Lief hoorquote:
Ja?! Niiiiiicequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nummer gehosseld van die tinderboy![]()
?quote:
wtf hoezo nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet liev
doe normaal tegen sofquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet liev
quote:
grapje toch, iedereen weet dat ik sof een skatje vindtquote:
ik vond haar in het begin beetje raar en niet zo aardigquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
grapje toch, iedereen weet dat ik sof een skatje vindt
chips savonds hahaquote:
awwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin beetje raar en niet zo aardig
daarom trollen dit dat
maar nu heb ik de echte sof leren kennen en is het een genot
maakt ook niet uitquote:
Okequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
het is een beetje gekomen sinds je naaktfoto in kpd
jc heeft mij ook verteld dat hij elke avond over je foto heen spuit
dat beeld weet ik niet meer uit mijn hoofd te krijgen en neem ik je erg kwalijk
Ik wist niet dat je zulke intieme dingen met elkaar deelde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef Nouri het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
het is een beetje gekomen sinds je naaktfoto in kpd
jc heeft mij ook verteld dat hij elke avond over je foto heen spuit
dat beeld weet ik niet meer uit mijn hoofd te krijgen en neem ik je erg kwalijk
welke foto gebruik jijquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zulke intieme dingen met elkaar deelde.
Lijkt me wel een raar gespreksonderwerp, eigenlijk. Welke foto je gebruikt.
Is me nog nooit gevraagd denk ik.
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
hij gaat ook altijd zijn nagels lakken en dan op zijn linkerhand zitten
dan gaat hij met links rukken omdat hij dan denkt dat het crack haar hand is
hier een betere bandquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.
Als wij een wat betere band hebben, deel ik informatie over miijn foto's wel.
zie dmquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel het alleen met mijn faceboekvriendjes.
Dan moet je juist chicks hosselen joh, rijk alleen, seks in het bed van je ouders enzoquote:
mijn vader is toch thuisquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je juist chicks hosselen joh, rijk alleen, seks in het bed van je ouders enzo
Dat zou ik echt nooit van mijn leven doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
seks in het bed van je ouders enzo
Fake it until you make it, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
mijn vader is toch thuis
jij hosselt helemaal niet dus wat kom je stoer praten
Mijn broertje heeft het een keer gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit van mijn leven doen
ik dacht het is djek. Maar het is jak. Vind ik een gekke naamquote:
ach jij hebt een kakkernaamquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht het is djek. Maar het is jak. Vind ik een gekke naam
Zomaar, of met reden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fake it until you make it, toch?
[..]
Mijn broertje heeft het een keer gedaan_!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef Nouri het volgende:
en je bent dik
zo hebben we allemaal onze beperkingen
Omdat hij een eenpersoonsbed heeft een mijn ouders een tweepersoonsbed, dat was hetquote:
irl ben ik rippedquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef Nouri het volgende:
en je bent dik
zo hebben we allemaal onze beperkingen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
Foto's?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Dat had ik niet achter JC gezocht.
Als wij een wat betere band hebben, deel ik informatie over miijn foto's wel.
godverquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke foto gebruik jij
en ja jc is een viespeuk
dit had ik niet moeten delen héquote:
ik schrok enorm dat je dit verhaal toen aan mij verteldequote:
CCV ook lijkt mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
Nja, die helpen meer dat criminaliteit de mensen niet raakt toch. Het gaat er meer om dat het gedrag gewoon minder wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedragquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit isquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
ggz danquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedrag
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit is![]()
Ik zou het eerder zoeken bij beveiligingsbedrijven oid. Maar wellicht mis ik de context van de vraag een beetje...
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelen
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaanquote:
Politie zorgt meer voor vergelding tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.
Ik ben overigens wel bekend met HaltWas vroeger niet altijd even lief.
hoezo geen ggz en wel leger des heils?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaan
Wat doet ggz met criminaliteit?quote:
En preventie mag ik hopen toch. Dat is toch het hele idee achter de straffen? Ik zie Halt ook als vergelding in de eerste instantie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Politie zorgt meer voor vergelding toch
Nouja criminelen zijn vaak niet helemaal lekker in hun rikketik natuurlijk... door zo iemand te behandelen voorkom je crimineel gedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleemquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Hm ja, maar reclassering werkt ook samen met verslavingszorg en ggz. Dus zij doen dat niet direct laat maar zeggen, maar via de reclasseringquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleem
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgersquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Politie sowieso, die doen ook aan preventie.
Ik kan ook niet zo snel iets vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgers
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
de gemeenten en de overheid ook eigenlijk
en particuliere organisaties (bv. organisaties die veiligheidscamera's regelen zeg maar)
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.
Al zorgen die camera's er op zich ook wel voor dat het minder snel gebeurd.
Ja die kan ik er wel bij doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?
de overheid regelt de rechtspraak en je hebt ook van die kleine zaken waarvan je zegt van 'ik doe het nooit meer, het spijt me ontzettend' tegen de rechter na een preekquote:
ja kloptquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de overheid regelt de rechtspraak en je hebt ook van die kleine zaken waarvan je zegt van 'ik doe het nooit meer, het spijt me ontzettend' tegen de rechter na een preek
soort van preventief
ik voel me echt vies slim nuquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
oke top dan heb ik er wel genoeg
ben je ook tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik voel me echt vies slim nu
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe twee huisgenoten zijn wel gezellig, alleen maar ruzie maken.
10. 9 kamers. Ze mogen er eigenlijk niet met zijn tweeen wonen, maar we gaan niet snitchen en geven het een kans. Maar nu hebben we ditquote:
Ja als het echt aanhoudt dus wel snitchenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10. 9 kamers. Ze mogen er eigenlijk niet met zijn tweeen wonen, maar we gaan niet snitchen en geven het een kans. Maar nu hebben we dit
Ja top, heel close allemaal, super leuk om te wonenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als het echt aanhoudt dus wel snitchen
Verder wel leuk huis?
Nice nicequote:Op woensdag 25 mei 2016 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja top, heel close allemaal, super leuk om te wonen
Gaat best goed. Ik wordt nog steeds geconfronteerd met mijn problemen, maar kan er nu wat mee doen en het zijn er steeds minder. En dat voelt dan wel weer heel goedquote:
En dat is ook meteen het belangrijkste toch?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat best goed. Ik wordt nog steeds geconfronteerd met mijn problemen, maar kan er nu wat mee doen en het zijn er steeds minder. En dat voelt dan wel weer heel goed!
Hier goed hoor. School gaat wel echt goed, en is alweer bijna afgelopen hihihi dus ja daar hou ik mij voornamelijk mee bezig; school en werkquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En met u dan Crack? Wat voer jij eigenlijk uit nu?
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatiequote:
Met iemand die op jou leek, maar jou niet was omdat hij een penis hadquote:
met wie ging je dan vreemdquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatie
Dat je een beetje onbewust er mee bezig bent, hoor ik wel vaker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik droomde heel vaak dat ik zelf vreemdging. Dat was heel gek. Al twijfelde ik in die periode wel heel veel aan mijn relatie
Gelukkig wel.quote:
Dus ik lijk op een man behalve dat ik geen penis hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met iemand die op jou leek, maar jou niet was omdat hij een penis had
Gewoon random jongens. Ze waren ook echt belachelijk knap.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met wie ging je dan vreemd
Ik droom eigenlijk nooit over chicks. Vaak over werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |