Noice m8.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
4-9 augustus voor 69 vanaf amsterdam, kaneel
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.quote:
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.
Morgen maar even kijken of er slaapplekken te vinden zijn.
Nee helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je voor ons nog een recente pic van Oscar de hond kunnen bemachtigen, Johannes?
Ik hoopte even dat Pax dit zei.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.
Will cook nasi for sleeping arrangements.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen geven Kaneel vast geld toe om bij hen thuis te komen slapen. Zeker als hij dan ook nog eens kookt.
Echt genotquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maakt het minder aardig dan?
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En het is nog niet eens begonnen
Waarom kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsen
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet zelf?
:squote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |