Pics?quote:
Lang verhaal kort.. ze wou mij maar ik gooide haar in mijn friendzone omdat ik dacht dat anders onze "relatie" kapot zou gaanquote:
FOK! doet de hele avond al kut met quoten etc.quote:
Dit gelooft niemand natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.. ze wou mij maar ik gooide haar in mijn friendzone omdat ik dacht dat anders onze "relatie" kapot zou gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wil ze me nogsteeds maar ik geil dr alleen op![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lang verhaal kort.. ze wou mij maar ik gooide haar in mijn friendzone omdat ik dacht dat anders onze "relatie" kapot zou gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb allemaal horror verhalen gehoord over een kogeltang waarmee ze alles oprekken zonder verdoving en dat je de eerste week niet normaal kan zitten
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Weet ik ook nog zeker dat ik genaaid word.
quote:
quote:
Zou ik maar doen ja, je hebt nog 2 weken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
eey gvd ik ga weer aan mijn verlsag zitten
Genaaid door de prijzen van de drank natuurlijk, duh..quote:
Dat is zeg maar je ergste menstruatiekramp in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Dat is zeg maar je ergste menstruatiekramp in het kwadraat
Moet lukken naast 38 uur werk en 16 uur schoolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou ik maar doen ja, je hebt nog 2 weken.
haha ok ja dat kanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nou sarcastisch ;squote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is zeg maar je ergste menstruatiekramp in het kwadraat
Klinkt echt verschrikkelijk
Sick.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |