quote:
DIE ONDERKIN THOquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, op youtube doet hij ook steeds een Braddie met z'n filmpjes
hjb schijnheil. Je loopt zelf continu op anderen te schijten en dan roepen als anderen dat doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Braddie wil niet meer op FOK! omdat hij het niet aan kan, niet omdat hij iets anders moet doen
[..]
ff fappen
Wat bazel je nou weer hypocriet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hjb schijnheil. Je loopt zelf continu op anderen te schijten en dan roepen als anderen dat doen?
Hij verveelt zich.quote:
vanaf 1.03 zooooooo cringyquote:
Girl, puhlease...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
lol ik wist gewoon dat deze opmerking van hem vroeg of laat ging backfirerenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen ik ga iets quoten.
VOor jou Braddie
[..]
hahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAH
Hij vroeg er om.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lol ik wist gewoon dat deze opmerking van hem vroeg of laat ging backfireren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
WAARSCHUWING Serieus, als je epilepsie hebt en niet dood wil. Klik dit niet aan.wow, ben nu pas bijgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Is oogaids hetzelfde als epilepsie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Dat is meer poepoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kan hem wel opzeggen als je goede redenen hebt.quote:
Ik had geen zin om alles te kijken, waarom belde hij de ANWB?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie reed gwn over die streep![]()
![]()
![]()
![]()
Belt hij daarvoor de ANWB![]()
![]()
Vanwege een geluid dat precies lijkt wanneer je over die belijning rijdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had geen zin om alles te kijken, waarom belde hij de ANWB?
Hoi braddquote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef Braddie het volgende:
Toch wel jammer dat het verwijderen van het account niet mogelijk. Nu is de verleiding tot posten zeer groot. En dat is natuurlijk voor velen hartstikke fijn. Maar ik zelf merk toch dat ik er in belemmerd word, omdat (wat ik ook al aangaf in een R&P "huil" Topic) Ik toch best een flap-uit ben.
Dus ik hoop stiekem dat een moderator dit leest en óf een streep door mijn account zet. óf mijn account compleet door de shredder haalt. Want eerlijk is eerlijk, ondanks dat ik een paar uur geleden een troll topic opende, vind ik toch echt na 8 jaar FOK! Wel mooi geweest.
Aan alles komt een eind, en zo ook aan Braddie met z`n FOK! Account.
Het ga jullie allemaal goed, en wie weet zie ik ooit eens een van jullie bij een optreden van de band, of in de kroeg of dergelijk.
zoals?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan hem wel opzeggen als je goede redenen hebt.
Lau(nogwat) van de PUB SC volgens mij.quote:
ahumquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je complete leven hier delen? Incl. namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |