quote:Op zondag 5 juni 2016 11:34 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat achtergrondinfo t.o.v. homogeweld
https://www.politie.nl/bi(...)eld-in-nederland.pdf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://swapichou.wordpre(...)van-martin-vrijland/
GENOT.quote:Eind deze maand zal Martijn Alberda (aka Martin Vrijland) op last van de sociale dienst zijn blog op moeten doeken, als hij aanspraak wil blijven maken op een bijstandsuitkering. Hij heeft er geen cent mee verdiend en zijn webshop in Ebolapakken leverde ook al niet het door hem verwachte resultaat op.
1 - neen, wat ze zit nog steed in het lichaam van een 16-jarige, welke onevenredig meer schade oploopt door alcohol dan dat van een 21-jarige. Dat is de reden waarom alcohol op 16-jarige leeftijd niet is toegestaan.quote:
Het gaat dus wel iets verder dan 'ik voel me 21 terwijl ik 16 ben' en dat soort vage vergelijkingen. Er is wel degelijk iets fysiologisch aan de hand.quote:Uit hersenonderzoeken, verricht door Prof. dr. Dick Swaab, blijkt dat er in de hersenen in de hypothalamus een gedeelte is dat seksebepaald is en bij transseksuelen precies tegengesteld aan het biologische geslacht ontwikkeld is. Dit gegeven is inmiddels in veel andere onderzoeken door andere onderzoekers bevestigd.
<...>
Ook interessant in dit kader is de hypothese van Vilayanur Ramachandran, die stelt dat er een blauwdruk van het lichaam aanwezig is in de hersenen. In het geval van genderdysforie dus een tegenovergestelde blauwdruk t.o.v. het lichamelijk uiterlijk dat er in werkelijkheid is ontstaan bij de geboorte.
Ik ben 33 maar ik denk dat ik nog zo fit ben als iemand van 18..quote:Op zondag 5 juni 2016 20:00 schreef Molurus het volgende:
Redelijk relevant:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsidentiteitsstoornis
[..]
Het gaat dus wel iets verder dan 'ik voel me 21 terwijl ik 16 ben' en dat soort vage vergelijkingen. Er is wel degelijk iets fysiologisch aan de hand.
Maakt niet uit joh. Volgens de logica van de LGBT(QI etc etc) beweging heb je daarmee recht op een basisinkomen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:58 schreef ems. het volgende:
Ik ben een rijk persoon die in een arm lichaam geboren is
quote:Op zondag 5 juni 2016 21:58 schreef ems. het volgende:
Ik ben een rijk persoon die in een arm lichaam geboren is
Over de conclusies van Swaab is er nog een boel discussie. Zijn bevindingen zijn gebaseerd op een relatief kleine groep proefpersonen en hersenen die aan wetenschap zijn geschonken). Het is tevens niet duidelijk of die hersenstructuur er al was, of is gevormd onder invloed van de hormoonbehandeling. Het is een interessant gegeven, maar im zal er geen definitieve conclusies aan verbinden. Daarvoor is het bewijs (nog) te mager.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:00 schreef Molurus het volgende:
Redelijk relevant:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsidentiteitsstoornis
[..]
Het gaat dus wel iets verder dan 'ik voel me 21 terwijl ik 16 ben' en dat soort vage vergelijkingen. Er is wel degelijk iets fysiologisch aan de hand.
Wat is er zo erg aan om kinderen van jongs af aan verdraagzaamheid te leren, in plaats van haat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Public educators to teach tots about trannys
Reports indicate that the youngsters will be expected to believe that “gender roles can vary considerably” and that it’s perfectly normal for boys to want to be girls and vice versa.
Wat een feest die new normal met natuurlijk Jazzy erbij, geweldig educatief ook voor de kleintjes.Om BNW een stuipje te geven.
Jij lijkt te denken dat je kinderen en masse kunt aanpraten dat ze transgender of wat die meer zij zijn. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Public educators to teach tots about trannys
Reports indicate that the youngsters will be expected to believe that “gender roles can vary considerably” and that it’s perfectly normal for boys to want to be girls and vice versa.
Wat een feest die new normal met natuurlijk Jazzy erbij, geweldig educatief ook voor de kleintjes.Om BNW een stuipje te geven.
Wat is overigens ook wel weer grappig vind. Waarom zou je er in hemelsnaam kiezen voor een, toch vaak, ingewikkeld, zwaar leven. Operaties, mensen die je niet accepteren, discriminatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:58 schreef Molurus het volgende:
Heel wat mensen lijken te denken dat het aangeleerd gedrag is, en derhalve een keuze.
Als het een keuze was, dan zou ik het wel weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is overigens ook wel weer grappig vind. Waarom zou je er in hemelsnaam kiezen voor een, toch vaak, ingewikkeld, zwaar leven. Operaties, mensen die je niet accepteren, discriminatie.
Terwijl je er blijkbaar gewoon voor kunt kiezen om lekker simpel hetero te zijn.
En dat dan in het beste geval. In andere landen betekend het zelfs vervolging en dat soort ellende. Complete sociale uitsluiting tot doodstraf.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is overigens ook wel weer grappig vind. Waarom zou je er in hemelsnaam kiezen voor een, toch vaak, ingewikkeld, zwaar leven. Operaties, mensen die je niet accepteren, discriminatie.
Terwijl je er blijkbaar gewoon voor kunt kiezen om lekker simpel hetero te zijn.
Nou meid, dan ga je fijn een heterovlag ontwerpenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijven zwaaien met de vlag voor al die genders er is heel wat keus inmiddels in vlaggetjes
Flags
..ik mis de heterovlag
Ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die hetero's veroordeelt vanwege hun seksualiteit. En dit is eigenlijk ook de eerste keer dat ik er iets over lees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |