quote:
DIE ONDERKIN THOquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, op youtube doet hij ook steeds een Braddie met z'n filmpjes
hjb schijnheil. Je loopt zelf continu op anderen te schijten en dan roepen als anderen dat doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Braddie wil niet meer op FOK! omdat hij het niet aan kan, niet omdat hij iets anders moet doen
[..]
ff fappen
Wat bazel je nou weer hypocriet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hjb schijnheil. Je loopt zelf continu op anderen te schijten en dan roepen als anderen dat doen?
Hij verveelt zich.quote:
vanaf 1.03 zooooooo cringyquote:
Girl, puhlease...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
lol ik wist gewoon dat deze opmerking van hem vroeg of laat ging backfirerenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen ik ga iets quoten.
VOor jou Braddie
[..]
hahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAH
Hij vroeg er om.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol ik wist gewoon dat deze opmerking van hem vroeg of laat ging backfireren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |