quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar hebben jos, jordy, rv, gers, ananas, skaffa en ik eens mennus veel gegeten. meer niet
quote:
Ik ben wel naar Ziggo Dome geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook Werchter Dago, was kutje he. Werchter verzet voor de Foo's die niet kwamen ohohohohooooooooo
aangenaam ja. maar zoals rv toen zei hadden we allemaal wel door dat het vrij kansloos was, dat meeten toenquote:
Oh, en hoe was het?quote:
Leuk geprobeerd tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aangenaam ja. maar zoals rv toen zei hadden we allemaal wel door dat het vrij kansloos was, dat meeten toen![]()
30 juniquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
is rock werchter bijna ja?
welke dikke namen?
true truequote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, en hoe was het?
[..]
Leuk geprobeerd toch
[..]
30 juni
www.rockwerchter.be weet niet wat je goed vindt
Ik ga heen. Rammstein, RHCP, Paul McCartwel...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
is rock werchter bijna ja?
welke dikke namen?
Jaquote:
Ik vind het super nice. Iedere versie.. de milkshake achtige ijskoffie's die je op het terras krijgt maar ook die bekertjes uit de supermarkt zijn lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Nooit geprobeerd eigenlijk
Ik heb kaartje verkocht. Liever weer eens op vakantie, en geld enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga heen. Rammstein, RHCP, Paul McCartwel...
Ja vet, niet zo vet als Pinkpop 2011, maar wel vet. Ik was met LittleBrownie heenquote:
aaight. ga eens proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik vind het super nice. Iedere versie.. de milkshake achtige ijskoffie's die je op het terras krijgt maar ook die bekertjes uit de supermarkt zijn lekker.
reden genoeg dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga heen. Rammstein, RHCP, Paul McCartwel...
Ohhh gezelliggquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja vet, niet zo vet als Pinkpop 2011, maar wel vet. Ik was met LittleBrownie heen
Over 23 dagen Graspop Metal Meetingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb kaartje verkocht. Liever weer eens op vakantie, en geld enzo.
Nope, was ook d'r eerste 'grote' concert.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh gezelligg
Had zij ze nou al eens eerder live gezien?!
camping met hive kopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb kaartje verkocht. Liever weer eens op vakantie, en geld enzo.
quote:
Kan best als je wanhopig bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Sorry dat ik het nog een keer zeg hoor.. Maar blijf het bizar vinden dat je je internet provider gaat bellen om FOK! te laten blokkeren![]()
En de mensen die dit niet hadden mee gekregen kunnen vast wel raden over wie dit gaat.
Wil ik eigenlijk ook nog wel eens heen. Op zich wel aardige line up dit jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over 23 dagen Graspop Metal Meeting [ afbeelding ]
En en?!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, was ook d'r eerste 'grote' concert.
Nee, net van mn kaartjes af verdommequote:
Hoe vet zou het zijn als die telefonist van de provider vlak voor het ophangen had gezegd 'lapo'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Sorry dat ik het nog een keer zeg hoor.. Maar blijf het bizar vinden dat je je internet provider gaat bellen om FOK! te laten blokkeren![]()
En de mensen die dit niet hadden mee gekregen kunnen vast wel raden over wie dit gaat.
Hij was gisteren of vandaag nog online dus blokkade was niet geluktquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als die telefonist van de provider vlak voor het ophangen had gezegd 'lapo'![]()
![]()
Maak je een grapje en hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
hahaha ja dan bel je terug KUT IK WIL OP FOK KUT WIE WAS DATquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als die telefonist van de provider vlak voor het ophangen had gezegd 'lapo'![]()
![]()
Of gewoon tl;dr en ophangenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Huh hoe kan je dat zien, hij heeft toch ban. Maar misschien heeft die het vandaag laten doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was gisteren of vandaag nog online dus blokkade was niet gelukt
Autoweek forum.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak je een grapje en hoe weet je dit?
waarom zo een provider daar aan meewerken?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh hoe kan je dat zien, hij heeft toch ban. Maar misschien heeft die het vandaag laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |