Klopt het slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ook dit als onzin wordt gezien althans op het bnw-forum.
En hoe is dat anders als je wel dat geslacht goed kan vermoeden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:51 schreef Aguia het volgende:
[..]
En als het verder gaat dan enkel gluren en de persoon in kwestie heeft een ander geslacht dan zijn/haar uiterlijk doet vermoeden?
Oh nee, dan is het al te laat
De eigen menselijkheid ontkennen... Hoe ontken ik (of jij) mijn eigen menselijkheid door anderen te accepteren zoals ze zijn?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite daar wordt toch niet naar geluisterd of naar het land der fabelen verwezen.
Interessant stukje..
A De-Sexed Society is a De-Humanized Society
As usual, tyranny comes disguised as “civil rights.”
The latest exhibit of this general rule is President Obama’s directive that seeks to force a transgender bathroom, locker room and dorm policy on the entire nation, starting with schoolchildren. Many of us are taken aback by this news, but we really shouldn’t be. The order is merely the latest incarnation of a long line of social engineering. The goal, as is always the case with such movements, is to remake humanity. What the people behind this latest version won’t tell you is that their project requires each and every one of us to deny our own humanity.
Ik ga er vanuit dat ook dit als onzin wordt gezien althans op het bnw-forum.
Of wanneer die persoon wel van het 'juiste geslacht' is, maar dat verder voor de situatie en diens bedoeling niets uitmaaktquote:Op zondag 29 mei 2016 13:10 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoe is dat anders als je wel dat geslacht goed kan vermoeden?
Dat heeft helemaal niets met acceptatie te maken. In deze context schijnt gevoel tegenwoordig belangrijker te zijn dan feiten. Feit is dat iemand kan stellen dat diegene zich als een kip voelt. Maakt dat hem dan direct tot een kip?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
De eigen menselijkheid ontkennen... Hoe ontken ik (of jij) mijn eigen menselijkheid door anderen te accepteren zoals ze zijn?
Leuk zo'n ad absurdum, maar wat zijn dan jouw criteria voor wat normaal is en wat niet? En misschien nog belangrijker: waar baseer je die op?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:24 schreef Aguia het volgende:
Het feit dat niemand reageerde op de post over dit topic toont in principe al aan dat die hele beweging een farce is.
DIt gaat zeker weer een stapje te ver? Als mensen zich als een dergelijk dier voelen dan moet dat toch ook geaccepteerd worden?
Benieuwd waar de grens getrokken wordt.
Probleem is dat je te simpel denkt.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:21 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met acceptatie te maken. In deze context schijnt gevoel tegenwoordig belangrijker te zijn dan feiten. Feit is dat iemand kan stellen dat diegene zich als een kip voelt. Maakt dat hem dan direct tot een kip?
Dus het staat je niet aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Leuk zo'n ad absurdum, maar wat zijn dan jouw criteria voor wat normaal is en wat niet? En misschien nog belangrijker: waar baseer je die op?
Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.quote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Aguia het volgende:
Lijkt me ook vrij lastig om niemand te beledigen en iedereen te accepteren.
Dat zei je ook. Het betrof een nietszeggende toevoeging aan de discussie in jouw ogen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:13 schreef Molurus het volgende:
Als ik dat bedoelde dan had ik dat wel gezegd.
Nee hoor. Ik vroeg waar de grens getrokken wordt maar daar schijn je geen antwoord op te kunnen geven.quote:Je ontwijkt de vraag.
Je maakt mij niet wijs dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Of vind jij dat geloofwaardig?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Aguia het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vroeg waar de grens getrokken wordt maar daar schijn je geen antwoord op te kunnen geven.
Oei, waar is de immer alom vertegenwoordigde tolerantie nu?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Of vind jij dat geloofwaardig?
Overigens zeg ik niet dat mensen dat niet zouden mogen, moeten ze lekker zelf weten. Maar om nou te doen alsof seksuele identiteit een curieuze hobby is slaat in mijn ogen nergens op.
Voor het 1 is er een biologische basis, voor het ander niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:40 schreef Aguia het volgende:
[..]
Oei, waar is de immer alom vertegenwoordigde tolerantie nu?
Een man voelt zich een vrouw = prima
Een man voelt zich een hond = wat een flauwekul!
Ik zou eerder zeggen: ziehier het onbegrip en de intolerantie van religieuze conservatieven en de hoeveelheid onzin die ze uit de kast trekken om het te rechtvaardigen.quote:
Selectieve acceptie van jouw/jullie kant bedoel je. Daar is ook een woord voor: hypocrisie.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor het 1 is er een biologische basis, voor het ander niet.
[..]
Ik zou eerder zeggen: ziehier het onbegrip en de intolerantie van religieuze conservatieven en de hoeveelheid onzin die ze uit de kast trekken om het te rechtvaardigen.
Overigens geef je nog steeds geen antwoord op je eigen vraag.
Hoezo selectief?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Selectieve acceptie van jouw/jullie kant bedoel je. Daar is ook een woord voor: hypocrisie.
Copycat beantwoord het prima:quote:Op zondag 29 mei 2016 17:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Selectieve acceptie van jouw/jullie kant bedoel je. Daar is ook een woord voor: hypocrisie.
Als die human pups daar verder niemand kwaad mee doen (en dat doen ze volgens mij ook niet) zie ik geen probleem.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef Copycat het volgende:
Iets met consenting adults, wellicht? Het verschil mij toch best evident.
Dat sowieso. Bij pedoseksualiteit ligt dat dan weer anders, maar ook daar gaat de vergelijking van Aguia mank op het principe van consenting adults.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:
Hoe dan ook blijft het roleplayen. Het lijkt me niet plausibel dat een mens werkelijk de psyche van een hond heeft. Daarom vind ik het een nogal idiote vergelijking.
De grens tussen 'kind' en 'volwassen' is tot op zekere hoogte natuurlijk ook een cultureel dogma. Maar dat lijkt me wel een heel andere discussie.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Bij pedoseksualiteit ligt dat dan weer anders, maar ook daar gaat de vergelijking van Aguia mank op het principe van consenting adults.
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Molurus het volgende:
Ten tweede, er is geen enkele reden om te denken dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Als het gaat om seksuele identiteit is die reden er wel.
Een assumptie die niet schroomt met het totaalplaatje van acceptatie/tolerantie.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:
Hoe dan ook blijft het roleplayen. Het lijkt me niet plausibel dat een mens werkelijk de psyche van een hond heeft. Daarom vind ik het een nogal idiote vergelijking.
Die gaat niet mank omdat je het gevoel van een pedoseksueel negeert.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat sowieso. Bij pedoseksualiteit ligt dat dan weer anders, maar ook daar gaat de vergelijking van Aguia mank op het principe van consenting adults.
Exactemundo.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Is niet roleplayen dat heet otherkinquote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoezo selectief?
Ten eerste, zoals ik al had gezegd: als iemand een hond wil role-playen moet hij/zij dat zelf weten. Het is niet alsof ik dat niet accepteer.
Ten tweede, er is geen enkele reden om te denken dat mensen worden geboren met een behoefte om honden te role-playen. Als het gaat om seksuele identiteit is die reden er wel.
Ten derde, wanneer ga je nou eens je eigen vraag beantwoorden? Waar leg jij de grens, en waarom daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |