'straight and proud'?quote:
Sommige mensen zien echt het verschil niet tussen opkomen voor een meerderheid en opkomen voor een minderheid.quote:
"That really happened" plaatje. Maar geloof jij het maar hoorquote:
Jammer dat het je niet boeit, anders zou ik je aanraden om eens serieus te overwegen of jij wellicht degene bent die hier iets niet snapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat je het niet snapt, wil snappen geen idee niet boeiend verder.
Wat een ongelofelijk gelul, pardon voor mijn taalgebruik.quote:
Is er alquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou meid, dan ga je fijn een heterovlag ontwerpen
Maar daar mag je toch ook trots op zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'straight and proud'?
Sinds wanneer is je gender iets om trots op te zijn? Je bent gewoon wat je bent.
Er is op zich ook niks mis mee om gewoon trots te zijn op wie je bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar daar mag je toch ook trots op zijn?
I am happy and proud of what i am
Ik vind je geslacht niet iets om trots op te zijn. Nou ja, als FOK!ker heb je natuurlijk wel een grote. Minimaal 33 cm, maar dat zegt niks. Het gaat erom wat je er mee doet en aan de hand van die prestaties kun je eventueel trots zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar daar mag je toch ook trots op zijn?
I am happy and proud of what i am
Je kunt het ook anders zien, nog niet zo heel lang geleden werd er nogal raar opgekeken als een man de opvoeding van de kinderen deed of alleenstaand ouder was, de maatschappij legde allerlei dogma's op.Je moest dit en dat want dat viel in het beeld en de gedachte van velen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind je geslacht niet iets om trots op te zijn. Nou ja, als FOK!ker heb je natuurlijk wel een grote. Minimaal 33 cm, maar dat zegt niks. Het gaat erom wat je er mee doet en aan de hand van die prestaties kun je eventueel trots zijn
Nou dat was mijn punt. Oh nee, de jouwe. Nou ja je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien, nog niet zo heel lang geleden werd er nogal raar opgekeken als een man de opvoeding van de kinderen deed of alleenstaand ouder was, de maatschappij legde allerlei dogma's op.Je moest dit en dat want dat viel in het beeld en de gedachte van velen.
Daar waar huisvrouw een vies woord werd vond ik het geweldig om te zeggen dat ik een huisman was.
De lengte van mijn penis heeft er niks mee te maken, wat ik ermee doe ook weinig, maar de prestatie.
Ja daar ben ik ook trots op.
Nou ja , mag ik dan trots zijn op dat ik als man zijnde die prestatie geleverd heb en dus ook op mijn man zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat was mijn punt. Oh nee, de jouwe. Nou ja je begrijpt wat ik bedoel.
Dat mag je zeker! Moeilijkste wat er is (denk ik) en je hebt het toch maar gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou ja , mag ik dan trots zijn op dat ik als man zijnde die prestatie geleverd heb en dus ook op mijn man zijn.(ik doe tenslotte niet onder t.o.v. een alleenstaande moeder)
die vergelijking klopt niet helemaal..quote:Op zondag 29 mei 2016 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet het verschil toch wel?
Een mens kan als hetzij jongen, hetzij meisje geboren worden. Fysiek gezien. Laten we de heel zeldzame dingen even vergeten.
Voor de mens is er geen optie om als pup ter wereld te komen.
Ziedaar het grote verschil.
Ik vind dat niet. Dapper impliceert dat je een keuze hebt om ook niet-dapper te zijn. Gezien de uitkomsten van verschillende scenario's vind ik niet dat ik een keuze had.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dapper dat mensen openlijk durven te leven naar hoe en wat ze zich voelen.
Een poosje geleden leek het erop dat het geaccepteerd werd maar de laatste paar jaar is de klok weer teruggezet en hebben deze mensen het moeilijk.
Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je het beter vind om kinderen haat aan te leren in plaats van verdraagzaamheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben weer bijgelezen. Ik heb nog wel meer info over de LGBTQP-etc-agenda maar ik laat het maar zo want hier mag alleen maar positief met de vlaggetjes gezwaaid worden.
Dat je consistent zo reageert en eigenlijk 0 argumenten aandraagt bewijst alleen maar je ongelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
, ik heb genoeg info aangedragen
LMGTFY
Je hebt geen info gegeven maar angst geëtaleerd. Mensen geridiculiseerd door met de bizarste dingen aan te komen dragen. De echte info komt van bijv Fixers die precies weet hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb genoeg info aangedragen
LMGTFY
Vooralsnog ben jij degene die beweert dat er een agenda is. En:quote:Op zondag 12 juni 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb totaal geen nuttige info gelezen van Fixers hooguit over het transgender zijn zelf en niks over de agenda achter de beweging nogal logisch ook terwijl er toch ook al transgenders zijn die wel de agenda doorzien.
Zover dat binnen de regels van het forum is mag je dat zelf uitmaken. Maar inmiddels kunnen we ons wel afvragen waarom je eigenlijk hier post. Het lijkt me duidelijk dat je niet van plan bent je standpunt te specificeren of te onderbouwen.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien maak ik zelf uit wat ik wel en niet post.
I guess?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vernietigen van het traditionele gezin! Op deze manier ongeveer
[ afbeelding ]
Weg met de hetero!
Zoiets
Het heeft met de LGBT agenda te maken, het verschuiven van de normen en waarden.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef Copycat het volgende:
En dat heeft wat precies met transseksualiteit te maken?
Die agenda is denkbeeldig.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het heeft met de LGBT agenda te maken, het verschuiven van de normen en waarden.
De toevoegingen P voor pedofilie en een B voor Beastiality zijn niet denkbeeldig.
Volgens mij heeft het vooral met een geitenneuker te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het heeft met de LGBT agenda te maken, het verschuiven van de normen en waarden.
Nouja, jij denkt ze er nu wel even bij.quote:De toevoegingen P voor pedofilie en een B voor Beastiality zijn niet denkbeeldig.
Ieder lettertje heeft zo zijn eigen afbakening , al vallen sommige onder de zelfde noemer. Maar uiteindelijk gaat het over de sexuele voorkeuren en gender identiteiten, tot en met fetisjismen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Copycat het volgende:
Best fijn om als lgbt ook gelinkt te worden aan pedo's en dierenneukers. Respectvol ook. Al dan niet denkbeeldig.
Lesbianquote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ieder lettertje heeft zo zijn eigen afbakening , al vallen sommige onder de zelfde noemer. Maar uiteindelijk gaat het over de sexuele voorkeuren en gender identiteiten, tot en met fetisjismen.
Ik zie toch wel een duidelijk verschil tussen lgbt en fetisjisme.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ieder lettertje heeft zo zijn eigen afbakening , al vallen sommige onder de zelfde noemer. Maar uiteindelijk gaat het over de sexuele voorkeuren en gender identiteiten, tot en met fetisjismen.
Nee, dat klopt van geen kanten Dance.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
Uhm nee. Je schoffeert enorm.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
Eigenlijk weer hetzelfde probleem... denken dat lgbt vergelijkbaar is met muzieksmaak en andere culturele voorkeuren. Het is voornamelijk onbegrip.quote:
Geïndoctrineerde stupidity. Dwangmatig school.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eigenlijk weer hetzelfde probleem... denken dat lgbt vergelijkbaar is met muzieksmaak en andere culturele voorkeuren. Het is voornamelijk onbegrip.
En dat mensen niet weten hoe het zit, dat kun je ze niet echt verwijten. Het wordt pas kwalijk als mensen ten onrechte denken te weten hoe het zit. Algemeen zou de wereld een stuk prettiger zijn als mensen hun eigen kennis en intelligentie realistischer zouden inschatten.
"98% of people think their intelligence is above average. Which means that half of humanity is in denial over its own stupidity." - Ramachandran.
Wat probeer je precies te zeggen, Lambiekje?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geïndoctrineerde stupidity. Dwangmatig school.
Dat klopt. Je krijgt mensen natuurlijk niet zo makkelijk op het punt dat ze wakker liggen van wat andere mensen in bed uitspoken of dat ze zich liever als meisje verkleden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geïndoctrineerde stupidity. Dwangmatig school.
Culturele en theologische taboes tav seksualiteit zijn zo algemeen dat ik me toch afvraag of dat niet dieper zit. Als er drie dingen zijn waar de meeste religies wel een mening over hebben dan zijn dat:quote:Op zondag 12 juni 2016 16:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt. Je krijgt mensen natuurlijk niet zo makkelijk op het punt dat ze wakker liggen van wat andere mensen in bed uitspoken of dat ze zich liever als meisje verkleden.
Behalve dat je lgbt-ers hiermee echt enorm schoffeert heb je het ook nog eens volstrekt fout. Er is het afgelopen decennium een enorme vertrutting gaande. Met conservatieve christenen als een belangrijke drijvende kracht. Gesterkt door de onderbuik van de rest.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De toevoegingen P voor pedofilie en een B voor Beastiality zijn niet denkbeeldig.
Totdat ze valt op een meisje van 14, het kan zomaar gebeuren.Om maar een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een lesbische vrouw in 1 rijtje wil staan met een pedo. Om maar een voorbeeld te geven.
Maar dat heeft bijzonder weinig te maken met het feit dat iemand lesbienne is of niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Totdat ze valt op een meisje van 14, het kan zomaar gebeuren.Om maar een voorbeeld te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |