abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162585520
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat ook dit als onzin wordt gezien althans op het bnw-forum.
Klopt het slaat helemaal nergens op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 29 mei 2016 @ 13:10:06 #127
37769 erodome
Zweefteef
pi_162588708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:51 schreef Aguia het volgende:

[..]

En als het verder gaat dan enkel gluren en de persoon in kwestie heeft een ander geslacht dan zijn/haar uiterlijk doet vermoeden?

Oh nee, dan is het al te laat
En hoe is dat anders als je wel dat geslacht goed kan vermoeden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 29 mei 2016 @ 13:12:00 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_162588749
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite daar wordt toch niet naar geluisterd of naar het land der fabelen verwezen.

Interessant stukje..

A De-Sexed Society is a De-Humanized Society

As usual, tyranny comes disguised as “civil rights.”

The latest exhibit of this general rule is President Obama’s directive that seeks to force a transgender bathroom, locker room and dorm policy on the entire nation, starting with schoolchildren. Many of us are taken aback by this news, but we really shouldn’t be. The order is merely the latest incarnation of a long line of social engineering. The goal, as is always the case with such movements, is to remake humanity. What the people behind this latest version won’t tell you is that their project requires each and every one of us to deny our own humanity.

Ik ga er vanuit dat ook dit als onzin wordt gezien althans op het bnw-forum.
De eigen menselijkheid ontkennen... Hoe ontken ik (of jij) mijn eigen menselijkheid door anderen te accepteren zoals ze zijn?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162589230
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:10 schreef erodome het volgende:

[..]

En hoe is dat anders als je wel dat geslacht goed kan vermoeden?
Of wanneer die persoon wel van het 'juiste geslacht' is, maar dat verder voor de situatie en diens bedoeling niets uitmaakt ;)
pi_162592830
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:12 schreef erodome het volgende:

[..]

De eigen menselijkheid ontkennen... Hoe ontken ik (of jij) mijn eigen menselijkheid door anderen te accepteren zoals ze zijn?
Dat heeft helemaal niets met acceptatie te maken. In deze context schijnt gevoel tegenwoordig belangrijker te zijn dan feiten. Feit is dat iemand kan stellen dat diegene zich als een kip voelt. Maakt dat hem dan direct tot een kip?
pi_162592955
Het feit dat niemand reageerde op de post over dit topic toont in principe al aan dat die hele beweging een farce is.

DIt gaat zeker weer een stapje te ver? Als mensen zich als een dergelijk dier voelen dan moet dat toch ook geaccepteerd worden?

Benieuwd waar de grens getrokken wordt.
  zondag 29 mei 2016 @ 15:52:51 #132
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162593743
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Aguia het volgende:
Het feit dat niemand reageerde op de post over dit topic toont in principe al aan dat die hele beweging een farce is.

DIt gaat zeker weer een stapje te ver? Als mensen zich als een dergelijk dier voelen dan moet dat toch ook geaccepteerd worden?

Benieuwd waar de grens getrokken wordt.
Leuk zo'n ad absurdum, maar wat zijn dan jouw criteria voor wat normaal is en wat niet? En misschien nog belangrijker: waar baseer je die op?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162595403
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:21 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niets met acceptatie te maken. In deze context schijnt gevoel tegenwoordig belangrijker te zijn dan feiten. Feit is dat iemand kan stellen dat diegene zich als een kip voelt. Maakt dat hem dan direct tot een kip?
Probleem is dat je te simpel denkt.
Van welk geslacht je bent wordt niet puur bepaald door wat er zich tussen je benen bevindt.
pi_162596018
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Leuk zo'n ad absurdum, maar wat zijn dan jouw criteria voor wat normaal is en wat niet? En misschien nog belangrijker: waar baseer je die op?
Dus het staat je niet aan.

Lijkt me ook vrij lastig om niemand te beledigen en iedereen te accepteren.
  zondag 29 mei 2016 @ 17:13:47 #135
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162596034
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dus het staat je niet aan.
Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Aguia het volgende:

Lijkt me ook vrij lastig om niemand te beledigen en iedereen te accepteren.
Je ontwijkt de vraag.
pi_162596123
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:13 schreef Molurus het volgende:

Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.
Dat zei je ook. Het betrof een nietszeggende toevoeging aan de discussie in jouw ogen.

quote:
Je ontwijkt de vraag.
Nee hoor. Ik vroeg waar de grens getrokken wordt maar daar schijn je geen antwoord op te kunnen geven.
  zondag 29 mei 2016 @ 17:22:56 #137
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162596244
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Aguia het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vroeg waar de grens getrokken wordt maar daar schijn je geen antwoord op te kunnen geven.
Je maakt mij niet wijs dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Of vind jij dat geloofwaardig?

Overigens zeg ik niet dat mensen dat niet zouden mogen, moeten ze lekker zelf weten. Maar om nou te doen alsof seksuele identiteit een curieuze hobby is slaat in mijn ogen nergens op.

Overigens ben ik heel benieuwd hoe jij je eigen vraag beantwoordt?

[ Bericht 4% gewijzigd door Molurus op 29-05-2016 17:29:49 ]
pi_162596674
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Of vind jij dat geloofwaardig?

Overigens zeg ik niet dat mensen dat niet zouden mogen, moeten ze lekker zelf weten. Maar om nou te doen alsof seksuele identiteit een curieuze hobby is slaat in mijn ogen nergens op.
Oei, waar is de immer alom vertegenwoordigde tolerantie nu?

Een man voelt zich een vrouw = prima
Een man voelt zich een hond = wat een flauwekul!

Een patroon dat je in de ganse progressieve beweging ziet terugkomen.

Liefde mag niet bestreden worden! Liefde kent geen grenzen!
- Maar wat dan met mensen die zich aangetrokken voelen tot kinderen en dieren?
Dat zijn vieze pedo's! Paardenneukers!

"Wij accepteren iedereen en sluiten niemand uit!"

En maar niet willen inzien dat ze feitelijk geen haar beter zijn dan de door hen verguisde conservatieven.

Zie daar het failliet van links-liberaal :')
  zondag 29 mei 2016 @ 17:44:16 #139
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162596751
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:40 schreef Aguia het volgende:

[..]

Oei, waar is de immer alom vertegenwoordigde tolerantie nu?

Een man voelt zich een vrouw = prima
Een man voelt zich een hond = wat een flauwekul!
Voor het 1 is er een biologische basis, voor het ander niet.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:40 schreef Aguia het volgende:

Zie daar het failliet van links-liberaal :')
Ik zou eerder zeggen: ziehier het onbegrip en de intolerantie van religieuze conservatieven en de hoeveelheid onzin die ze uit de kast trekken om het te rechtvaardigen.

Overigens geef je nog steeds geen antwoord op je eigen vraag.
  zondag 29 mei 2016 @ 17:45:34 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162596779
Iets met consenting adults, wellicht? Het verschil mij toch best evident.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162596837
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Voor het 1 is er een biologische basis, voor het ander niet.

[..]

Ik zou eerder zeggen: ziehier het onbegrip en de intolerantie van religieuze conservatieven en de hoeveelheid onzin die ze uit de kast trekken om het te rechtvaardigen.

Overigens geef je nog steeds geen antwoord op je eigen vraag.
Selectieve acceptie van jouw/jullie kant bedoel je. Daar is ook een woord voor: hypocrisie.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:11:07 #142
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162597449
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:47 schreef Aguia het volgende:

[..]

Selectieve acceptie van jouw/jullie kant bedoel je. Daar is ook een woord voor: hypocrisie.
Hoezo selectief?

Ten eerste, zoals ik al had gezegd: als iemand een hond wil role-playen moet hij/zij dat zelf weten. Het is niet alsof ik dat niet accepteer.

Ten tweede, er is geen enkele reden om te denken dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Als het gaat om seksuele identiteit is die reden er wel.

Ten derde, wanneer ga je nou eens je eigen vraag beantwoorden? Waar leg jij de grens, en waarom daar?
pi_162597517
quote:

[..]

Copycat beantwoord het prima:
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef Copycat het volgende:
Iets met consenting adults, wellicht? Het verschil mij toch best evident.
Als die human pups daar verder niemand kwaad mee doen (en dat doen ze volgens mij ook niet) zie ik geen probleem.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:16:50 #144
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162597601
Hoe dan ook blijft het roleplayen. Het lijkt me niet plausibel dat een mens werkelijk de psyche van een hond heeft. Daarom vind ik het een nogal idiote vergelijking.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:18:29 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162597652
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:
Hoe dan ook blijft het roleplayen. Het lijkt me niet plausibel dat een mens werkelijk de psyche van een hond heeft. Daarom vind ik het een nogal idiote vergelijking.
Dat sowieso. Bij pedoseksualiteit ligt dat dan weer anders, maar ook daar gaat de vergelijking van Aguia mank op het principe van consenting adults.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 29 mei 2016 @ 18:20:21 #146
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162597696
quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat sowieso. Bij pedoseksualiteit ligt dat dan weer anders, maar ook daar gaat de vergelijking van Aguia mank op het principe van consenting adults.
De grens tussen 'kind' en 'volwassen' is tot op zekere hoogte natuurlijk ook een cultureel dogma. Maar dat lijkt me wel een heel andere discussie.

Voor deze discussie lijkt het me inderdaad voldoende om te constateren dat het wilsbekwame mensen zijn die instemmen. :)
pi_162597917
Voor wat betreft het je 'dier voelen' is het voor mij in elk geval vrij simpel: bij een man die zich vrouw voelt, of andersom, of valt op mensen van hetzelfde geslacht; het blijven mensen. Wat iemand hier al zei; het heeft niets te maken met wat er tussen je benen zit (of juist niet). Als iemand zich een dier voelt, is dat anders in mijn optiek.

Ik kan heel goed de link leggen dat een mens zich nog steeds mens voelt, maar niet de mens die hij biologisch is. Het blijft binnen het 'mens gedeelte' (los van eventuele wetenschappelijke bewijzen of wat dan ook). In het geval van het dier ga je toch een stapje te ver en lijkt het me meer iets wat geestelijk niet helemaal lekker is (lijkt he, wie weet is er een wetenschappelijke verklaring voor). Er zijn genoeg raakvlakken tussen een hond en een mens te vinden, maar die staan verder zo ver van elkaar af, dat wat wel geld voor LBGT voor mij niet geld voor mensen die zich een dier voelen.
pi_162598033
Het afstempelen van een dergelijk fenomeen als slechts "role-play" lijkt me ietwat te makkelijk.

Daarom blijft het ook bij een assumptie:

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Molurus het volgende:

Ten tweede, er is geen enkele reden om te denken dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Als het gaat om seksuele identiteit is die reden er wel.
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:
Een assumptie die niet schroomt met het totaalplaatje van acceptatie/tolerantie.

quote:
7s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die gaat niet mank omdat je het gevoel van een pedoseksueel negeert.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:31:14 #149
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162598034
Ik kan me wel voorstellen dat het mogelijk is dat iemand oprecht gelooft dat hij een hond is. Het zal denk ik niet zo vaak voorkomen, maar ik kan het ook niet uitsluiten.

Toch zou ik dat wel degelijk als een geestesziekte uitleggen, daar waar ik een afwijkende seksuele identiteit niet zou uitleggen als een geestesziekte.

De grens tussen 'geestelijk gezond' en 'geestesziek' is uiteindelijk een beetje grijs, maar het is voor mij in deze twee gevallen wel duidelijk.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:32:10 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162598055
quote:

[..]

Exactemundo.

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoezo selectief?

Ten eerste, zoals ik al had gezegd: als iemand een hond wil role-playen moet hij/zij dat zelf weten. Het is niet alsof ik dat niet accepteer.

Ten derde, wanneer ga je nou eens je eigen vraag beantwoorden? Waar leg jij de grens, en waarom daar?
Is niet roleplayen dat heet otherkin

Meet "Otherkin," People Who Identify As Lions, Tigers, & Bears

Die kunnen dus ook de gender neutral bathroom op. Je komt daar van alles tegen als het maar geen hetero is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')