Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, ik kreeg een melding dat iemand een post van mij had gequote.
Geboren als m, maar is inmiddels al lange tijd een penisloze vrouw.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neee dat meen je niet? srs nee toch? je lult
Zo voel ik me ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geboren als m, maar is inmiddels al lange tijd een penisloze vrouw.
bewijs?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is ze dan omgebouwd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel na haar 18e, weet niet precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Op welke leeftijd is ze dan omgebouwd?
Gelukkig nooit een fapje op gepleegd.quote:
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend verder, was gewoon best een leuk persoon.
ja voordat je gecleaered wordt om zo'n ingrijpende verandering te mogen ondergaan gaan er veeel sessies aan vooraf pffquote:
Oh ken het traject niet precies, maar de penis to vagina operatie kwam wel later, dus die was wel aanwezig toen ze hier postte.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar was ze al een vrouw toen ze hier postte of zag ze er alleen zo uit?
Het was anders niet zo dat ze het heel geheim hield.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.
Ik heb nog steeds een toffe UI by Maisnon.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, denk ik nu ook niet anders over. Alleen had ik dit niet 1, 2, 3 verwacht.
lover?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Crip het volgende:
lekker boeiend wie cis, trans, genderfluid, gay, straight, bi, lover, queer of whatever is.
Nee, dat merk ik. Heb het nooit meegekregen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was anders niet zo dat ze het heel geheim hield.
Ja, daar wordt die niet minder van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een toffe UI by Maisnon.
Chai en ik vinden dit raar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik. Heb het nooit meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |