Laat maar lekker even lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zit nu al letterlijk met tranen in zijn ogen
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege dit in combinatie met wat je eerder noemde hier in het topic?
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zit nu al letterlijk met tranen in zijn ogen
quote:
Proost dan maar weer, ToT.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef ToT het volgende:
Volgende biertje, OOK geen Jopen!
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:
Echt, heerlijk!quote:
Hele fijne vakantie MadMaster, geniet van het eten, laat paardjes schrikken, en weet niet wat al wat je daar verder in Andalusië gaat doen, maar geniet ervanquote:
Gaat lukken, maar ik ben nog steeds niet weg.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie MadMaster, geniet van het eten, laat paardjes schrikken, en weet niet wat al wat je daar verder in Andalusië gaat doen, maar geniet ervan
Ik wilde dit puur voor Fogel draaien omdat dit van hun nieuwere werk is en ik alles wat ik tot nu toe van hun nieuwe werk gehoord had maar matig vond, maar dit is ZEER ZEKER ECHT GOED!!!!!quote:
Slaap lekker danquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lukken, maar ik ben nog steeds niet weg.
Ik moet nog heel even wachten...
Als ik kutnummers aanvraag zeg ik dat gewoon eerlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde dit puur voor Fogel draaien omdat dit van hun nieuwere werk is en ik alles wat ik tot nu toe van hun nieuwe werk gehoord had maar matig vond, maar dit is ZEER ZEKER ECHT GOED!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |