Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, ik kreeg een melding dat iemand een post van mij had gequote.
Geboren als m, maar is inmiddels al lange tijd een penisloze vrouw.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neee dat meen je niet? srs nee toch? je lult
Zo voel ik me ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geboren als m, maar is inmiddels al lange tijd een penisloze vrouw.
bewijs?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is ze dan omgebouwd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel na haar 18e, weet niet precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is ze dan omgebouwd?
Gelukkig nooit een fapje op gepleegd.quote:
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend verder, was gewoon best een leuk persoon.
ja voordat je gecleaered wordt om zo'n ingrijpende verandering te mogen ondergaan gaan er veeel sessies aan vooraf pffquote:
Oh ken het traject niet precies, maar de penis to vagina operatie kwam wel later, dus die was wel aanwezig toen ze hier postte.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar was ze al een vrouw toen ze hier postte of zag ze er alleen zo uit?
Het was anders niet zo dat ze het heel geheim hield.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.
Ik heb nog steeds een toffe UI by Maisnon.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.
lover?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Crip het volgende:
lekker boeiend wie cis, trans, genderfluid, gay, straight, bi, lover, queer of whatever is.
Nee, dat merk ik. Heb het nooit meegekregen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was anders niet zo dat ze het heel geheim hield.
Ja, daar wordt die niet minder van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een toffe UI by Maisnon.
Chai en ik vinden dit raar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik. Heb het nooit meegekregen.
Germano is niet zo snel van begrip.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was anders niet zo dat ze het heel geheim hield.
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend verder, was gewoon best een leuk persoon.
Wereld van verschil idd. Meer respect voor de manier waarop maisnon dat deed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
Oh is dat hetquote:
Die ken ik alleen uit het FOK!STOK topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, toffe user die gewoon op een natuurlijke manier ook vrouwelijk over kwam.
Itt types als AdoraBella.Die moest zichzelf altijd zo framen als vrouw.
Geen voorkeur hebben qua sekse labels maar gewoon op iemand vallen voor wie ze zijn ongeacht waarmee ze zich identificeren. Mensen die zo relaties aangaan noemen zichzelf vaak lovers.quote:
Dat je zoiets mist is raar, wij krijgen alles meequote:
Oh dacht panseksueelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen voorkeur hebben qua sekse labels maar gewoon op iemand vallen voor wie ze zijn ongeacht waarmee ze zich identificeren. Mensen die zo relaties aangaan noemen zichzelf vaak lovers.
NEE OKÉ HET IS AL GOED HOOR.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zoiets mist is raar, wij krijgen alles meenaja Chai dan. Ik veel.
Ik noem mezelf vaak een loser.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen voorkeur hebben qua sekse labels maar gewoon op iemand vallen voor wie ze zijn ongeacht waarmee ze zich identificeren. Mensen die zo relaties aangaan noemen zichzelf vaak lovers.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mensen die geen voorkeur mogen hebben.
Wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef Germano het volgende:
Hadden jullie al gehoord dat Maisnon transgender is?
Ja, zit niet in die community. Raak beetje in de war van al die hokjes en labels.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga uit van community termen meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |