Waar is Buquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:13 schreef Aguia het volgende:
Voor wie denkt dat hier bij blijft, heeft het mis.
Het loopt echt de spuigaten uit; lees anders ff gezellig mee:
NWS / Mannen die denken dat ze honden zijn.
Waar is Boudewijn Buch als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:13 schreef Aguia het volgende:
Voor wie denkt dat hier bij blijft, heeft het mis.
Het loopt echt de spuigaten uit; lees anders ff gezellig mee:
NWS / Mannen die denken dat ze honden zijn.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Klopt, en de kans op schending van dat recht wordt vergroot als je de bordjes voor de wc weghaalt.
Dat heeft niets te maken met schennis van de eerbaarheid.quote:Immers, wie ben jij dan om nog te bepalen wie er man en wie er vrouw is.
Dat is niet geheel juist, naar ons beeld, overeenkomstig onze gelijkenis, (gen 1:26) dat betekent niet dat wij (de mens) precies hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens sommigen zijn we gemaakt naar zijn evenbeeld. Dus als we LGBT zijn is de schepper dat ook.
Nee, schennis van de eerbaarheid is dan nog net zo verboden als dat nu is. Van neutrale toiletten wordt schennis plegen niet ineens toegestaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Klopt, en de kans op schending van dat recht wordt vergroot als je de bordjes voor de wc weghaalt. Immers, wie ben jij dan om nog te bepalen wie er man en wie er vrouw is.
Want iemand die wil "schenden" wordt nu op magische wijze tegen gehouden door die bordjes, die grijpen in als iemand van het verkeerde geslacht naar binnen wil?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Klopt, en de kans op schending van dat recht wordt vergroot als je de bordjes voor de wc weghaalt. Immers, wie ben jij dan om nog te bepalen wie er man en wie er vrouw is.
Dat is ook niet 'aan jou of mij'. Dat bepaalt die persoon zelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:47 schreef Aguia het volgende:
[..]
Exact. Geniet nog maar even van veilig plassen want zodra die bordjes verdwijnen ga ik aan de rapequote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Want iemand die wil "schenden" wordt nu op magische wijze tegen gehouden door die bordjes, die grijpen in als iemand van het verkeerde geslacht naar binnen wil?
Het gaat mij om het feit dat straks iedereen naar binnen kan. Als jij dan iemand naar binnen ziet gaan bij het herentoilet die, in jouw ogen, vrouw is maar zelf denkt dat zij/hij/het een man is, welk recht heb jij of een gezaghebbende dan nog om uberhaupt haar/zijn/het geslacht in twijfel te trekken. En voor iemand die even z'n behoefte moet doen, hoeft dat wellicht geen probleem te zijn. Maar je kunt niet ontkennen dat er mensen zijn die nu hun kans schoon zien. Je redenatie is als van: er zijn toch rode stoplichten? Dus niemand zal ooit nog door rood rijden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Want iemand die wil "schenden" wordt nu op magische wijze tegen gehouden door die bordjes, die grijpen in als iemand van het verkeerde geslacht naar binnen wil?
De 'het' mag je achterwege laten, dehumanisatie is al aan bod gekomen in dit topic.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:06 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat straks iedereen naar binnen kan. Als jij dan iemand naar binnen ziet gaan bij het herentoilet die, in jouw ogen, vrouw is maar zelf denkt dat zij/hij/het een man is, welk recht heb jij of een gezaghebbende dan nog om uberhaupt haar/zijn/het geslacht in twijfel te trekken. En voor iemand die even z'n behoefte moet doen, hoeft dat wellicht geen probleem te zijn. Maar je kunt niet ontkennen dat er mensen zijn die nu hun kans schoon zien. Je redenatie is als van: er zijn toch rode stoplichten? Dus niemand zal ooit nog door rood rijden.
"Het" was geen poging van dehumaniseren. Tegenwoordig moet je op te tellen passen omdat je voor alles uitgemaakt kan worden en iedereen gauw beledigd raakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
De 'het' mag je achterwege laten, dehumanisatie is al aan bod gekomen in dit topic.
Welk recht heb jij überhaupt om mijn gender in twijfel te trekken? En waarom zou dat ven belang zijn?
Je gaat mank met je eigen voorbeeld, waarmee je juist een argument vóór neutrale of gemende toiletten geeft:
Je redenatie is als van: er zijn toch rode stoplichten? Dus niemand zal ooit nog door rood rijden.?
Het verbod op door rood rijden is er, maar er rijden dagelijks mensen door rood. Een lampje of een bordje houdt een dader niet tegen. Of ga je er soms van uit dat aanrandingen, verkrachtingen en schennisplegingen alleen maar gedaan worden op het toilet van een gender waar je niet thuishoort?
Ik zie niet in wat het probleem daarvan is. Degene die kwaad wil (wat jij aanhaalde) kan nu ook naar binnen. En dat kan maar zo iemand van hetzelfde geslacht zijn...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:06 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat straks iedereen naar binnen kan. Als jij dan iemand naar binnen ziet gaan bij het herentoilet die, in jouw ogen, vrouw is maar zelf denkt dat zij/hij/het een man is, welk recht heb jij of een gezaghebbende dan nog om uberhaupt haar/zijn/het geslacht in twijfel te trekken. En voor iemand die even z'n behoefte moet doen, hoeft dat wellicht geen probleem te zijn. Maar je kunt niet ontkennen dat er mensen zijn die nu hun kans schoon zien. Je redenatie is als van: er zijn toch rode stoplichten? Dus niemand zal ooit nog door rood rijden.
Gelukkig is er ook helemaal geen oplossing nodig.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef Aguia het volgende:
[..]
"Het" was geen poging van dehumaniseren. Tegenwoordig moet je op te tellen passen omdat je voor alles uitgemaakt kan worden en iedereen gauw beledigd raakt.
Nee, juist niet. Als je een bordje weghaalt, wordt het risico al groter voor iemand om het als "excuus" te gebruiken om daar de onder meer door jou genoemde delicten te plegen. Ik stel niet dat de misdaad 0 is als er bordjes hangen. Als de bordjes wel blijven en er wordt alsnog besloten dat iedereen naar binnen mag op basis van gevoel, dan mogen gezaghebbende niet meer ingrijpen en zeggen: hey jij ziet er uit als een dame, wat moet jij op het herentoilet? Dus ook dat is geen oplossing m.i.
Glory holes krijgen een nieuwe dimensiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook helemaal geen oplossing nodig.
Echter als iemand zich onbehoorlijk gedraagt op een toilet bijvoorbeeld door gluren, schennispleging of erger dan kan een gezaghebbende (of ieder ander) nog steeds zeggen: "Hey jij doet hier dingen die je hier niet hoort te doen, ga eens weg."
Ik weet niet wat voor etablissementen jij bezoekt. Maar ik ben op een regulier toilet nog nooit een glory hole tegen gekomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Glory holes krijgen een nieuwe dimensie
.. Ik heb een keer gezien. Met dag en tijd erbij gekriebbeldquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor etablissementen jij bezoekt. Maar ik ben op een regulier toilet nog nooit een glory hole tegen gekomen.
Buiten dat, ik denk dat er best markt is voor mixed gender darkrooms.
Wacht, je gaat naar kinky swingparties, in parenclubs (want seksvergunning nodig). En je vind het raar dat er daar glory holes zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. Ik heb een keer gezien. Met dag en tijd erbij gekriebbeld
Kinky swinger parties.
Je maakt het wel bond. Ben nooit bij dergelijkr smeerpijperij geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wacht, je gaat naar kinky swingparties, in parenclubs (want seksvergunning nodig). En je vind het raar dat er daar glory holes zijn?
Laat me raden, jij was die alleenstaande vent met welvaartsbuikje, verwassen zwarte boxer en goedkope teenslippers die de hele avond in zijn kruis stond te wrijven?
(overigens: ik heb de glory holes alleen in de darkrooms gezien, nooit op de toiletten.)
Ik maak het niet bond, jij zegt zelf dat je kinky swingerparties bezoekt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je maakt het wel bond. Ben nooit bij dergelijkr smeerpijperij geweest.
Ik vermoed dat het een gescheiden herentoilet betrof?quote:Op een tankstation toilet ergens in Duitsland zag ik het.
Jij zou woordvoerder moeten worden van het kabinet bij het verdedigen van het wegnemen van onze privacy onder de noemer terrorismebestrijdingquote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef Aguia het volgende:
Als je een bordje weghaalt, wordt het risico al groter voor iemand om het als "excuus" te gebruiken om daar de onder meer door jou genoemde delicten te plegen.
Hoe vaak maak jij mee dat toiletten bewaakt worden door gezaghebbers?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:02 schreef Aguia het volgende:
Als de bordjes wel blijven en er wordt alsnog besloten dat iedereen naar binnen mag op basis van gevoel, dan mogen gezaghebbende niet meer ingrijpen en zeggen: hey jij ziet er uit als een dame, wat moet jij op het herentoilet?
En als het verder gaat dan enkel gluren en de persoon in kwestie heeft een ander geslacht dan zijn/haar uiterlijk doet vermoeden?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook helemaal geen oplossing nodig.
Echter als iemand zich onbehoorlijk gedraagt op een toilet bijvoorbeeld door gluren, schennispleging of erger dan kan een gezaghebbende (of ieder ander) nog steeds zeggen: "Hey jij doet hier dingen die je hier niet hoort te doen, ga eens weg."
Ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:51 schreef Aguia het volgende:
[..]
En als het verder gaat dan enkel gluren en de persoon in kwestie heeft een ander geslacht dan zijn/haar uiterlijk doet vermoeden?
Oh nee, dan is het al te laat
Bespaar je de moeite daar wordt toch niet naar geluisterd of naar het land der fabelen verwezen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:51 schreef Aguia het volgende:
[..]
En als het verder gaat dan enkel gluren en de persoon in kwestie heeft een ander geslacht dan zijn/haar uiterlijk doet vermoeden?
Oh nee, dan is het al te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |