SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door McTwente op 02-06-2016 19:21:52 ]![]()
Zou ik dan ook bij de Afsluitdijk kunnen?32,8 km.
En je mag me wel weghalen bij de wedstrijd van 3 juli. Wordt anders te veel van het goede.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Iemand hier ervaring met de Garmin Forerunner 225? En dan vooral het optisch meten van de hartslag. Werkt dat een beetje?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Iemand ervaring met GPS routes op Garmin horloges?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoe bedoel je? En wat wil je weten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
Iemand ervaring met GPS routes op Garmin horloges?![]()
Ik zou graag een GPS route (gpx file) uploaden op mijn Garmin 405, maar kan bij Garmin Connect geen plek vinden waar ik die kan uploaden naar mn horloge...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En wat wil je weten?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Met de fenix3 doe ik het volgende. koppel mjn fenix3 gewoon aan de computer en sleep de gpx file naar het mapje new files en klaar ben ik. Het mapje new files is waarschijnlijk een verbogen map. Deze moet je dus eerst te voorschijn halen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou graag een GPS route (gpx file) uploaden op mijn Garmin 405, maar kan bij Garmin Connect geen plek vinden waar ik die kan uploaden naar mn horloge...
Gpx file maak ik meestal gewoon aan met afstandmeten.nl.![]()
OK, ik gebruik met de 405 nog die ANT stick... en volgens mij is dus mijn horloge niet direct met mijn computer verbonden...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Met de fenix3 doe ik het volgende. koppel mjn fenix3 gewoon aan de computer en sleep de gpx file naar het mapje new files en klaar ben ik. Het mapje new files is waarschijnlijk een verbogen map. Deze moet je dus eerst te voorschijn halen.
Gpx file maak ik meestal gewoon aan met afstandmeten.nl.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanks, ik zal eens kijken op welke manier ik kan importeren binnen Garmin Expressquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
misschien heb je hier wat aan. http://www.runningronald.(...)je-garmin-forerunner
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Kennissen van me lopen mee bij de Muskathlon in Uganda een benefietmarathon (21, 42 of 63 km)
Ook een leuk hoogteprofieltwitter:4eMusketier twitterde op woensdag 25-05-2016 om 13:57:23Het parcours van de #Muskathlon morgen in Uganda. Tiemen Westerduin: "Dit wordt de zwaarste en mooiste ooit!" https://t.co/1ESUFKWdeK reageer retweet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor het eerst sinds tijden weer eens een echte intervaltraining afgewerkt, en ik vond het niet eens vreselijk![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Garmin doet tegenwoordig erg lastig hiermee. Je moet de route volgens mij in garmin Connect aanmaken om hem erop te kunnen zetten. Een gpx-je van afstandmeten trekken en erin zetten gaat dus niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thanks, ik zal eens kijken op welke manier ik kan importeren binnen Garmin Express(tenzij deze stommigheid al Is opgelost inmiddels).
In gc moet je dan gewoon verzenden naar toestel kiezen. Dan garmin express laten updaten geloof ik en klaar is kees. Soms een paar keer proberen omdat ie niet pakt. Ze hebben bij garmin echt een blik goede softwareontwikkelaars nodig
Horloge verbinden kan met snoertje of met ant stick. Snoertje werkt meestal beter. Ant+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Meer Kinvara, meer beter![]()
Hoe gaat t lopen bij jou tegenwoordig? Met zoveel schoenen moet het lekker gaan, lijk me![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pfffffff, het komt met bakken uit de hemel, maar na vandaag zie ik erg uit naar een lang loopje met de club![]()
Ja doei.![]()
De paarse zijn retired maar heb ik tijdens mijn laatste grote schoonmaak/weggooironde (6 vuilniszakken kleding en schoenenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat t lopen bij jou tegenwoordig? Met zoveel schoenen moet het lekker gaan, lijk me!) geen afstand van kunnen doen, en de 2 paar gele zijn nu mijn main running shoes. Naast nog een paar voor als ik ga "trailen"
Maar rennen gaat steeds een beetje beter. Snelheid komt er weer een beetje in, en heb nu vooral als doel om het weer leuk te gaan vinden. Dus geen wedstrijdjes, maar gewoon rennen en ouwehoeren. Bevalt wel![]()
![]()
Dat is ook het belangrijkste, het weer leuk gaan vindenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De paarse zijn retired maar heb ik tijdens mijn laatste grote schoonmaak/weggooironde (6 vuilniszakken kleding en schoenen) geen afstand van kunnen doen, en de 2 paar gele zijn nu mijn main running shoes. Naast nog een paar voor als ik ga "trailen"
Maar rennen gaat steeds een beetje beter. Snelheid komt er weer een beetje in, en heb nu vooral als doel om het weer leuk te gaan vinden. Dus geen wedstrijdjes, maar gewoon rennen en ouwehoeren. Bevalt wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En als je gewoon de gpx file in de map new files op je garmin zet? Deze map is wel eerst verborgen op je garmin. Dus gewoon even de verborgen mappen toonbaar maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Garmin doet tegenwoordig erg lastig hiermee. Je moet de route volgens mij in garmin Connect aanmaken om hem erop te kunnen zetten. Een gpx-je van afstandmeten trekken en erin zetten gaat dus niet meer(tenzij deze stommigheid al Is opgelost inmiddels).
In gc moet je dan gewoon verzenden naar toestel kiezen. Dan garmin express laten updaten geloof ik en klaar is kees. Soms een paar keer proberen omdat ie niet pakt. Ze hebben bij garmin echt een blik goede softwareontwikkelaars nodig
Horloge verbinden kan met snoertje of met ant stick. Snoertje werkt meestal beter. Ant+
Ik weet alleen niet of de 405 gpx files ondersteund.![]()
Ja, zekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkste, het weer leuk gaan vindenMaar weer wat sneller worden - tijdens baantrainingen dan vooral - helpt daar wel heel erg bij.
Dankjewel. Er mist stiekem nog een paar grijze 4's, maar die liggen nog in de auto.quote:![]()
Woensdag intervaldag, bij mij ook straks. Ik zag dat je stukjes snel en stukjes supersnel liep. Pittig! Ik pak straks wel wat meer rust tijdens de pauze stukjes.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Guard het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens een echte intervaltraining afgewerkt, en ik vond het niet eens vreselijk![]()
![]()
Irritant... ik heb ook al zitten kijken... maar kan inderdaad in Garmin Express geen optie vinden om iets te versturen en zie in connect ook geen import optiequote:Op woensdag 25 mei 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Garmin doet tegenwoordig erg lastig hiermee. Je moet de route volgens mij in garmin Connect aanmaken om hem erop te kunnen zetten. Een gpx-je van afstandmeten trekken en erin zetten gaat dus niet meer(tenzij deze stommigheid al Is opgelost inmiddels).
Die wel maar de nieuwere klokjes en de recente software nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En als je gewoon de gpx file in de map new files op je garmin zet? Deze map is wel eerst verborgen op je garmin. Dus gewoon even de verborgen mappen toonbaar maken.
Ik weet alleen niet of de 405 gpx files ondersteund.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik upload gewoon gpx files naar de fenix 3.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die wel maar de nieuwere klokjes en de recente software niet![]()
Ik heb vanavond voor het eerst van m'n leven een Coopertest gelopen. Gezien mijn huidige lichamelijke staat moet ik denk ik maar tevreden zijn met de 2896 meter...F means you're fucked![]()
Je huidige lichamelijk staat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst van m'n leven een Coopertest gelopen. Gezien mijn huidige lichamelijke staat moet ik denk ik maar tevreden zijn met de 2896 meter...
Dat klinkt alsof je op het punt staat om doormidden te breken oid.....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog last van Schotland? Of andere probleempjes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst van m'n leven een Coopertest gelopen. Gezien mijn huidige lichamelijke staat moet ik denk ik maar tevreden zijn met de 2896 meter...
Maar toch een mooie afstand, kom je al bijna op 15 per uur toch? 4'09/km ofzo?![]()
![]()
4:08 om precies te zijn. Merk dat mijn hamstrings nog wel problemen geven.
En om eerlijk te zijn, de laatste keer dat ik dergelijk kort snel werk heb gedaan was...ehhh...2012 ofzo, een verdwaalde 5k
F means you're fucked![]()
Heeft iemand de Utrechtse Heuvelrug Trail als logje in Garmin Connect staan? Zo ja, zou je daar dan een segment van kunnen maken, volgens mij kan ik die dan als koers opslaan op mn Garmin
Gisteravond weer een nieuwe ervaring: wedstrijdje met de rem erop...
De voor mij inmiddels jaarlijkse Stationloop over 10EM gelopen met de opdracht om niet te hoog in hartslag te komen had ik voor mezelf dan maar op 1:20 gegokt, zo'n 4:50 per kilometer.
Na de eerste kilometer kon ik mijn tempo redelijk makkelijk vasthouden, maar het niet meelopen met de andere lopers die me inhaalden koste met name mentaal wat moeite. Al met al wel lekker gelopen, de omstandigheden waren perfect (niet te warm, weinig wind, de onverharde delen waren goed begaanbaar). Uiteindelijk op 1:17:51 geëindigd, hartslag grotendeels onder de 160 kunnen houden. Missie geslaagd dus, maar toch een iets minder bevredigend gevoel na afloop dan wanneer je echt tot het gaatje bent gegaan.
Maar geen centje pijn en eigenlijk een hele mooie tijd, dus niet miepen!
Volgende week is mijn afspraak, dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Sowieso voor mijn volgende loopje, de Halve van Zwolle op 11 juni, hopen dat ik dan iets meer gas mag geven.![]()
Mooi dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef indepoeier het volgende:
De voor mij inmiddels jaarlijkse Stationloop over 10EM gelopen met de opdracht om niet te hoog in hartslag te komen had ik voor mezelf dan maar op 1:20 gegokt, zo'n 4:50 per kilometer.
Na de eerste kilometer kon ik mijn tempo redelijk makkelijk vasthouden, maar het niet meelopen met de andere lopers die me inhaalden koste met name mentaal wat moeite. Al met al wel lekker gelopen, de omstandigheden waren perfect (niet te warm, weinig wind, de onverharde delen waren goed begaanbaar). Uiteindelijk op 1:17:51 geëindigd, hartslag grotendeels onder de 160 kunnen houden. Missie geslaagd dus, maar toch een iets minder bevredigend gevoel na afloop dan wanneer je echt tot het gaatje bent gegaan.
Volgende week is mijn afspraak, dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Sowieso voor mijn volgende loopje, de Halve van Zwolle op 11 juni, hopen dat ik dan iets meer gas mag geven.
Maar loop je dan niet de hele tijd krampachtig op je hartslagmeter te kijken? Lijkt me erg lastig inderdaad...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Je kunt je horloge toch laten piepen als ie onder of boven bepaalde hartslagen komt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden.
Maar loop je dan niet de hele tijd krampachtig op je hartslagmeter te kijken? Lijkt me erg lastig inderdaad...F means you're fucked![]()
Ik begin zelf ook al te piepen als ik boven bepaalde hartslagen kom.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
je begint nu wel een beetje ongeloofwaardig te worden. Vanaf welke startplaats?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:47 schreef MaleDuck het volgende:
Heeft iemand de Utrechtse Heuvelrug Trail als logje in Garmin Connect staan? Zo ja, zou je daar dan een segment van kunnen maken, volgens mij kan ik die dan als koers opslaan op mn Garmin![]()
Boven de 40?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik begin zelf ook al te piepen als ik boven bepaalde hartslagen kom.F means you're fucked![]()
Neuh, rond de 200 ongeveer.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben ook totaal ongeloofwaardig...quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
je begint nu wel een beetje ongeloofwaardig te worden. Vanaf welke startplaats?
Vanaf Driebergen-Zeist
Hmm, ja, dat kan inderdaad wel. Maar dan moet ik weer opzoeken hoe dat werkt, en ik wist vooraf nog niet helemaal zeker welke grens ik voor mezelf zou trekken qua max. Als ik 150 als te hoog had ervaren was ik daaronder gaan zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt je horloge toch laten piepen als ie onder of boven bepaalde hartslagen komt?
En echt heel krampachtig kijken valt wel mee hoor. Zo af en toe even een snelle blik als ik het gevoel had dat het te hard ging.![]()
Maleduck die een onverharde route over ongeveer 31,5 km in zijn klokje wil zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ook totaal ongeloofwaardig...
Vanaf Driebergen-Zeist![]()
Hier is de log en als het goed is heb ik er net ook een segment van gemaakt.
https://connect.garmin.com/modern/activity/676847447![]()
Bedankt! Alleen een beetje gek doen, doe ik wel vaker...quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Maleduck die een onverharde route over ongeveer 31,5 km in zijn klokje wil zetten.![]()
Hier is de log en als het goed is heb ik er net ook een segment van gemaakt.
https://connect.garmin.com/modern/activity/676847447
Ik wil die route gaan lopen met een groep mannen en om de weg niet kwijt te raken is het handig om zo de route kunnen volgen
Tenzij je een andere suggestie hebt om die route te lopen
ik zag hem al voorbij komen op Strava, vond het een bescheiden tempo voor je normale doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:49 schreef indepoeier het volgende:
Volgende week is mijn afspraak, dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Sowieso voor mijn volgende loopje, de Halve van Zwolle op 11 juni, hopen dat ik dan iets meer gas mag geven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met gpx kun je ook nog de weg kwijt rakenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bedankt! Alleen een beetje gek doen, doe ik wel vaker...
Ik wil die route gaan lopen met een groep mannen en om de weg niet kwijt te raken is het handig om zo de route kunnen volgen
Tenzij je een andere suggestie hebt om die route te lopen![]()
Maar om nu met paar a4-tjes met uitgeprinte routebeschrijving te gaan lopen is ook weer zo wat..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hallo allemaal, ik kom hier weer eens kijken![]()
Het afgelopen jaar is voor mij nogal kwakkelend verlopen. Eerst een paar maanden uit running door een gescheurde enkelband, vervolgens weer opgebouwd naar de Asselronde bij de Midwintermarathon. Daarna een sterfgeval in de familie waardoor ik weer een maand niet liep, een kaakontsteking, en ineens had ik niet echt meer de motivatie...
Maar nu ben ik dan toch weer aan het lopen en is ook het plezier weer aan het terugkomen. En aangezien dit forum me de afgelopen 5 jaar vaak gemotiveerd heeft...
In september wil ik in ieder geval weer de Halve van Hoogland lopen (tenslotte mijn thuiswedstrijd) en als het plezier dan weer helemaal terug is... wie weet weer Rotterdam in april.
[ Bericht 0% gewijzigd door GlenHighland op 26-05-2016 16:18:18 ]![]()
Welkom terug!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even een beetje teruggelezen: Ik zie mooie tijden, grootse prestaties, diverse trail-avonturiers en helaas ook wat blessures.
Er is nog niets veranderd dus![]()
![]()
Welkom terug!quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:32 schreef GlenHighland het volgende:
Even een beetje teruggelezen: Ik zie mooie tijden, grootse prestaties, diverse trail-avonturiers en helaas ook wat blessures.
Er is nog niets veranderd dus
Ja doei.![]()
Hardlopen? Oh ja, dat deed ik vroeger ook nog wel eens...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb gisteren voor het eerst samen met iemand gelopen, iemand die flink langzamer was dan ik en ik vond het eigenlijk wel fijn. Gewoon op mijn gemakkie gelopen in plaats van altijd maar sneller en beter te willen.We liepen dus ook maar 4km met een gemiddelde van 6.12min/km. Ik doe nog even een paar dagen rustig aan na mijn avontuur in Leiden van afgelopen zondag. Daar had ik toch wel een beetje spierpijn aan overgehouden namelijk.
![]()
![]()
Lekker op de baan getraind weer
Zondag onze beider eerste Vestingloop
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb de OP aangepast, uit mijn hoofd:
- mensen toegevoegd voor de Afsluitdijkloop en marathon Eindhoven
- mensen verwijderd bij de Veluwezoomtrail en een loop-zwemwedstrijd
Ik hoop dat ik nu alles verwerkt heb, zo niet: geef even een gil.
Ik zit vanaf 8 uur al op mijn werk en nu nog steeds, dus ik sluit niet uit dat ik ergens iets vergeten ben![]()
![]()
Wat is er misgegaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:10 schreef flipsen het volgende:
Hardlopen? Oh ja, dat deed ik vroeger ook nog wel eens...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kliekjesvorming in [LIF]quote:![]()
Knie protesteerde een hele tijd, dus maar even pauze. En die pauze bevalt eigenlijk wel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nou, ik heb de avondvierdaagse er op zitten. (Heeft niets met hardlopen te maken). Dat gebeuren is tegenwoordig volledig gesponsord door jamin en de tandartsen...![]()
Voor ik op vakantie ga wil ik ook weer nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Meer Kinvara, meer beterIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: