joden zijn.
Idd, enkele users hier proberen angstvallig om de hete brij heen te draaien. Zij zijn idd van mening, impliciet dan wel expliciet dat de moslims te vergelijken zijn met de Joden in de Holocaust.

Zoals dit "incident" aantoont is eerder van het omgekeerde sprake, de moslims kun je beter vergelijken met de Nazi's.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_162494957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Slachtoffers van nazisme en racisme?
Door de moslim haat, de islamofobie?
Zijn dit jouw argumenten?
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:52:56 #31
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162494984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En hoe pas jij met je genocidale genen binnen dit stuk. Totenkopf-SS?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162494994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo lopen er hier veel NSB'ers rond?
Nee, Midden-Oosterse achternaam.
Op basis van de presumpties dat het NSB-gen bestaat en er een boel NSB'ers waren in Nederland lijkt me dat een logische conclusie, toch?
pi_162495006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zijn dit jouw argumenten?
Dat zijn de argumenten van degenen die zeggen dat de moslims de nieuwe joden zijn.

Maar goed, allemaal off topic, reageer even op OP, als je wilt.
I´m back.
pi_162495017
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef Morendo het volgende:

[..]

En hoe pas jij met je genocidale genen binnen dit stuk. Totenkopf-SS?
Voel je je aangesproken? Dat mag!
pi_162495038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn de argumenten van degenen die zeggen dat de moslims de nieuwe joden zijn.

Maar goed, allemaal off topic, reageer even op OP, als je wilt.
Ik vind het nogal belangrijk of het hier gaat om de nieuwe joden of niet. Tenslotte heb jij dat als TS zijnde zelf geïntroduceerd in de discussie.
pi_162495040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Idd, enkele users hier proberen angstvallig om de hete brij heen te draaien. Zij zijn idd van mening, impliciet dan wel expliciet dat de moslims te vergelijken zijn met de Joden in de Holocaust.

Zoals dit "incident" aantoont is eerder van het omgekeerde sprake, de moslims kun je beter vergelijken met de Nazi's.
Ja, eigenaardige toestand iig. Dus er komen mensen met hoofddoek je winkel in als inspecteur en die gaan kijken waar je producten vandaan komen. Wat doen ze dan vervolgens als een product uit Israël komt? Een jodenster op plakken of wat?
I´m back.
pi_162495049
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind het nogal belangrijk of het hier gaat om de nieuwe joden of niet. Tenslotte heb jij dat als TS zijnde zelf geïntroduceerd in de discussie.
Ik denk dat ze zich wel zien als de nieuwe joden idd.

Maar goed, wat vind je van deze actie? (2de keer)
I´m back.
pi_162495084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, eigenaardige toestand iig. Dus er komen mensen met hoofddoek je winkel in als inspecteur en die gaan kijken waar je producten vandaan komen. Wat doen ze dan vervolgens als een product uit Israël komt? Een jodenster op plakken of wat?
Is dat misschien toch dat NSB-gen dat om de hoek komt kijken? Misstanden in Israël benoemen kan echt zonder de dwangmatige gedachte om mensen en objecten te voorzien van jodensterren.
pi_162495093
En als je dit soort dingen in de supermarkt hebt liggen mag dat dan weer wel?

http://israeli-weapons.com/israeli_weapons_small_arms.html
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_162495104
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich wel zien als de nieuwe joden idd.

Maar goed, wat vind je van deze actie? (2de keer)
Ik vind jouw actie om hier te beginnen over joden niet echt passen. (2rd keer)
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:57:31 #41
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162495111
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Taalconstructies met 'als... zijnde' zijn haram overigens.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162495138
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind jouw actie om hier te beginnen over joden niet echt passen. (2rd keer)
Ik denk dat ze zich zo wel zien.
I´m back.
pi_162495140
Oh, welke producten zijn het precies?
Ik steun graag Israël.
Make my day!
pi_162495154
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Taalconstructies met 'als... zijnde' zijn haram overigens.
Party time. *O* *O* *O* *O* *O*
pi_162495160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich zo wel zien.
De joden zien zich als nieuwe joden?
pi_162495191
Niks beters te doen ofzo, sjezus:')
Zonder wrijving geen glans
pi_162495193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De joden zien zich als nieuwe joden?
Moslims.
I´m back.
pi_162495236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moslims.
joden zien zich als moslims?
pi_162495300
http://batavirus.nl/2016/(...)g-geen-gele-ster-op/

quote:
DocP Inspectieteams: Ze plakken er nét nog geen gele ster op

Weet u wie er ook foute spullen, foute mensen en foute winkels labelden? Gekleed in “speciale uniformjasjes” waardoor ze “een officiële uitstraling” kregen?

Met open mond heb ik kennis genomen van het bestaan van docP inspectieteams. Het doel van deze Inspectieteam ‘campagne‘ is “het inspecteren van winkels op producten waarop staat dat zij uit Israël komen”.

Als een groepje hyena’s werpen de inspectieteams – bestaande uit sharia stormtroopers en wereldwinkel Annies – zich op de schappen om zo steeds een ‘besmet’ product triomfantelijk als wereldbeker omhoog te houden. “Aha! We hebben er weer één!” De score wordt vervolgens bijgehouden op een whiteboard bij de ingang van de winkel en ook de megafooon wordt niet geschuwd om wereldkundig te maken dat er weer “foute spullen” zijn aangetroffen.

De precisie waarmee deze acties worden ingezet – er is een centraal coördinatie-team, een speciaal ontworpen draaiboek, de winkels zijn al van te voren verkend en scouts hebben reeds gemarkeerd waar de verderfelijke producten liggen, er worden tips gegeven om gedoe met politie of bewakingslui te vermijden en er wordt benadrukt dat het belangrijk is om een fotograaf bij je te hebben – tonen dat het docP menens is.

Dit zijn geen grappenmakers, zelfs al geven ze zelf aan dat het “nog leuk ook” is. Deze werkwijze is niet alleen bedacht om de ‘besmette’ producten in een kwaad daglicht te stellen, maar ook om een ieder die een bakje Israëlische hummus of een Israëlische avocado komt kopen, te intimideren.

En dit alles terwijl docP ANBI erkend is en dus dat docP een hoop belastingvoordelen geniet.

I´m back.
pi_162495361
quote:
Wat is toch die fixatie op de gele ster en het nazisme. Komt het voort uit het onderbewuste?

In de aangehaalde afbeelding gaat het om "joodse producten", terwijl het hier gaat om "Israëlische producten die de illegale bezetting mogelijk maken". Groot verschil, maar met oogkleppen op moeilijk te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')