twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Waarom noem je haar zwarte Piet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:33 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben echt klaar met die geblondeerde zwarte Piet.
Omdat zwarte piet een gave gulle baas die zwart van het roet is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom noem je haar zwarte Piet.
Je wilt haar belachelijk maken op haar uiterlijk ?
Waarom zou dat geen racisme zijn ?
Omdat zij juist aanspoort tot negerhaat met de eisen die ze stelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat zwarte piet een gave gulle baas die zwart van het roet is.
Welke eisen stelt ze dan.?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat zij juist aanspoort tot negerhaat met de eisen die ze stelt.
Bijvoorbeeld dat Zwarte Piet verbannen moet worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke eisen stelt ze dan.?
En je bedoelt dat "haar eisen" negerhaat rechtvaardigt ?
Nou ja, ik snap ook neit waarom ze hem geen minister van Financiën gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord.
Sylvana wordt belachelijk gemaakt met haar uiterlijk.en afkomst
Verzin maar zelf "grapjes" om Asscher belachelijk te maken met zijn Joodse afkomst
Is iemand belachelijk maken op basis van het uiterlijk racisme? Als we dat doen bij Tonnetje rond Elias is het toch ook geen racisme?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord? Omdat het ridicuul is om een eeuwenoude traditie ineens als aanval op jou als ras en persoon te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verzin maar zelf "grapjes" om Asscher belachelijk te maken met zijn Joodse afkomst
Ze wordt belachelijk gemaakt vanwege haar attitude en in dit geval ZP obsessie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe jezelf niet mooier voor dan je bent, pik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef frietenstamp het volgende:
Ze wordt belachelijk gemaakt vanwege haar attitude en in dit geval ZP obsessie.
Belachelijk maken is geen racisme.
Wanneer Sylvana wordt uitgemaakt voor kutzwarte, dan neigt dat toch wel naar racisme.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is iemand belachelijk maken op basis van het uiterlijk racisme? Als we dat doen bij Tonnetje rond Elias is het toch ook geen racisme?
Zeg dat dan ook gewoon: "Ja, ik ben een racist, ik moet geen negers."quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer Sylvana wordt uitgemaakt voor kutzwarte, dan neigt dat toch wel naar racisme.
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is iemand belachelijk maken op basis van het uiterlijk racisme? Als we dat doen bij Tonnetje rond Elias is het toch ook geen racisme?
En wanneer Elias uitgemaakt wordt voor vieze papzak? Is dat dan ineens minder erg? Je doet natuurlijk precies hetzelfde. Bij racisme zie je het ras of in dit geval dus de huidskleur als indicator van je eigen superioriteit of juist dat de ander minder is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer Sylvana wordt uitgemaakt voor kutzwarte, dan neigt dat toch wel naar racisme.
ai... in ontkenning ?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze wordt belachelijk gemaakt vanwege haar attitude en in dit geval ZP obsessie.
Belachelijk maken is geen racisme.
Hoho, de neef van de buurman van de vader van de achteroom van mn beste maat is zwart. Hoe kan ik dan een racist zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook gewoon: "Ja, ik ben een racist, ik moet geen negers."
Maar dan opeens vindt men het nodig om zichzelf als een verongelijkt schoolventje te verdedigen.
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:49 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Maar ach, andersom Sylvana Simons uitschelden voor het meest erge wat je maar kan bedenken is natuurlijk toegestaan dan en speelt geen mensen tegen elkaar uit? Ik heb er maar één woord voor: Stakker. S T A K K E R. Ja jij, ja. En dan hou ik het netjes.
In spraak misschien wel, maar de meeste mensen zijn gewoon boos en ontevreden over haar mening en standpunten, enkel en alleen gericht tegen het witte volk en hun witte samenleving. Dat het tokkievolk dan vervolgens hun onvrede niet goed kunnen verwoorden is daar vaak de oorzaak van dat ze overgaan tot racistische scheldwoorden etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |