2e keer is ie echt grappigerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef Germano het volgende:
Hadden jullie al gehoord dat Maisnon transgender is?
daarom zij is gewoon vrouwquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
man man helemaal gepikeerd een keer omdat ik dud ezei, terwijl ik dat niet bewust deedquote:Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
ahahahahahaaahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom zij is gewoon vrouw
[..]
man man helemaal gepikeerd een keer omdat ik dud ezei, terwijl ik dat niet bewust deed
Is inmiddels wel wat gestabiliseerd geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:12 schreef Crip het volgende:
zou adora boos worden als ik dude zou zeggen? Ik zeg dat bijvoorbeeld ook wel eens gwn tegen meisjes
Dat sws maar heb dit nooit geweten johquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je het al gehoord? Maisnon is transgender.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zou d'r wel doen, maisnon, gewoon omdat het kan
Zij jou ook, wink ;pquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zou d'r wel doen, maisnon, gewoon omdat het kan
voorbindenquote:
Vrouw geboren in het vekeerde lichaam toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
Als je het politiek correct wil uitdrukken zou het volgens mij vrouw met transgenderverleden zijn.
Wat?quote:
Zeer kent die struggles.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
Nou, even over op de echte problemen. Ik heb niet meer hoeven poepen sinds ik niet meer rook.
Gaat vanzelf over, anders ga je dood.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
Nou, even over op de echte problemen. Ik heb niet meer hoeven poepen sinds ik niet meer rook.
Het herhalen van een woord dat ik niet ken gaat niet helpen denk ik.quote:
peggenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het herhalen van een woord dat ik niet ken gaat niet helpen denk ik.
dat is echt het grootste nadeel aan stoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
Mannen die zich met voorbind laten nemen door vrouwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dan rookte hij wel weinigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgens zijn app is hij al 467 dagen rookvrij en heeft hij al 390 euro bespaart.
normaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
nee, kantoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
Brandoefening op kantoorwat is dit, de middelbare school?
"Cause I'm a loser, sooner or later you know I'll be dead"quote:
Is bij veel kantoorgebouwen zo hoor. NIks geks aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef TARDIS. het volgende:
Brandoefening op kantoorwat is dit, de middelbare school?
Ik drink kankerveel water. Denk dat het vanavond wel kopjes komt geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
normaal.
je moet veel lijnzaad eten en water drinken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Cause I'm a loser, sooner or later you know I'll be dead"
ripsels.
ik gebruik het wel in een voorbeeld gesprekquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gwn tijdelijk roosvicee lax als het een probleem wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is echt het grootste nadeel aan stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |