Dan lopen er een boel latent NSB-ers rond hier. Dat is toch geen fijne gedachte als je niet weet bij wie dat het geval is. Misschien wel bij jou! Had jij geen Duitse achternaam?quote:
Slachtoffers van nazisme en racisme?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Maar waarom zouden de moslims de nieuwe joden zijn dan?
Hoezo lopen er hier veel NSB'ers rond?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan lopen er een boel latent NSB-ers rond hier. Dat is toch geen fijne gedachte als je niet weet bij wie dat het geval is. Misschien wel bij jou! Had jij geen Duitse achternaam?
Idd, enkele users hier proberen angstvallig om de hete brij heen te draaien. Zij zijn idd van mening, impliciet dan wel expliciet dat de moslims te vergelijken zijn met de Joden in de Holocaust.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag je of mijn veronderstelling juist is. Ik heb het tamelijk veel voorbij zien trekken dat moslims de nieuwe Joden zijn.
Zijn dit jouw argumenten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slachtoffers van nazisme en racisme?
Door de moslim haat, de islamofobie?
En hoe pas jij met je genocidale genen binnen dit stuk. Totenkopf-SS?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan lopen er een boel latent NSB-ers rond hier. Dat is toch geen fijne gedachte als je niet weet bij wie dat het geval is. Misschien wel bij jou! Had jij geen Duitse achternaam?
Op basis van de presumpties dat het NSB-gen bestaat en er een boel NSB'ers waren in Nederland lijkt me dat een logische conclusie, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo lopen er hier veel NSB'ers rond?
Nee, Midden-Oosterse achternaam.
Dat zijn de argumenten van degenen die zeggen dat de moslims de nieuwe joden zijn.quote:
Voel je je aangesproken? Dat mag!quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
En hoe pas jij met je genocidale genen binnen dit stuk. Totenkopf-SS?
Ik vind het nogal belangrijk of het hier gaat om de nieuwe joden of niet. Tenslotte heb jij dat als TS zijnde zelf geïntroduceerd in de discussie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn de argumenten van degenen die zeggen dat de moslims de nieuwe joden zijn.
Maar goed, allemaal off topic, reageer even op OP, als je wilt.
Ja, eigenaardige toestand iig. Dus er komen mensen met hoofddoek je winkel in als inspecteur en die gaan kijken waar je producten vandaan komen. Wat doen ze dan vervolgens als een product uit Israël komt? Een jodenster op plakken of wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd, enkele users hier proberen angstvallig om de hete brij heen te draaien. Zij zijn idd van mening, impliciet dan wel expliciet dat de moslims te vergelijken zijn met de Joden in de Holocaust.
Zoals dit "incident" aantoont is eerder van het omgekeerde sprake, de moslims kun je beter vergelijken met de Nazi's.
Ik denk dat ze zich wel zien als de nieuwe joden idd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belangrijk of het hier gaat om de nieuwe joden of niet. Tenslotte heb jij dat als TS zijnde zelf geïntroduceerd in de discussie.
Is dat misschien toch dat NSB-gen dat om de hoek komt kijken? Misstanden in Israël benoemen kan echt zonder de dwangmatige gedachte om mensen en objecten te voorzien van jodensterren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, eigenaardige toestand iig. Dus er komen mensen met hoofddoek je winkel in als inspecteur en die gaan kijken waar je producten vandaan komen. Wat doen ze dan vervolgens als een product uit Israël komt? Een jodenster op plakken of wat?
Ik vind jouw actie om hier te beginnen over joden niet echt passen. (2rd keer)quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich wel zien als de nieuwe joden idd.
Maar goed, wat vind je van deze actie? (2de keer)
Taalconstructies met 'als... zijnde' zijn haram overigens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind het nogal belangrijk of het hier gaat om de nieuwe joden of niet. Tenslotte heb jij dat als TS zijnde zelf geïntroduceerd in de discussie.
Ik denk dat ze zich zo wel zien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind jouw actie om hier te beginnen over joden niet echt passen. (2rd keer)
Party time.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Taalconstructies met 'als... zijnde' zijn haram overigens.
quote:DocP Inspectieteams: Ze plakken er nét nog geen gele ster op
Weet u wie er ook foute spullen, foute mensen en foute winkels labelden? Gekleed in “speciale uniformjasjes” waardoor ze “een officiële uitstraling” kregen?
Met open mond heb ik kennis genomen van het bestaan van docP inspectieteams. Het doel van deze Inspectieteam ‘campagne‘ is “het inspecteren van winkels op producten waarop staat dat zij uit Israël komen”.
Als een groepje hyena’s werpen de inspectieteams – bestaande uit sharia stormtroopers en wereldwinkel Annies – zich op de schappen om zo steeds een ‘besmet’ product triomfantelijk als wereldbeker omhoog te houden. “Aha! We hebben er weer één!” De score wordt vervolgens bijgehouden op een whiteboard bij de ingang van de winkel en ook de megafooon wordt niet geschuwd om wereldkundig te maken dat er weer “foute spullen” zijn aangetroffen.
De precisie waarmee deze acties worden ingezet – er is een centraal coördinatie-team, een speciaal ontworpen draaiboek, de winkels zijn al van te voren verkend en scouts hebben reeds gemarkeerd waar de verderfelijke producten liggen, er worden tips gegeven om gedoe met politie of bewakingslui te vermijden en er wordt benadrukt dat het belangrijk is om een fotograaf bij je te hebben – tonen dat het docP menens is.
Dit zijn geen grappenmakers, zelfs al geven ze zelf aan dat het “nog leuk ook” is. Deze werkwijze is niet alleen bedacht om de ‘besmette’ producten in een kwaad daglicht te stellen, maar ook om een ieder die een bakje Israëlische hummus of een Israëlische avocado komt kopen, te intimideren.
En dit alles terwijl docP ANBI erkend is en dus dat docP een hoop belastingvoordelen geniet.
Wat is toch die fixatie op de gele ster en het nazisme. Komt het voort uit het onderbewuste?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
http://batavirus.nl/2016/(...)g-geen-gele-ster-op/
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |