Lief hoorquote:
Ja?! Niiiiiicequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nummer gehosseld van die tinderboy![]()
?quote:
wtf hoezo nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet liev
doe normaal tegen sofquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet liev
quote:
grapje toch, iedereen weet dat ik sof een skatje vindtquote:
ik vond haar in het begin beetje raar en niet zo aardigquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
grapje toch, iedereen weet dat ik sof een skatje vindt
chips savonds hahaquote:
awwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin beetje raar en niet zo aardig
daarom trollen dit dat
maar nu heb ik de echte sof leren kennen en is het een genot
maakt ook niet uitquote:
Okequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
het is een beetje gekomen sinds je naaktfoto in kpd
jc heeft mij ook verteld dat hij elke avond over je foto heen spuit
dat beeld weet ik niet meer uit mijn hoofd te krijgen en neem ik je erg kwalijk
Ik wist niet dat je zulke intieme dingen met elkaar deelde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
het is een beetje gekomen sinds je naaktfoto in kpd
jc heeft mij ook verteld dat hij elke avond over je foto heen spuit
dat beeld weet ik niet meer uit mijn hoofd te krijgen en neem ik je erg kwalijk
welke foto gebruik jijquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zulke intieme dingen met elkaar deelde.
Lijkt me wel een raar gespreksonderwerp, eigenlijk. Welke foto je gebruikt.
Is me nog nooit gevraagd denk ik.
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
hij gaat ook altijd zijn nagels lakken en dan op zijn linkerhand zitten
dan gaat hij met links rukken omdat hij dan denkt dat het crack haar hand is
hier een betere bandquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.
Als wij een wat betere band hebben, deel ik informatie over miijn foto's wel.
zie dmquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel het alleen met mijn faceboekvriendjes.
Dan moet je juist chicks hosselen joh, rijk alleen, seks in het bed van je ouders enzoquote:
mijn vader is toch thuisquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je juist chicks hosselen joh, rijk alleen, seks in het bed van je ouders enzo
Dat zou ik echt nooit van mijn leven doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
seks in het bed van je ouders enzo
Fake it until you make it, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
mijn vader is toch thuis
jij hosselt helemaal niet dus wat kom je stoer praten
Mijn broertje heeft het een keer gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit van mijn leven doen
ik dacht het is djek. Maar het is jak. Vind ik een gekke naamquote:
ach jij hebt een kakkernaamquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht het is djek. Maar het is jak. Vind ik een gekke naam
Zomaar, of met reden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fake it until you make it, toch?
[..]
Mijn broertje heeft het een keer gedaan_!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef Nouri het volgende:
en je bent dik
zo hebben we allemaal onze beperkingen
Omdat hij een eenpersoonsbed heeft een mijn ouders een tweepersoonsbed, dat was hetquote:
irl ben ik rippedquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef Nouri het volgende:
en je bent dik
zo hebben we allemaal onze beperkingen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
Foto's?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.
Als wij een wat betere band hebben, deel ik informatie over miijn foto's wel.
godverquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
dit had ik niet moeten delen héquote:
ik schrok enorm dat je dit verhaal toen aan mij verteldequote:
CCV ook lijkt mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
Nja, die helpen meer dat criminaliteit de mensen niet raakt toch. Het gaat er meer om dat het gedrag gewoon minder wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedragquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit isquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
ggz danquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedrag
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit is![]()
Ik zou het eerder zoeken bij beveiligingsbedrijven oid. Maar wellicht mis ik de context van de vraag een beetje...
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelen
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaanquote:
Politie zorgt meer voor vergelding tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.
Ik ben overigens wel bekend met HaltWas vroeger niet altijd even lief.
hoezo geen ggz en wel leger des heils?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaan
Wat doet ggz met criminaliteit?quote:
En preventie mag ik hopen toch. Dat is toch het hele idee achter de straffen? Ik zie Halt ook als vergelding in de eerste instantie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Politie zorgt meer voor vergelding toch
Nouja criminelen zijn vaak niet helemaal lekker in hun rikketik natuurlijk... door zo iemand te behandelen voorkom je crimineel gedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleemquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Hm ja, maar reclassering werkt ook samen met verslavingszorg en ggz. Dus zij doen dat niet direct laat maar zeggen, maar via de reclasseringquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleem
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgersquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Politie sowieso, die doen ook aan preventie.
Ik kan ook niet zo snel iets vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgers
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
de gemeenten en de overheid ook eigenlijk
en particuliere organisaties (bv. organisaties die veiligheidscamera's regelen zeg maar)
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.
Al zorgen die camera's er op zich ook wel voor dat het minder snel gebeurd.
Ja die kan ik er wel bij doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?
de overheid regelt de rechtspraak en je hebt ook van die kleine zaken waarvan je zegt van 'ik doe het nooit meer, het spijt me ontzettend' tegen de rechter na een preekquote:
ja kloptquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de overheid regelt de rechtspraak en je hebt ook van die kleine zaken waarvan je zegt van 'ik doe het nooit meer, het spijt me ontzettend' tegen de rechter na een preek
soort van preventief
ik voel me echt vies slim nuquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
oke top dan heb ik er wel genoeg
ben je ook tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik voel me echt vies slim nu
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe twee huisgenoten zijn wel gezellig, alleen maar ruzie maken.
10. 9 kamers. Ze mogen er eigenlijk niet met zijn tweeen wonen, maar we gaan niet snitchen en geven het een kans. Maar nu hebben we ditquote:
Ja als het echt aanhoudt dus wel snitchenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10. 9 kamers. Ze mogen er eigenlijk niet met zijn tweeen wonen, maar we gaan niet snitchen en geven het een kans. Maar nu hebben we dit
Ja top, heel close allemaal, super leuk om te wonenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als het echt aanhoudt dus wel snitchen
Verder wel leuk huis?
Nice nicequote:Op woensdag 25 mei 2016 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja top, heel close allemaal, super leuk om te wonen
Gaat best goed. Ik wordt nog steeds geconfronteerd met mijn problemen, maar kan er nu wat mee doen en het zijn er steeds minder. En dat voelt dan wel weer heel goedquote:
En dat is ook meteen het belangrijkste toch?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat best goed. Ik wordt nog steeds geconfronteerd met mijn problemen, maar kan er nu wat mee doen en het zijn er steeds minder. En dat voelt dan wel weer heel goed!
Hier goed hoor. School gaat wel echt goed, en is alweer bijna afgelopen hihihi dus ja daar hou ik mij voornamelijk mee bezig; school en werkquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En met u dan Crack? Wat voer jij eigenlijk uit nu?
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatiequote:
Met iemand die op jou leek, maar jou niet was omdat hij een penis hadquote:
met wie ging je dan vreemdquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatie
Dat je een beetje onbewust er mee bezig bent, hoor ik wel vaker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatie
Gelukkig wel.quote:
Dus ik lijk op een man behalve dat ik geen penis hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met iemand die op jou leek, maar jou niet was omdat hij een penis had
Gewoon random jongens. Ze waren ook echt belachelijk knap.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met wie ging je dan vreemd
Ik droom eigenlijk nooit over chicks. Vaak over werk
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus ik lijk op een man behalve dat ik geen penis heb, oke bedankt
Oh wacht, jij zeg me zonder make up he, ja misschien dan wel HIAHOAHOAAOHAO
hahahahaha, oh blonde mij is wel beterquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar eerst met jou bezig zag, maar vervolgens ging je broek uit en was er een grote piemel
Was wel de blonde jou.
Apeldoorn?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
ik heb trouwens een stage en ik ben suuuuuuper blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef supersof het volgende:
ik heb trouwens een stage en ik ben suuuuuuper blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was rare droom, omdat ze wist dat ik aan het kijken was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha, oh blonde mij is wel beter
Leuke droom welkwam ze klaar?
hahaahahhaahquote:
wow waarom droom je over grote piemelsquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik haar eerst met jou bezig zag, maar vervolgens ging je broek uit en was er een grote piemel
Was wel de blonde jou.
Oh, ahahahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Was rare droom, omdat ze wist dat ik aan het kijken was.
Ze pijpte jou, maar je kwam niet klaar.
Superrr nice Sofjequote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow waarom droom je over grote piemels
Je had via internet gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een grote piemel gekocht, schrok ervan hoe groot die is hahahaaha
jaquote:
Ik zag die dingen vanmiddag in de vitrine bij de kijkshopquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een grote piemel gekocht, schrok ervan hoe groot die is hahahaaha
Piemels?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag die dingen vanmiddag in de vitrine bij de kijkshop
daar had ik niet op gerekend
Hoe is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Toen ik paar maanden niet had gefapt had ik opeens natte droom :s
Ja, in de winkel is wel vies duur.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Ben volgens mij echt 1x in sekswinkel (Christine le duc oid) en dat was echt niks. En duur, dus online
dat onthou je gewoon. Maar ik onthou eigenlijk altijd wel mijn dromenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Piemels?![]()
[..]
Hoe is dat?![]()
Hoe word je dan wakker? En heb je dan meteen door dat je natte droom had? Onthou je dat, of is t gewoon nattig?
Heb je er eentje nodig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
blijkbaar tegenwoordig overal verkrijgbaar
Vast niet, want je droomt echt mega veel in je slaap. En je kunt sowieso niet zeggen dat je alles onthoudt, want als je het vergeten bent weet je dat dus niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat onthou je gewoon. Maar ik onthou eigenlijk altijd wel mijn dromen
wtf? Dat vind ik ook wel beetje gek. Kijkshop ging toch weg dacht ik trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
blijkbaar tegenwoordig overal verkrijgbaar
Waarom word ik dan altijd wakker en weet ik nog waar ik over heb gedroomd. Ik onthou er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast niet, want je droomt echt mega veel in je slaap. En je kunt sowieso niet zeggen dat je alles onthoudt, want als je het vergeten bent weet je dat dus niet meer
Ja, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom word ik dan altijd wakker en weet ik nog waar ik over heb gedroomd. Ik onthou er altijd wel eentje.
Ja dat weet ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet.
Ik weet dat mensen meerdere dromen hebben per nacht, en dat een droom gemiddeld niet langer duurt dan 'n minuut (en een minuut is nog lang)
Dus hoe het werkt snap ik ook nietquote:
Nee hoorquote:
Ja ik vond het ook een beetje raar als je daar met kleine kinderen zou lopen ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf? Dat vind ik ook wel beetje gek. Kijkshop ging toch weg dacht ik trouwens
Ja echt raarquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus hoe het werkt snap ik ook niet
Maar is ook gek toch, dat het eigenlijk maar kei kort is
Ja, als je daar nog niks seksistisch in ziet dan loop je daar en dan is het van 'MAMA, waarom staat daar een piemel voor het raam?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja ik vond het ook een beetje raar als je daar met kleine kinderen zou lopen ofzo
Naja goed
Ahwwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt raar![]()
Als kind had ik een droom dat ik door een bloemenveld werd achtervolgd door monsters en toen kwam ik een klaproos tegen. En toen ik die plukte, klapte de roos kei hard dicht en werd ik wakker. Dat was zooo raar
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je daar nog niks seksistisch in ziet dan loop je daar en dan is het van 'MAMA, waarom staat daar een piemel voor het raam?![]()
' wtf
'ja vinden ze mooi'
[..]
Ahwww
Is wel apart.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebben
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het was niet in de etalage hoor, maar in een van de vele vitrines die ze binnen hebben
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iigquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel apart.
Hier zit de Christine le Duc naast de snackbar en de ijswinkel. Dus alle kindjes die en patatje of een ijsje gaan halen met hun ouders zien dat.
Wel rare keuze van locatie.
ja he... tenzij het er van buiten allemaal een beetje fatsoenlijk uit ziet want daar ga je toch niet met je kind naar binnenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel apart.
Hier zit de Christine le Duc naast de snackbar en de ijswinkel. Dus alle kindjes die en patatje of een ijsje gaan halen met hun ouders zien dat.
Wel rare keuze van locatie.
straks voel je niks meer bij nieuwe boys na dat nieuwe apparaat van je :squote:Op woensdag 25 mei 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.
[..]
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iig
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks voel je niks meer bij nieuwe boys na dat nieuwe apparaat van je :s
Je ziet niet superveel, maar wel genoeg dingen die niet gepast zijn voor een kind.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, ja dat wordt wel íéts normaler maar alsnog wel ja.
[..]
Christine le ducs zijn toch afgeschermd, ramen enzo? Hier wel iig
Is ze verkaasdquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hollandforyou weer leeggekocht voor mama.
Die winkel heeft een goede klant in Polen zitten.
Ze houdt van Conimex spullen en drop.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij gemeente en omg what a nice feeeelinggggg
wow dan mocht je nog helemaal niet rijden toen je aanrijding hadquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
lekker hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hollandforyou weer leeggekocht voor mama.
Die winkel heeft een goede klant in Polen zitten.
chinezen exporteren wel massaal nederlands melkpoeder spulquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze houdt van Conimex spullen en drop.
En ze is er heilig van overtuigd dat babyspullen uit Nederland het beste is ter wereld.
vooral die bambix, olvarit, liga, roosvicee/diksapquote:
gewoon nakkie nemenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik koffie moet gaan leren drinken.
Ik ben in de middag vaak zo ontzettend moe.
Ja echt wel, niet meer zo afhankelijk van ov nuquote:
Dankjequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow dan mocht je nog helemaal niet rijden toen je aanrijding had
Straks wil ik geen eckte penissen meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks voel je niks meer bij nieuwe boys na dat nieuwe apparaat van je :s
Sow.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaat de tijd snel, voelt alsof het 1 uur is ofzo
rusnak heeft dat ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-een-sleeve.dhtml
wat leuk
Lijkt me echt hard.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rusnak heeft dat ook
maar dan een echte
haha nicequote:Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vooral die bambix, olvarit, liga, roosvicee/diksap
en conimex dingen en drop
Vooral dat 1e is erg duur en nutteloos.quote:
Dan een lief vriendinnetje nemenquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks wil ik geen eckte penissen meer
Goed ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan een lief vriendinnetje nemen
Spannend.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Vandaag wel dansles gehad 2 uur lang
Bijna alles klaar jonguh.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend.
Hoe gaat het met voorbereidingen?
Dat moeten we dus nu gaan kiezen, 3 maanden van te vorenquote:
Waar kun je uit kiezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moeten we dus nu gaan kiezen, 3 maanden van te voren
Ik moest namelijk echt op LAAG niveau starten.
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oke dan jonguh. Alleen je dansskils dan nog jatog
ja wat je zelf wil he.quote:
Wanneer is de dag nou ook al weer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Vanochtend ook kappertje al geboekt voor op trouwdag sochtends HEEL vroeg.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral dat 1e is erg duur en nutteloos.
Maar als je haar zegt dat je dat in Polen ook kan kopen van ander merk.
"Not as good as in holland"
en dan is de discussie af.
Ja ik vind het wel grappigquote:
Er moeten er minstens 2 uitgeperst wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nouja, moet, het zou wel leuk zijn alleen
lolquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er moeten er minstens 2 uitgeperst worden
Ik had vanmiddag een broodje zalmquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
niks
ik heb vanmiddag een broodje kroket gegeten, het was LEKKER
ik eet alleen en ga brood etenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ook lekker
ik ga zometeen nasi maken
oh wel beetje saai alleenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat hoezo
lekker toch brood
al week niet gegeten
Ik eet ZELDEN brood.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
oh wel beetje saai alleen
ben niet in polengodquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
kennen ze in polengod geen brood?
Ik eet bijna nooit broodquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je zegt toch dat je een week geen brood hebt gegeten en je was toch in polengod
kaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
wat ga je zo op je brood doen
Ik eet alleen oude kaas 48+quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lekker zeg
ik heb vanmiddag ook een blok kaas gekocht, een 30+ jong belegenHEERLIJK
misschien is er ook norwayforyouquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb een blok kaas uit noorwegen in de koelkast staan, ik moet daar echt heel zorgvuldig mee omgaan want ik heb maar immers één blok en daar moet ik het mee doen
Ja en sof ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ook, want dan kan ik meegenieten
misschien opgelichtquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lol, ik kreeg maandag post uit de VS toegestuurd en vanmorgen stond het al voor de deur
jij bent mijn lawyerquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zou topic in wgr openen
of bnw
Ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, jij ben toch expert in goedkope vliegreisjes?
Mwah, beetje. Sup?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, jij ben toch expert in goedkope vliegreisjes?
zo duur was t nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben zo iemand die ze business class upgrade aansmeren op een regionale vlucht
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik laat me daarna alleen oplichten door maatschappijen
Waar moet je heen.
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.quote:
jij hebt mijn laatste belachelijke aankoop niet gerelativeerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga voortaan elke belachelijke aankoop aan etsu appen.
Dan kan ie het voor mij relativeren.
Dat was KUNSTquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
jij hebt mijn laatste belachelijke aankoop niet gerelativeerd
Www.skyscanner.nlquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.
Hoe langquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.
Ik ook. Vanaf Belfast niet heel ver.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik wil zo graag naar Reyjavik
zo mooi
weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf Belfast niet heel ver.
Is t daar zomernacht?
Valt tegen in hoogseizoenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Www.skyscanner.nl
Eindhoven <> Dublin kan je wel 25-30 retour vinden.
Dat is niet veel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Www.skyscanner.nl
Eindhoven <> Dublin kan je wel 25-30 retour vinden.
Dat moet wel lukken. Eitje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Dank je. Zit nu even te kijken. Retour voor 116 is al aardig.
Dat is beetje laat, denk ik. Maar goed gespot.quote:
In de zomer wel vaak treinacties, althans een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is beetje laat, denk ik. Maar goed gespot.
Heb ergens begin augustus nu voor 68 gevonden. Is ook al lekker.
Al is trein vanaf hier naar Eindhoven wsl duurder.
Foto's en posters van Oscar de hondquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ik heb alleen HOOGWAARDIGE kunst in huis
En anders via NS spoordeelwinkel vaak ook wel voor max 18-20 euro dagretour mogelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de zomer wel vaak treinacties, althans een aantal jaar terug.
OscarGodquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foto's en posters van Oscar de hond
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foto's en posters van Oscar de hond
Noice m8.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
4-9 augustus voor 69 vanaf amsterdam, kaneel
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.quote:
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.
Morgen maar even kijken of er slaapplekken te vinden zijn.
Nee helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je voor ons nog een recente pic van Oscar de hond kunnen bemachtigen, Johannes?
Ik hoopte even dat Pax dit zei.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.
Will cook nasi for sleeping arrangements.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen geven Kaneel vast geld toe om bij hen thuis te komen slapen. Zeker als hij dan ook nog eens kookt.
Echt genotquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maakt het minder aardig dan?
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En het is nog niet eens begonnen
Waarom kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsen
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet zelf?
:squote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.
Ga jij bovenop of doen we het rustig aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom JR laten we op Deezers date creepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |