Was het al toen ene Smeets voor t eerst scoorde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kiki nu even RG wint en Steven de Giro is het wel een topmaandje jongens!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
Sijsling: In de kwalificatie had ik al twee potjes gewonnen en die laatste speelde ik tegen een jongen die echt heel goed speelde. Serveerde goed en speelde beter dan mij.
Eerste set Bagnis - De Schepper 6-0.
1.88 m., maar erg lang ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:55 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Wat een baas. Alleen is Sharapova niet te veel vrouw: zelfs voor een Stepanek. Ik bedoel reuzin van 1,90.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:00 schreef rajknier het volgende:
Alleen finale. Djoko-Nadal wordt nog steeds mooi.
Dat broekje is wel vies lelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Als wij vroeger met zo'n outfit (Murray) de baan op wilden werden we weggestuurd...
De Schepper is echt een vage spelerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
Sijsling: In de kwalificatie had ik al twee potjes gewonnen en die laatste speelde ik tegen een jongen die echt heel goed speelde. Serveerde goed en speelde beter dan mij.
Eerste set Bagnis - De Schepper 6-0.
2-1 2e set. Ja dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef mrclvm het volgende:
Gaat De Schepper uberhaupt wel een game winnen
Is dat Afrikaans?quote:
Bedankt, ik herkende het niet meteen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zuid-Zimbabwaans met een aroma van Zuid-Afrikaans.
Geen dank, zelf 1/8e Nigeriaans dus het viel mij meteen op.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, ik herkende het niet meteen.
Je hebt er meer kijk op dan ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen dank, zelf 1/8e Nigeriaans dus het viel mij meteen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |