2e keer is ie echt grappigerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef Germano het volgende:
Hadden jullie al gehoord dat Maisnon transgender is?
daarom zij is gewoon vrouwquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
man man helemaal gepikeerd een keer omdat ik dud ezei, terwijl ik dat niet bewust deedquote:Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
ahahahahahaaahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom zij is gewoon vrouw
[..]
man man helemaal gepikeerd een keer omdat ik dud ezei, terwijl ik dat niet bewust deed
Is inmiddels wel wat gestabiliseerd geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:12 schreef Crip het volgende:
zou adora boos worden als ik dude zou zeggen? Ik zeg dat bijvoorbeeld ook wel eens gwn tegen meisjes
Dat sws maar heb dit nooit geweten johquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je het al gehoord? Maisnon is transgender.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zou d'r wel doen, maisnon, gewoon omdat het kan
Zij jou ook, wink ;pquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zou d'r wel doen, maisnon, gewoon omdat het kan
voorbindenquote:
Vrouw geboren in het vekeerde lichaam toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
Als je het politiek correct wil uitdrukken zou het volgens mij vrouw met transgenderverleden zijn.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |