laatste bezoek: 8 uur, 30 minuten geleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh hoe kan je dat zien, hij heeft toch ban. Maar misschien heeft die het vandaag laten doen.
Gisteren.quote:En ik heb met m`n internetprovider gebeld en heb FOK! laten blokkeren (Dat kunnen ze op een of andere manier) daar zal ik nooit meer te vinden zijn, na die laatste uitspatting van mij richting andere users ben ik zó erg geschrokken van mezelf dat ik er wel klaar mee ben, want dat is het enige wat ze daar willen.. Mij uit m`n tent lokken, kwaad maken etc.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En en?!
[..]
Nee, net van mn kaartjes af verdomme![]()
Beirut weer missen, WEHHHH
quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Was echt zo tof![]()
![]()
Bedankt Dago dat ik soort van mee met jullie mocht
Ja daarom vind ik het ook bizar. Maar schijnbaar is hij nog gewoon online geweest hier lees ik net?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zo een provider daar aan meewerken?
Al 4 albums van Amon Amarth geluisterd vanavond, moet toch even inkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel eens heen. Op zich wel aardige line up dit jaar
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
laatste bezoek: 8 uur, 30 minuten geleden.
Allemaal over dat hij geen fuck doet en dik veel geld krijgt elke maand denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
wat waren die reacties op autoweekforum dan?
Amon Amarthquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 4 albums van Amon Amarth geluisterd vanavond, moet toch even inkomen.
1500 euro!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal over dat hij geen fuck doet en dik veel geld krijgt elke maand denk ik
allemaal lurkerssssquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En dat hij te veel shit hier op FOK! neer gooit enz. Op autoweek lezen ze hier op FOK! zijn verhalen wel mee.
Schijnt. Maar volgens HPLC is hij gewoon na die tijd hier geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
HEEFT BRADDIE FOK LATEN BLOKKEREN JA VIA PROVIDER??????
dat kan ook via smartphone of elders maar ik geloof niet dat providers dat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het ook bizar. Maar schijnbaar is hij nog gewoon online geweest hier lees ik net?
Dacht het welquote:
De helft daar zit ook op FOK! volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En dat hij te veel shit hier op FOK! neer gooit enz. Op autoweek lezen ze hier op FOK! zijn verhalen wel mee.
hahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHquote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef MrBradge het volgende:
Maar then again, als je daarvoor een ban moet aanvragen en niet gewoon op "uitloggen" kan drukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |