Ja, dat zou ook kunnen. Ik voelde wel iets "hards" in mijn buik, dus ik denk dat dat haar rug isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:01 schreef ikke_84 het volgende:
Ela daar is hij dan! gefeliciteerd met jullie zoon en broertje![]()
Ik ben ook erg benieuwd hoe alles is gegaan en naar de naam.
Miezziej wat naar als je je baby niet voelt. Fijn dat ze zich toch even liet voelen.
Misschien dat ze met voetjes en handjes naar achter toe lag en dat je daarom minder/niks voelde?
Mijn baby lag een week terug nog met zijn hoofd naar beneden en dinsdag op de echo zagen we hem met het hoofd naar boven liggen. Ik heb daar helemaal niks van gemerkt en dat vind ik toch wel bijzonder![]()
Hopelijk laat je meisje zich nu wat beter en vaker voelen, dat scheelt een hoop zorgen.
Heb je het trouwens al besproken met je moeder wat je rond de bevalling fijn zou vinden qua bezoek/verblijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:49 schreef elamanilo het volgende:
Geboren! Broertje en zoon !!!
Meer info later en we willen het graag later zelf op Facebook schrijven ❤
Ohhhquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:49 schreef elamanilo het volgende:
Ohhh een zoonquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:49 schreef elamanilo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:49 schreef elamanilo het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen. Ik voelde wel iets "hards" in mijn buik, dus ik denk dat dat haar rug is
Nee nog nietZe gaat zondag weg, ik wil haar ook niet met een vervelend gevoel het vliegtuig op zetten.
Dat zal vast haar rug zijn geweest ja. Al weet je het maar nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vk voelde vandeweek het hoofdje heel goed dus liet mijn man ook even voelen, bleken het zijn billen te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow svane dat is balen zeg. Die reparaties zijn vaak ook geen kleine bedragen en komt gewoon nooit uit. En dan ook nog eens een verrassing van de belastingdienst![]()
Sull fijn dat je goed heb kunnen slapen. Daar kan je zo van opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |