Relatie met Sharapova is done dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Met Dimi hoeven we iig geen medelijden te hebben
Al een hele tijd volgens mij.quote:
Dat hij zich maar eens op het tennis gaat richten i.p.v. op de wijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Met Dimi hoeven we iig geen medelijden te hebben
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hij zich maar eens op het tennis gaat richten i.p.v. op de wijven.
Wordt er allemaal niet beter op qua prestaties......
Nog een jaartje van wanprestaties en Nike trekt z'n handen van hem af. Ben ik van overtuigd.
Is dat Nicole Scherzingerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan opzich wel begrijpen waarom die een beetje afgeleid is, het is geen Stacey maar alsnog..
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat Nicole Scherzinger
Die heeft ook al menig lul gehad. Beter doet Dimitrov er een rackethoes omheen.
Tsonga gister ook al, aan de achterkant zat een rare zwarte streep, alsof het een bretel was ofzo waardoor die strak werd gehouden hahaquote:
Volledig scherm aanklikken, dan wordt het helder en blijft het helder. Is het enige wat ik tot nu toe merk dat werkt. Maar das lastig switchen steeds met Fokquote:
Zou me verbazen als ie een setje pakt, Nishikori is normaal gesproken wel een maatje te groot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:10 schreef HulkHeld het volgende:
Zou Kuznetzov een kans hebben? Vind die jongen de laatste tijd echt uitstekend spelen.
Zij heeft het wel op de sporters hequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan opzich wel begrijpen waarom die een beetje afgeleid is, het is geen Stacey maar alsnog..
Ik ben bang dat Brown heel veel passings om zijn oren gaat krijgen op die sterke forehand van Sock.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:53 schreef Federer-fan het volgende:
Sock-Brown (tweede partij straks op baan 14) lijkt me wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |