ik schrok enorm dat je dit verhaal toen aan mij verteldequote:
CCV ook lijkt mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
Nja, die helpen meer dat criminaliteit de mensen niet raakt toch. Het gaat er meer om dat het gedrag gewoon minder wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedragquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
CCV ook lijkt mij
en jelinek en dat soort organisaties? of denk ik nu wel heel raar
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit isquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
Welke organisaties dragen bij aan de preventie van criminaliteit. Ik heb nu Halt en Reclassering maar kom niet verder
ggz danquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Verslavingszorg valt er buiten, gaat echt om crimineel gedrag
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Halt doet toch niet aan preventie? Die komen pas om de hoek kijken als de criminaliteit al een feit is![]()
Ik zou het eerder zoeken bij beveiligingsbedrijven oid. Maar wellicht mis ik de context van de vraag een beetje...
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan met de jongere in gesprek en zorgen er daarvoor voor dat ze recidive voorkomen. Kijk maar op hun site. Valt ook onder de preventie die we behandelen
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaanquote:
Politie zorgt meer voor vergelding tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan je de politie zelf er ook bij doen toch. En weet ik veel wie de TBS'ers behandelen bv.
Ik ben overigens wel bekend met HaltWas vroeger niet altijd even lief.
hoezo geen ggz en wel leger des heils?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik heb Leger des Heils er ook bij gedaan
Wat doet ggz met criminaliteit?quote:
En preventie mag ik hopen toch. Dat is toch het hele idee achter de straffen? Ik zie Halt ook als vergelding in de eerste instantie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Politie zorgt meer voor vergelding toch
Nouja criminelen zijn vaak niet helemaal lekker in hun rikketik natuurlijk... door zo iemand te behandelen voorkom je crimineel gedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleemquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat doet ggz met criminaliteit?
http://www.legerdesheils.nl/ljr
Hier staat dat ze helpen te voorkomen van recidiven. Ggz kon ik er niks over vinden
Hm ja, maar reclassering werkt ook samen met verslavingszorg en ggz. Dus zij doen dat niet direct laat maar zeggen, maar via de reclasseringquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:13 schreef Nouri het volgende:
[..]
Doen dingen met gedragsproblemen. Criminelen hebben vaak wel een gedragsprobleem
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgersquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Politie sowieso, die doen ook aan preventie.
Ik kan ook niet zo snel iets vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar preventie tips voor burgers
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
de gemeenten en de overheid ook eigenlijk
en particuliere organisaties (bv. organisaties die veiligheidscamera's regelen zeg maar)
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee het gaat om preventie van criminaliteit zelf.
Al zorgen die camera's er op zich ook wel voor dat het minder snel gebeurd.
Ja die kan ik er wel bij doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de gemeenten fixen toch van die burgerwachten die boetes uitdelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |